پنج‌شنبه 9 فروردین 1403
نمایندگی کدام برندهای مشهور لباس در تهران وجود دارد ؟

نمایندگی کدام برندهای مشهور لباس در تهران وجود دارد ؟

نمایندگی کدام برندهای مشهور لباس در تهران وجود دارد ؟

انتخاب لباس برای ما امروزه چیزی بیشتر از رفع نیازهای فیزیولوژیکی و صرفا حفاظت از شرایط آب و هوایی مانند باران یا آفتاب است .در دنیای امروز انتخاب لباس برای شما به نوعی صحبت درباره فردیت، ساخت هویت، وسیله ارتباط با زندگی اجتماعی، بیان وضعیت اقتصادی، عقاید و افکار است. درست است که لباس بدن را می پوشاند اما در عین حال نیاز به بیان خود واقعی شما، عزت نفس و دیگر موارد این چنینی را نیز پوشش می دهد. برندهای لباس با ارائه یک شیوه زندگی از طریق برند خود و با درک آن چه مردم دوست دارند بپوشند، به آن ها کمک می کنند تا نیازهای خود در این زمینه را برآورده کنند. احساس تعلق یا وابستگی عاطفی شما به یک نام تجاری خاص یا برند، علاوه بر این که گویای اعتماد به کیفیت و نوع محصولات آن برند است، هم ترازی و ابراز علاقه به شیوه زندگی و گروهی از افراد است که آن برند به شما معرفی می کند.
چند سالی است که در ایران هم برندهای مطرح و معتبر غیر ایرانی، در قالب نمایندگی یکی یکی افتتاح می شوند که از این میان می توان به برندهایی مانند نمایندگی بنتون، نمایندگی های آدیداس،منگو، نمایندگی فندی در تهران و … اشاره کرد. البته به دلایلی چون تحریم یا دیگر توجیهات اقتصادی و سیاسی امکان حضور تعداد زیادی از برندهای معتبر اروپایی و آمریکایی در کشور

فراهم نیست و نمایندگی هایی هم که از برخی برندها وجود دارد، نمایندگی رسمی آن برند نیستند.در این مقاله ابتدا درباره علت وابستگی به یک برند خاص لباس گپ می زنیم و سپس به راهنمایی های کوچکی می پردازیم که بتوانید از آن ها استفاده کرده و برند لباس محبوبتان را راحت تر و با اطمینان بیشتر پیدا کنید.بنابراین قسمت مورد علاقه خود برای مطالعه را انتخاب کنید:

  • راز برندهای لباس دوست داشتنی
  • چطور یک نمایندگی رسمی و محصول اصلی را تشخیص دهیم
  • آن چه که برندپوش ها بلدند

 

نمایندگی کدام برندهای مشهور لباس در تهران وجود دارد ؟

راز برندهای لباس دوست داشتنی

تا به حال از خود پرسیده اید چرا به یک نام تجاری تعهد خاصی دارید ؟ با شنیدن آن حس خوبی پیدا می کنید یا وقتی لباسی از آن برند را می پوشید حس خوبی دارید ؟ چرا زمانی که تابلوی زارا یا گوچی یا نمایندگی فندی در تهران را می بینید فروشگاه ها و لباس های دیگر حتی پس انداز کردن و صرفه جویی را فراموش می کنید؟ در فروشگاه ها یا خرید های اینترنتی بیشتر به دنبال یک نام هستید. نامی که خیال شما را راحت و استایل شخصی شما را تکمیل می کند. آیا همه ی این موارد اتفاقی هستند یا دلیل مهمی وجود دارد؟

همه لباس ها نام تجاری دارند اما مارک نیستند. یک نام تجاری باید سال ها وقت صرف کند و در تولید یک محصول حضور فعال و راضی کننده ای داشته باشد تا بتواند به نقطه ای برسد که حتی شنیدن نام آن برای ذهن با معنا باشد.

اولین نقطه ای که به آن متکی هستید شاید اعتماد به تجربه مثبت و کیفیت آن برند است. یک نام تجاری شناخته شده معمولا نشان دهنده یکپارچگی در کیفیت همه لباس ها یا دیگر محصولات آن است که به تکامل آن نام کمک کرده است. کسب تجربه ثابت و باکیفیت بالا، رفته رفته وفاداری و وابستگی عاطفی به علامت تجاری را ایجاد می کند.این وفاداری است که گاها سبب می شود حتی شما برای یک مارک خاص هزینه بیشتری بپردازید. به همین دلیل است که هر نام تجاری که روی یک محصول چسبانده می شود نمی تواند برند باشد و با وجود این که همه لباس ها نام تجاری دارند اما مارک نیستند. یک نام تجاری باید سال ها وقت صرف کند و در تولید یک محصول حضور فعال و راضی کننده ای داشته باشد تا بتواند به نقطه ای برسد که حتی شنیدن نام آن برای ذهن با معنا باشد.
به جز کیفیت و نوع طراحی لباس، گاهی افراد برند می پوشند چون معتقدند برندها به پذیرش بیشتر اجتماعی کمک می کنند. برندها لباس های خود را به صورت مد روز عرضه می کنند و ما آن روال را دنبال می کنیم چون به ما کمک می کند با افراد مشهور یا افرادخاصی که این لباس ها را می خرند هم تراز شویم، با کلاس به نظر برسیم و جزو یک طبقه خاص باشیم. به همین دلیل است که خرید یک کیف لوییس ویتون یا یک کیف از نمایندگی کیف و کفش فندی در تهران با خرید کیف از هر فروشگاه و برند دیگری در ذهن شما معنای متفاوتی دارد. آن ها تصویر ذهنی ما را از خود تغییر می دهند و هویت جدیدی به ما می بخشند. از آن جا که ورزشکار یا هنرمند مورد علاقه شما یا طبقه خاصی از اجتماع، از یک برند و سبک لباس منحصر به فرد استفاده می کند، پوشیدن آن لباس به شما کمک می کند تا حس بهتری که ناشی از احساس پذیرش و تعلق است را تجربه کنید بنابراین آدم ها تمایل دارند از برندهای معروف خرید کنند تا بیشتر مورد پذیرش قرار گیرند.

مرکز تخصصی سمیرا حمزه ای

نمایندگی کدام برندهای مشهور لباس در تهران وجود دارد ؟

 

چطور یک نمایندگی رسمی و محصول اصلی را تشخیص دهیم

در چند سال اخیر فروشگاه های لباس برند غیر ایرانی در قالب نمایندگی ها، رفته رفته راه خود را به سوی بازار ایران پیدا کردند. اما همانطور که می دانید بخش زیادی از این برندها در ایران نمایندگی ندارند. با وجود محدودیت هایی که برای حضور این برندها در بازار پوشاک ایران وجود دارد، این نمایندگی ها سوالات زیادی در ذهن مخاطبان آن ها ایجاد می کند.آیا این برندها و فروشگاه ها نمایندگی های رسمی هستند و آن چه به ما می فروشند کالای اصل است؟ آیا نوشتن نام نمایندگی گوچی، پرادا، نمایندگی فندی در تهران و … دلیل اصالت محصولات ارائه شده در آن نمایندگی می باشد؟

با مراجعه به سایت اینترنتی برند مورد نظر خود مشخصات دقیق و کامل محصولات، قیمت تمام شده و نمایندگی های مورد تایید آن نشان تجاری را بشناسید.

در ایران در اکثر موارد چاره ای به جز اعتماد به فروشندگان برای مشتری وجود ندارد. اما در برخی موارد می توان با روش ها و نکته سنجی هایی اصالت محصول و نمایندگی را مورد سنجش قرار داد. یکی از این روش ها مراجعه به سایت برند مورد نظر است. همه برندهای معروف وب سایت و شبکه اجتماعی دارند . بنابراین شما می توانید قبل از خرید، با مراجعه به سایت اینترنتی برند مورد نظر خود مشخصات دقیق و کامل محصولات، قیمت تمام شده و نمایندگی های مورد تایید آن نشان تجاری را بشناسید. با کسب این اطلاعات دیگر نیازی نیست که در مقابل سلیقه و اطلاعات فروشندگان بی چون و چرا تسلیم شوید.
بعد از وب سایت محصول مورد نظر خود را به دقت بررسی کنید. اغلب برندها همراه خود شناسنامه دارند که مشخصات لباس، نحوه شست و شو، محل کارخانه و اطلاعات دیگری در آن درج شده است. این شناسنامه گاهی داخل لباس دوخته شده است. هم چنین برش و دوخت یک برند تمیز و ظریف و دوخت جیب ها و زیپ ها، پایدار و منظم است. تعداد دوخت لوگو یا مارک روی لباس با تعداد دوخت خود لباس باید یکی باشد. لباس های مارک جوری برش خرده و دوخته شده اند که به راحتی نمی توان سایز آن ها را تغییر داد هم چنین آن ها معمولا دکمه و زیپ زاپاس دارند. مثلا پیراهن علاوه بر دکمه هایی که روی لباس دوخته شده است دو دکمه اضافی هم همراه خود دارد. زیپ ها به راحتی و نرمی باز و بسته می شوند.رنگ سگک کیف یا لباس باید طبیعی باشد.

نمایندگی کدام برندهای مشهور لباس در تهران وجود دارد ؟

 

محل قرارگیری لوگوی شرکت یکی دیگر از چیزهایی است که باید به آن دقت کرد. در برندهای معتبر لوگو در دکمه ها یا حتی روی زیپ درج می شود.از دیکته صحیح کلمات روی لوگوها، تگ ها و برچسب ها مطمئن شوید. علاوه بر خود محصول روی تمام وسایل جانبی باید لوگو درج شده باشد.
کشور تولید کننده، زادگاه یک برند است و نقش مهمی در آن دارد اما در حال حاضر بیشتر برندها محصولات خود را دیگر در کشورهای اصلی نمی دوزند بلکه به دلیل هزینه های پایین تر بسیاری از مراحل دوخت را در کشورهایی که از لحاظ اقتصادی به صرفه تر است انجام می دهند. بنابراین محل دوخت و محل تولید پارچه ممکن است با هم متفاوت باشد. بنابراین اگر روی لباس یا محصول دیگری از یک برند با اصالت ایتالیایی، نام کشور دیگری مانند سنگاپور را دیدید نگران نشوید یا اصالت محصول خود را زیر سوال نبرید چون در کشورهای واسطه هم نمایندگی رسمی همان برند مشغول به تولید جنس اصل است. می بینید که علاوه بر سایت با دقت به جزئیات و رعایت چند نکته ساده مانند زیپ ها، دوخت ها، دکمه ها و … می توانید هویت برند خود را از خرید خود احساس کنید. با این وجود در نظر داشته باشید که فقط بعضی از برندها در تهران و شهرهای بزرگ نمایندگی فعال دارند و این برندها هم معمولا در مراکز خرید معتبر و شناخته شده می توانید پیدا کنید.

نمایندگی کدام برندهای مشهور لباس در تهران وجود دارد ؟

 

اگر روی لباس یا محصول دیگری از یک برند با اصالت ایتالیایی، نام کشور دیگری مانند سنگاپور را دیدید نگران نشوید یا اصالت محصول خود را زیر سوال نبرید چون در کشورهای واسطه هم نمایندگی رسمی همان برند مشغول به تولید جنس اصل است.

 

سالن زیبایی رویال صدف

برند بازها بلدند

هرچند که بسیاری از افراد اعتقادی به صرف هزینه زیاد برای خرید یک برند معروف و گران قیمت ندارند اما برخلاف تصور در برخی موارد این خرید می تواند با توجیه اقتصادی همراه باشد. خرید از یک برند معروف، مثلا خرید از نمایندگی کیف و کفش فندی در تهران صرفا برای حس خوب یا ایجاد یک تصویر با اعتماد به نفس از خود نیست بلکه شما با خرید یک کیف یا کفش گران قیمت اما با کیفیت که به صورت روزانه از آن استفاده می کنید نه تنها پول خود را چاه نریخته اید بلکه از صرف هزینه اضافی هم جلوگیری کرده اید. چون نیاز نیست پس از مدت کوتاهی آن ها را دور انداخته و مجبور به خرید کفش یا لباس دیگری باشید.
با وجود آن که به دلیل تحریم یا دلایل دیگر امکان حضور نمایندگی های رسمی برندهای معتبر خارجی محدود است اما برخلاف تصور و با استناد به سایت برخی برندها، نمایندگی هایی مانند نمایندگی دیزل، منگو، بنتون، آدیداس، نمایندگی فندی در تهران و … نماینده رسمی این برند در ایران بوده و البته نام های تجاری زیادی هم چند سال اخیر آمدند. شاید بتوان پاساژ اسکان در خیابان ولیعصر را یکی از پایگاه های قدیمی برندهای خارجی مطرح کرد اما در حال حاضر مراکز خرید لوکس زیادی در سرتاسر تهران شعب مختلف برندهای گوناگون را افتتاح می کنند. در ادامه با چند مرکز خرید آشنا شوید که در دل خود برندهای مختلفی را می گنجانند و چنان چه برندباز هستید از آن ها دست خالی باز نخواهید گشت:

نمایندگی کدام برندهای مشهور لباس در تهران وجود دارد ؟

 

مرکز خرید سام سنتر :

یکی از مجلل ترین مراکز خرید که در شمال تهران واقع است و مجموعه ای از برترین و لاکچری ترین برندهای جهانی در قلب آن رژه می روند.
روشا سنتر : مرکز خریدی در خیابان نیاوران است که در طراحی منحصر به فرد و خاص آن شمار زیادی از برندهای جهان گرد هم آمده اند.

مرکز خرید پالادیوم:

مرکز خرید پالادیوم یکی از مراکز خرید در خیابان زعفرانیه که انتخاب مناسبی برای یک خرید لوکس و صرف یک روز لذت بخش است. تنوع شگفت انگیزی از برندهای ارائه دهنده پوشاک زنانه و مردانه در این مرکز خرید فعالیت دارند.

مرکز خرید مدرن الهیه:

یک مجتمع بسیار لوکس در انتهای بلوار آفریقا است که برندهایی مانند استفانو ریچی، مونت کارلو، دپارک و … را می توان در فروشگاه های آن پیدا کرد.
مرکز خرید الماس ایران: خواستگاه برندهای مطرح و معروف در شرق تهران واقع در بلوار نیروی زمینی، مرکز خرید الماس ایران است. نام برندهایی از جمله سیسیلی، برشکا، منگو، بنتون، گپ، مون بلان و … بیش از هر چیز به درخشندگی این الماس می افزاید بنابراین اگر قیمت برای شما مهم نیست حتما سری به این مرکز خرید بزنید.

مرکز خرید گالریا:

این مرکز خرید واقع در ولنجک که به لوستر اختصاصی و دست ساز و متریال منحصر به فرد به کار گرفته شده در آن مشهور است . این معماری زیبا درخور برندهایی است که در آن فعالیت می کنند.
مرکز خرید ارگ سنتر: این مرکز خرید در ضلع شمالی میدان تجریش، خیابان سعد آباد واقع شده است و تقریبا می شود گفت که جشنواره کاملی از همه برندها را به راه انداخته است.

اسکای سنتر:

این مرکز خرید در منطقه خوش آب و هوای لواسان واقع شده است که علاوه بر آب و هوای خوب و چشم اندازهای فوق العاده، پاتوق برندهای معروفی است که در هر نقطه ای نمی توان یافت.

مرکز خرید الماس ایران: خاستگاه برندهای مطرح و معروف در شرق تهران واقع در بلوار نیروی زمینی، مرکز خرید الماس ایران است. نام برندهایی از جمله سیسیلی، برشکا، منگو، بنتون، گپ، مون بلان و … بیش از هر چیز به درخشندگی این الماس می افزاید

برندها دارای هویت هستند و برای کسب این هویت سال ها وقت صرف کرده اند و با ارائه محصولاتی خاص و با کیفیت برای سال ها مشتری هایشان را راضی نگاه داشته اند تا کم کم به برندهای لوکس دنیا تبدیل شده اند. آن ها با ارائه یک شیوه زندگی از طریق مد، به گروه مخاطبین خود که فعالیت ها و نظرات مشابه دارند در برآوردن نیازهایشان کمک می کنند .همه تمایل دارند تا از این برندها خریداری کنند چون حس لوکس بودن این برندها برای همه دوست داشتنی است. خرید یک نام تجاری لوکس یعنی خرید هویت آن محصول و تکمیل تصویری که همیشه دوست دارید داشته باشید.

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *