پنج‌شنبه 9 فروردین 1403
چگونه همسر خود را تحریک‌ کنیم؟

چگونه همسر خود را تحریک‌ کنیم؟

چگونه همسر خود را تحریک‌ کنیم؟

رابطه جنسی خوب یکی از مهم ترین مسائلی است که در ازدواج مطرح می شود و همچنین توجه و رسیدگی به آن در رأس نیازهای زندگی مشترک قرار می گیرد.
در دنیای امروزه بسیاری از زوجین به دلیل عدم توانایی در ارضای همسرشان زندگی از هم پاشیده ای دارند.
اصلی ترین دلیل خیانت ها نیز به همین موضوع برمی گردد.
افراد به دنبال کسی می روند که بتواند او را راضی نگه داشته و نیازهای جنسی اش را برطرف سازد.
اگر به تازگی وارد زندگی مشترک شده اید و به حدی که لازم است راه های تحریک همسرتان را نمیشناسید بهتر است به مقاله زیر توجه کنید.
در این مقاله به بررسی راه هایی که رابطه جنسی شما را رمانتیک تر، جذاب تر و تحریک کننده تر می کند خواهیم پرداخت.
۱- روشن کردن تعدادی شمع در منزل و اتاقتان فضا را رمانتیک و دلچسب می کند. در روزهایی که احتمال می دهید با همسرتان رابطه جنسی داشته باشید، فضای خانه را عاشقانه تر کنید. روشن کردن اودی برای خوشبو کردن فضا نیز می تواند مؤثر و کارامد باشد.

چگونه همسر خود را تحریک‌ کنیم؟

۲- سعی کنید با تغییر لباس هایتان در رابطه تنوع ایجاد کنید. پوشیدن لباسی که ۵ سال اخیر به طور مداوم آن را پوشیده اید برای همسر شما خسته کننده به نظر خواهد رسید. هیچگاه از این که متفاوت و کمی عجیب به نظر برسید نترسید و یا خجالت نکشید. این تنوع به طور حتم باعث ارتقا رابطه جنسی شما در زندگی مشترکتان خواهد شد.
۳- به چشمان همسرتان خیره شوید و از او نیز بخواهید این کار را انجام دهد. یکی از راه های تحریک همسر همین کار می باشد. سعی کنید در طی این نگاه خجالت زده نباشید و با لوندی خاصی این کار را انجام دهید.
۴- موسیقی رمانتیکی را پخش کنید. این موسیقی می تواند صدای طبیعت و یا آهنگ آرامی از خواننده مورد علاقه همسرتان باشد. صدای موسیقی را زیاد نکنید و بگذارید این صدا باعث آرامش هردوی شما شود.

رفتارهای خودخواهانه در زندگی مشترک

چگونه همسر خود را تحریک‌ کنیم؟

۵- با حرف هایی که همسرتان از شنیدن آن ها خوشحال می شود رابطه تان را احساسی تر کنید. به طور قطع روحیات همسرتان تا حدی برای شما روشن شده است. خانمتان را با گفتن جمله هایی درباره زیبایی و جذابیتش تحریک کنید و برای شوهرتان بهتر است از جمله هایی درباره بدن خوش فرم و یا قدرتش استفاده کنید.
۶- قبل از شروع رابطه جنسی دوشی بگیرید تا بدنتان بوی تمیزی بدهد و کاملاً مرتب و آراسته به نظر برسد. برای بوی خوب بیشتر می توانید از ادکلن، عطر و یا لوسیون های بدن نیز استفاده کنید.
۷- اتاقتان را با بوی گل مطبوع بسازید. برای رمانتیک تر شدن بیشتر این فضا می توانید از برگ گل هایی که بر روی تختان آراسته شده اند نیز استفاده کنید.

چگونه همسر خود را تحریک‌ کنیم؟

۸- قبل از شروع این شب رمانتیک بهتر است همسرتان را برای شامی رمانتیک به رستوران مورد علاقه اش دعوت کنید. سعی کنید در طی این شام با رفتار خود همسرتان را به سمت خود جذب کنید و او را برای رسیدن به شما هر لحظه تشنه تر کنید. زمانی که قبل از شروع یک رابطه جنسی مقدمات آن کاملاً فراهم شده و هر دو طرف برای رسیدن آن لحظه شور و اشتیاق فراوانی دارند، رابطه جنسی نیز به بهترین حالت خود پیش خواهد رفت.

چگونه همسر خود را تحریک‌ کنیم؟

۹- حرف های عاشقانه نیز یکی از راه های تحریک همسر است. سعی کنید به آرامی، با صدایی دلنشین و با کمی دلبری صحبت کنید. یکی از راهکارهایی که بیشتر افراد را تحریک می کند صحبت در نزدیکی گوش طرف مقابلشان می باشد.
۱۰- همسرتان را لمس کنید. هنگام صحبت با همسرتان سعی کنید با دستتان قسمت های مختلف بدن او را لمس کنید. تحریک کننده ترین قسمت از بدن که همسر شما از لمس آن خوشحال خواهد شد، لب های او است.
۱۱- همسرتان را ماساژ دهید. زمان هایی که همسرتان خسته به نظر می رسد با لوسیون بدن او را چرب کرده و او را ماساژ دهید. اکثر افراد از این کار لذت می برند و با این کار احساس آرامشی زیادی به آن ها منتقل می شود.
ترنم صارمی

چگونه با خیانت همسرم کنار بیایم؟

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *