چهارشنبه 8 فروردین 1403
شیرینی سولدوش

شیرینی سولدوش

شیرینی سولدوش

مجموعه سولدوش از سال ۱۳۴۵ کار خود را با مدیریت آقای قادر نوروزی آغاز نموده و از سال ۱۳۶۵ بانام ساقدوش در مکان فعلی فعالیت خود را آغاز کرد.

قابل ذکر است که این مجموعه از سال ۱۳۸۰ با نام جدید شیرینی سولدوش فعالیت می کند.

این مجموعه با بهره گیری از امکانات پیشرفته و تکنولوژی بالا و ارائه شیرینی و کیک های لذیذ و زیبا با کیفیت های بسیار بالا و استفاده از بهترین و مرغوبترین مواد اولیه در جهت رضایت شما مشتریان عزیز گام بر می دارد.

لوح تقدیر وزارت بهداشت و درمان مهر تائیدی بر این مطلب می باشد.

در اقدام جدید این مجموعه ارتباط برقرار کردن با مجموعه های مشابه اروپایی می باشد که حاصل آن طراحی و تهیه جدید ترین و با کیفیت ترین محصولات می باشد.

آدرس: پاسداران، انتهای گلستان پنجم، (شمس آباد)

تلفن: 02122943728

درباره‌ی امیرحسین ملکشاد

3 نظر

  1. سحر کریمی

    پای های میوه ای ، تارت ها و کیک های ساده اش رو حتما امتحان کنید

  2. مریم میرزایی

    شیرینی سولدوش رو همه میشناسن و طعم های خوشمزه و فوق العاده ای داره کیفیت عالی و همیشه تازه اولین جایی که همیشه برای خرید کیک و شیرینی میرم همین جاس دسرهای خوشمزه ای هم داره

  3. سولدوش بهترین شیرینی فروشی توی محدوده ی خودشه و ادمها حتی از مسیرهای خیلی دورتر، میان و کیک های تولدشونو از سولدوش میگیرن. هر جور چیزی که بخواین، از کیک و شیرینی، تا فینگرفود و کیک بستنی و لوازم تولد، همه جور چیز توی سولدوش هست. توی ایام تعطیل و شلوغ، حواستون باشه که صف خریدش میتونه تا بیرون مغازه برسه ، پس وقت بیشتری رو اونجا خواهید گذروند، به جز این، برای گرفتن کیک توی ایام شلوغ، این احتمال رو بدین که وقتی برسید، کیکهاشون رو به اتمام باشه. پس زودتر برای خریدش اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *