پنج‌شنبه 9 فروردین 1403
چه کسی می تواند یک عروسی کامل برگزار کند؟

چه کسی می تواند یک عروسی کامل برگزار کند؟

چه کسی می تواند یک عروسی کامل برگزار کند؟

عروسی کامل

هماهنگی تمام کارهای یک عروسی از عهده شما و همسرتان به تنهایی بر نمی آید.
شما یک بار این مراسم را برگزار می کنید اما می توانید به موسسه های تشریفات اعتماد کنید و تمام بخش قابل توجهی از مسوولیت خود را روی دوش آن ها بگذارید زیرا آنها تجربه زیادی را در این زمینه دارند.
تشریفات تمام موارد مورد نیاز ، کارها و نحوه انجام آن ها و به اصطلاح، آداب به جا آوردن این مراسم را برنامه ریزی می کند و امکان ندارد کاری را از قلم بیاندازد.
تشریفات به معنای برگزاری تجملی یک مراسم با کارهای اضافه که تنها هزینه های گزافی را تولید می کنند، نیستند؛ بلکه موسسه های خدمات عروسی  و تشریفات هم، پیشنهادهای مختلفی را در اختیارتان می گذارند.
مثلا شما می توانید با توجه به بودجه خودتان، تمام کارها  و هماهنگی ها و یا تنها بخشی از آن را به عهده تشریفات بگذارید.
سپردن کارها به تشریفات، به منزله دخالت ندادن شما و سلیقه تان در کارها نیست؛ بلکه شما از بین پیشنهادهای آنها، انتخاب می کنید و انجام و زمان بندی آن را برعهده تشریفات می گذارید.
تشریفات تمام کارهای تالار عروسی، تزیین آن اعم از گل آرایی، نورپردازی،جایگاه مهمانان و عروس داماد، همچنین آتلیه و فیلم برداری، آرایشگاه، لباس، سفره عقد، ماشین و دسته گل عروس، موزیک، رقص دونفره،کارت و زمان بندی های عروسی مثل زمان آوردن کیک، ورود عروس و داماد، آماده بودن فیلم بردار، کنترل و آرایش جمعیت، سرو غذا و تمام   ریزه کاری هایی که ممکن است با توجه به مشغله های عروس و داماد و استرس شان از قلم بیفتند را پوشش می دهد که شما می توانید با توجه به بودجه تان، برخی از این مسوولیت ها را به تشریفات بسپارید.
تشریفات نیز با توجه به بودجه و سلیقه شما، در هر یک از این قسمت ها، پیشنهادهای خود را با شما در میان می گذارند مثلا از شما می پرسند که تعداد مهمان، سلیقه و بودجه شما چقدر است و متناسب با آن تالارها و یا باغ ها را به شما معرفی می کنند.
کمک گرفتن از موسسات خدمات عروسی میتواند وقت و انرژی شما را ذخیره کند و نگذارد که عروس و داماد در شب عروسی شان، به جای خوشی، نگران این باشند که همه چیز خوب پیش برود.

در روز قبل عروسی چه کارهایی بکنم؟

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *