جمعه 10 فروردین 1403
۱۲ نمونه لباس عروس غیرمعمول که شما را شگفت زده خواهد کرد

۱۲ نمونه لباس عروس غیرمعمول که شما را شگفت زده خواهد کرد

۱۲ نمونه لباس عروس غیرمعمول که شما را شگفت زده خواهد کرد

لباس عروس:

همه­ ی لباس عروس‌­ها سفید، توری و یا سنتی نیستند. در واقع در مورد نوع لباس عروس قانون خاصی وجود ندارد. بنابراین اگر تمایلی به دنبال کردن مدل‌های کلیشه­‌ای ندارید، نمونه‌های لباس عروسی غیرمعمول ما، پیشنهاد مناسبی برای شما خواهد بود. هر یک از این لباس عروس­‌های زیبا همراه با نام طراحشان در مطلب زیر گنجانده شده­‌اند.

نمونه‌های لباس عروس غیر معمول، که نگرش شما را دگرگون می‌کنند

۱) پابلو سباستین (Pablo Sebastian)

پابلو سباستین

این طراحی فوق‌العاده مدرن، نفس‌ها را در سینه­‌ها حبس می­‌کند. زیرا ترکیب قلاب بافی و گلدوزی بسیار زیبا و ظریف این لباس آن را  بسیار کمیاب و منحصر به فرد می‌کند. عروس خانم‌ها شیفته­ دامن زیبای این لباس می­‌شوند. هر عروسی که جرات پوشیدن این لباس را داشته باشد توجه همگان را به خود جلب خواهد کرد.

۲) رامی کاردی (Rami Kardi)

رامی کاردی (Rami Kardi)

لباس‌های بلند و گشاد یک گزینه­ مناسب برای طراحی لباس­های عروس غیرمعمول هستند. این لباس توری با رنگ مات، ارزش امتحان کردن را دارد. نقش‌های آبی و طلایی این لباس و شکل­‌های ستاره مانندی که به صورت نامحسوس روی این لباس دوخته شده­‌اند، به عروس خانم جلوه­ منحصر به فرد و خیره کننده‌ای می‌دهند.

۳) رامی کاردی (Rami Kardi)

رامی کاردی (Rami Kardi)

این لباس عروس یکی از عجیب‌ترین لباس‌های موجود است است. زیرا این لباس پر زرق و برق و زیبا در تاریکی فلورسنت است. این خاصیت باعث می شود لباس نور خیره کننده­ سبز رنگی را از خود منتشر کند. عروس­ خانم‌هایی که ساختارشکن هستند با انتخاب این کار جلوه­  متفاوتی به مراسم عروسی خود می­‌بخشند.

راهنمای انتخاب تور عروس

۴) ساسی هولفورد-مارلین (Sassi Holford – Marilyn)

ساسی هولفورد-مارلین (Sassi Holford – Marilyn)

دختر خانم‌ها به دلایل زیادی علاقه­‌مند این سبک لباس هستند. در طراحی این لباس عروس از گل­های رز و لایه تزیینی آهار دار استفاده شده است. در قسمت شانه­‌های لباس نیز ریزه کاری‌های زیبایی به کار رفته است. برای عروس­ خانم‌هایی که تصمیم دارند مراسم عروسی خود را در باغ یا فضای آزاد برگزار کنند، این لباس عروس غیرمعمول گزینه بسیار مناسبی است.

۵) رامی کاردی (Rami Kardi)

رامی کاردی (Rami Kardi)

لباس عروس‌های طلایی رنگ بسیار کلاسیک و شیک هستند. این طرح یکی از فوق‌العاده‌ترین مدل‌های لباس عروس است. لبه‌های این لباس با لیزر برش داده شده‌اند و ساختار پولکی دارند. همین ویژگی بافت شگفت انگیزی به این لباس داده و همزمان با ورود شما به تالار عروسی، زیبایی آن همه را خیره خواهد کرد.

۶) ساسی هولفورد (Sassi Holford)

ساسی هولفورد (Sassi Holford)

پارچه ساتن و بلند این لباس عروس بسیار دراماتیک است. دامن و آستین پفی این لباس، ماهیت لباس عروس بودن را به خوبی به این لباس بخشیده است. بافت این لباس عروس غیرمعمول به گونه‌ای است که هنگام حرکت عروس و در عکس‌های عروسی منظره‌ای دلفریب ایجاد می‌کند.

۷) پابلو سباستین (Pablo Sebastian)

پابلو سباستین (Pablo Sebastian)

گلدوزی باشکوه، رنگ­‌های خیره کننده و زیبایی تمام احساسی است که این لباس به بیننده منتقل می‌کند. طراح لباس آن را برای آرایش موی منحصر به فردی طراحی کرده است. می‌توان گفت این لباس تمامی قوانین لباس‌های عروس معمول را زیر سوال برده است.

۸) رامی کاردی (Rami Kardi)

رامی کاردی (Rami Kardi)

این طرح به عنوان لباس عروس به شخصی پردل و جرات نیاز دارد. پارچه­ چرمی این لباس با دست سوزن دوزی شده است. طرفداران این لباس دختر خانم‌‌هایی با شخصیت متفاوت هستند. از این لباس عروس غیرمعمول علاوه بر خود عروسی، در ضیافت شام بعد از جشن نیز می توان استفاده کرد.

لباس عروس پفی: ۹ طرح لباس عروس که همه دوست دارند به تن کنند

۹) مارتینا لیانا (Martina Liana)

مارتینا لیانا (Martina Liana)

این لباس براق و جذاب، نشان می­‌دهد که نیازی نیست لباس عروس حتما به شکل پیراهن باشد. بلوزی که زیر کت آن پوشیده می‌شود، توری دوزی شده است. این بلوز کاملا با دامن کرپ جور در می­ آید. کت موجود در این لباس به این طراحی جلوه­‌ای بی نظیر بخشیده است. لازم به ذکر است که عروس خانم می‌تواند به راحتی تغییرات دلخواه خود را در این لباس ایجاد کند.

۱۰) مارتینا لیانا (Martina Liana)

مارتینا لیانا (Martina Liana)

این لباس عروس بسیار بانمک و مد روز است. دامن‌های زیر زانو انتخاب مناسبی برای عروسی‌هایی است که در فصل تابستان برگزار می‌شوند.

۱۱) ساوین لندن (Savin London)

ساوین لندن (Savin London)

این لباس عروسی صورتی یقه خیره کننده­‌ای دارد که با نوار دوزی زیباتر شده است. عروس خانمی که این لباس را بپوشد در کنار ساقدوش‌هایش جلوه شگفت انگیزی خواهد داشت.

۱۲) جنی پکهام (Jenny Packham)

جنی پکهام (Jenny Packham)

طراح این لباس با طراحی این لباس سبز رنگ همه­ نگاه‌ها را به خود خیره کرده است. در پارچه‌ی این لباس از تزیین‌هایی استفاده شده که هر کدامشان به تنهایی ظاهری دلفریب دارند. اگر مراسم عروسی شما در خانه برگزار می­ شود، ما این لباس را به شما پیشنهاد می‌کنیم. آستین­ های ظریف، این لباس عروس غیرمتعارف را مجلل‌تر کرده‌اند. اگر این لباس را انتخاب کنید به ساقدوش های خود نیز بگویید لباس سبز نعنایی رنگ بپوشند. با این لباس شاهد رقص زیبای رنگ‌ها در مراسم عروسی خود خواهید بود.

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *