پنج‌شنبه 9 فروردین 1403
چرا باید از شال گردن استفاده کنم؟ 

چرا باید از شال گردن استفاده کنم؟

چرا باید از شال گردن استفاده کنم؟

شال گردن همیشه ما را به یاد شال های کلفت زمستانه می اندازد. اما باید بدانید که شال گردن تنها به همان شال های بافتنی زمستانه محدود نمی شود. باید بدانید که شال گردن علاوه بر اینکه سر و گردن شما را از سرما و گرمای شدید محافظت می کند به شما کمک می کند تا تیپ بهتری داشته باشید.

چرا استفاده از شال گردن در تابستان توصيه مى شود؟

اغلب ما خصوصا آقایان در تابستان آفتاب سوختگی خصوصا در ناحیه گردن را تجربه کرده اند. حتی بدن بعضی از ما بعلت تعرق زیاد تابستانه خیس شده و لباسهایمان را نم دار می کند. این نم حاصل عرق علاوه بر این که جلوه مناسبی روی لباس ندارد سبب شوره روی لباس های تیره می شود. جالب است بدانید که این عرق ها معمولا از ناحیه سر و گردن به دیگر نقاط بدن منتقل می شوند و با یک شال گردن تابستانه نازک می توان هم از آفتاب سوختگی جلوگیری کرد و هم از انتقال عرق به سایر نقاط بدن جلوگیری کرد.

چرا باید از شال گردن استفاده کنم؟ 

چرا استفاده از شال گردن در زمستان توصيه مى شود؟

استفاده از شال گردن در زمستان علاوه بر اين كه براى سلامتى شما در سرما بسيار مفيد است و از سرماخوردگى جلوگيرى مى كند، مى تواند كمك زيادى براى بهبود استايل شما كند. در كشورهاى مسلمانى كه زنان حجاب دارند استفاده از شال و روسرى مى تواند كمك بسيارى در جلوگيرى از سرما خوردن سر و گردن بكند. در اين كشورها بهتر است در فصل زمستان از پوشش هاى گرمايشى با جنسى ضخيم تر استفاده شود كه دربرابر سرما مقاومت بيشترى داشته باشد. حال اگر در كشورى زندگى مى كنيد كه شال و روسرى استفاده اى ندارند، استفاده از شال گردن به شما حتما توصيه مى شود. در اين مقاله نگاهى كوتاه به دلايل استفاده از شال گردن به عنوان لباس زمستانى اى كه هم وظيفه حفظ سلامتى شما را دارد و همچنين به عنوان يك بيانيه مد است خواهيم كرد.
شال و شال گردن ها مى توانند بر روى كت شما و يا زير آن ها پوشيده شوند و گرماى زيادى را به شما انتقال دهند. برخلاف تصورى كه اكثريت از شال گردن دارند و آن را عامل مهمى براى حفظ گرما نمى دانند، شال گردن يكى از مهم ترين پوشش گرمايشى در زمستان است كه با گرم نگه داشتن ناحيه گردن شما كمك زيادى به جلوگيرى از بسيارى از بيمارى ها مى كند.

لباس پوشیدن بر اساس رنگ پوست

چرا باید از شال گردن استفاده کنم؟ 

در زمستان بدن انسان رفته رفته دماى خود را از دست مى دهد و به سمت سرد شدن پيش مى رود، اين پوشش قاعدتا نمى تواند به طور كامل از اين كاهش دما جلوگيرى كند، اما به مقدار چشم گيرى آن را متعادل مى كند. عدم توجه به اين سرما علاوه بر سرماخوردگى، بيمارى هاى خطرناك و جدى ترى مانند برونشيت را نيز به دنبال خواهد داشت.
روسرى و شال نيز در زمستان وظيفه ى حفاظت از سر را بر عهده دارند. اين اقلام هم از سرماى شديد جلوگيرى مى كنند و هم از بارش برف و باران بر روى سر و خيس شدن سر. سرد شدن بدن شما را خسته و خواب آلود مى كند و كارآمدى را از شما مى گيرد. در اين شرايط انجام دادن فعاليت هاى روزانه و كار براى شما زجرآور خواهد شد و ترجيح شما استراحت و ماندن در فضايى گرم خواهد بود. بهتر است با تعديل اين دما علاوه بر لذت از هواى زمستانى، فعاليت هايتان را همانند گذشته و به همان خوبى انجام دهيد.

چرا باید از شال گردن استفاده کنم؟ 

حال بهتر است كمى به نكاتى پرداخته شود كه به سبب آن ها شال گردن مى تواند يك عامل اساسى در زيبا كردن تيپ شما شود.
ما همیشه نمی توانیم لباس های متنوع بخریم. کیفیت نامرغوب لباس های ارزان باعث می شود ما ترجیح بدهیم بجای خرید چند لباس بدردنخور یک لباس گران قیمت و مناسب برای خودمان بخریم.  كمك اساسى اى كه شال گردن در اين باره مى تواند بكند اين است كه بسيارى از لباس هاى تكرارى كه شايد ديگر مورد استفاده شما نيستند مى توانند با استفاده از يك شال گردن بسيار زيبا و كاملا جديد به نظر برسند.

راهنمای انتخاب عینک مناسب با توجه به فرم صورت و رنگ پوست

چرا باید از شال گردن استفاده کنم؟ 

به طور مثال ممكن است شما چكمه اى را مدت ها است كه بلا استفاده در گوشه اى از كمدتان گذاشته ايد. با تركيب اين چكمه با شالى كه جديدا خريده ايد به احتمال قوى نظرتان كاملا عوض مى شود و بدون اين كه نيازى باشد كه پول زيادى را خرج خريد چكمه اى جديد بكنيد، دوباره از آن استفاده مى كنيد.

چرا باید از شال گردن استفاده کنم؟ 

ترنم صارمی

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *