پنج‌شنبه 9 فروردین 1403
چطور آتلیه عروس انتخاب نکنیم!

چطور آتلیه عروس انتخاب نکنیم!

چطور آتلیه عروس انتخاب نکنیم!

آتلیه عروس مناسب

اگر در حال برنامه ریزی برای عروسی هستید انتخاب آتلیه عروس یکی از نکات غیر قابل اجتناب است. شما فقط یک بار عروسی می کنید و طبیعی است برای انتخاب کسی که این روز به یادماندنی را ثبت می کند اضطراب داشته باشید. فیلم برداری جشن عروسی نیاز به برنامه ریزی دقیق و وسایل حرفه ای دارد. وقتی پای انتخاب آتلیه حرفه ای عروس برسد خواهید فهمید که انتخاب همسر آن چنان هم سخت نبود. اشتباهات در این جور مواقع بیشتر خواهد شد پس قصد داریم به شما بگوییم چطور آتلیه عروسی انتخاب نکنید. این شما و این حرف های اشتباهی که می توان در انتخاب آتلیه عروس زد.

  1. این آتلیه هر سال از 300 تا عروسی فیلم و عکس میگیره

تجربه یک امر ضروری محسوب می شود، قرار نیست که عکاس عروسی شما را به عنوان یک تمرین حساب کند. اما اگر سر یک آتلیه شلوغ است و سالانه خدمات عکاسی عروسی بیش از 100 جشن را انجام می دهد، ممکن است با آتلیه های دیگر برای خالی کردن برنامه هایشان همکاری کند. حتی اگر این کار انجام نشود و تمام آن جشن های پشت سر هم را خود آن ها انجام دهند آیا انگیزه و جدیت کافی را برای عکاسی دارند؟ اگر عکاس استخدام کرده اند، آیا یک عکاس حرفه ای است یا یک فرد تصادفی؟ مطمئن شوید که فرد پشت دوربین را به خوبی میشناسید و آن فرد فارغ از این که چند مشتری دارد با شما همانند یک فرد ویژه برخورد کند.

از خاص ترین روز زندگیتان جذاب ترین تصاویر را ثبت کنید

چطور آتلیه عروس انتخاب نکنیم!

  1. تخفیف این آتلیه فوق العاده است.

برای عکاسی و فیلم برداری روز عروسی خود یک بودجه تعیین کنید. قیمت های پایین همیشه خوب نیستند، یک عکاس بد می تواند تمام مراسم فوق العاده شما را خراب کند. تنها به این خاطر که همان عکاس لحظات ناب عروسی شما را ثبت می کند. پس اگرقرار است از عکس های عروسی تان بدتان بیاید، این تخفیف اصلا ارزشش را ندارد. اگر یک عکاس تخفیف 10 درصدی ارایه می دهد از آن استقبال کنید اما تخفیف های فوق العاده بالا معقول نیست. به این خاطر که یک عکاس خوب وسایل و تجهیزات خوبی دارد و ارزش کار خود را می داند.

  1. تالار ضمانت کیفیتش را کرده است.

چطور آتلیه عروس انتخاب نکنیم!

بسیار پیش می آید که با پرداخت مبلغ کمی به تالارها، عکاس های زیادی جزو گزینه های پیشنهادی تالار قرار بگیرند. به نوعی خود تالار ها این امکان را به آتلیه های عکاسی می فروشند. بهتر است در این مواقع به سراغ نظرات آنلاین کاربران بروید و یا نمونه کار های قبلی این افراد را داخل اینترنت چک کنید.

آتلیه عروس مناسب

  1. فامیلمونه!

شاید پسرخاله شما تازه فارغ التحصیل شده یا عموی همسرتان عکاس حیات وحش است، یا دوستی دارید که به تازگی آتلیه عروسی راه اندازی کرده است. آن ها پیشنهاد عکاسی رایگان از مراسم عروسی را به شما می دهند، ممکن از در نگاه اول مقرون به صرفه به نظر بیاید اما خراب کردن آن ها ریسک بسیار بالایی است. عروسی ها شرایط سخت و پیچیده ای دارند، به صرف این که دوست شما از کودکان در حال خواب عکس های زیبایی می گیرد گزینه مناسبی برای عکاسی در تالار عروسی و تحت شرایط و نورپردازی های خاص خود نیست. پس اگر دنبال آتلیه عروسی می گردید، آتلیه عروس انتخاب کنید. چه می شود اگر تمام فایل های عروسی تان توسط پسرخاله ای که فراموش کرده است از عکس ها پشتیبان بگیرد گم شود.

چگونه با تشریفات عروسی ارزان بهترین جشن عروسی را برگزار کنیم؟

آتلیه عروس مناسب

  1. نمونه کارهاش عالیه

بله این دلیل خیلی خوبی برای کار کردن با یک آتلیه عروس است. اما نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که نمونه کارهای خوب نبایستی تنها دلیل شما برای انتخاب عکاس عروسی باشد. همیشه عکاس را رو در رو ببینید، عکاس شما شاید حتی بیشتر از مادرتان در روز عروسی در کنارتان می ماند. پس جدای از این که کارهای یک نفر را چقدر دوست دارید، ببینید چقدر دوست دارید آن فرد را به مهم ترین روز زندگیتان دعوت کنید. این شاید مهم ترین نکته ای است که باید در انتخاب آتلیه عروس در نظر گرفت.

آتلیه عروس مناسب

بهرام درویش

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *