یکشنبه 5 فروردین 1403
نشانه هایی برای خیانت همسر

نشانه هایی برای خیانت همسر

نشانه هایی برای خیانت همسر

خیانت کردن به یکی از اصلی‌ترین دلایل جدایی و شکست روابط تبدیل شده است.
آمار طلاق در کشورمان در سال 1396 به 175هزار طلاق در سال رسیده که نسبت به سال‌های قبل بیشتر بوده و رکورد داشته است.
بسیاری از زوج‌های جوان بدلیل شرایط حاکم بر جامعه نگران خیانت کردن طرف مقابل خود هستند و وجود این شک و بدبینی در روابط بسیار مخرب است.
در بسیاری از حالات، که شخص احساس می‌کند طرفش به او خیانت می‌کند و به همسرش این موضوع را اعلام می‌کند، با انکار همسرش مواجه شده و در بعضی موارد کار به جایی می‌رسد که شخص خود را مقصر می‌داند و فکر می‌کند که دیوانه شده است!

نشانه هایی برای خیانت همسر

مشکلات دیگری در این مسیر وجود دارد که بدلیل پیشینه‌ی فرهنگی ما بوجود آمده است. بسیاری معتقدند اگر مردی به همسرش خیانت می‌کند، همسرش مقصر است که نتوانسته او را راضی نگه دارد. این طرز فکر کاملا اشتباه است. شخص خیانتکار، تحت هر شرایطی مقصر است. هیچگاه نباید تقصیر را به گردن کسی که به او خیانت شده است بیاندازیم. خیانت در هر صورت گناه بزرگی است و هیچ دلیلی برای توجیه آن وجود ندارد.
در این مقاله به بررسی نشانه‌های خیانت پرداخته‌ایم. اگرچه این نشانه‌ها به عنوان نشانه‌های خیانت شناخته می‌شوند، اما هیچکدام به تنهایی به این معنی نیستند که طرف شما به طور قطع دارد به شما خیانت می‌کند. دانستن این نکات تنها به شما کمک خواهد کرد که اگر احتمال خیانت می‌دهید، با استفاده از این نشانه‌ها بفهمید احتمالتان درست است یا اشتباه می‌کنید.

نشانه هایی برای خیانت همسر

مسئله‌ی دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که هر رابطه با رابطه‌ی دیگر متفاوت است و هیچکس نمی‌تواند برای تمام رابطه‌ها نسخه‌ی یکسان بنویسد. شاید در رابطه‌ی کاملا سالم شما، همسرتان بدلیل مشغله‌ی کاری تا دیروقت سرکار باشد و در حال خیانت کردن نباشد، پس نمی‌توانیم بگوییم هر مردی که تا دیروقت بیرون از خانه است حتما در حال خیانت کردن است، بلکه حتما باید چندین و چند نشانه‌ و دلیل محکم داشته باشید تا مطمئن شوید که همسرتان در حال خیانت به شماست.
نکته‌ی آخر اینکه خیانت همسر اتفاق بسیار ناگواریست، می‌تواند از لحاظ روحی به طور کامل شما را تحت تاثیر قرار دهد، می‌تواند زندگی شما را از هم بپاشد و مشکلات زناشویی فراوانی برایتان بوجود بیاورد، پس بر اساس حدس و گمان زندگی خودتان را خراب نکنید و اگر همچین احتمالی می‌دهید، در مرحله‌ی اول به یک روانشناس مراجعه کنید و مشکلات و نشانه‌هایی که به نظرتان عجیب می‌آیند را با او در میان بگذارید، قطعا او بیشتر از همه می‌تواند به شما کمک کند.

تشک خوشخواب خوب چه ویژگی هایی دارد؟

خیانت همسر

نشانه‌های زیر، نشانه‌هایی هستند که باید حواستان را به آن‌ها جمع کنید، اگر تعداد زیادی از این نشانه‌ها را در همسر خود می‌بینید، بهتر است قبل از خراب شدن همه‌چیز دست به کار شوید و به حل این مشکل بپردازید:
• همسرتان بی‌حوصله شده است. در مورد کارش، در مورد زندگی زناشویی‌تان، در مورد اهداف خود کسل و بی‌حوصله است
• به طور واضح ارتباطش با شما کمتر شده است، تمایلی به صحبت کردن یا ارتباط برقرار کردن با شما که شریک عاطفی او هستید را ندارد
• وضعیت روابط جنسی شما و همسرتان تغییر پیدا کرده است، تمایلی به برقراری رابطه‌ی جنسی با شما ندارد و برای این کار اقدام نمی‌کند
• در رابطه‌ی جنسی مسائلی را مطرح می‌کند که تا پیش از این هیچوقت در رابطه‌ی شما وجود نداشته است
• عزت نفس همسرتان کاهش پیدا کرده است
• همسرتان دیگر هیچ حس حسادتی نسبت به شما ندارد. حتی اگر به جنس مخالف مشغول صحبت کردن و خندیدن باشید هم ناراحت نمی‌شود در حالیکه تا پیش از این بر روی این موضوع بسیار حساس بوده است.
• احساس دست‌پاچگی می‌کند، برروی کارهایش تمرکز ندارد، مدت زمانی که در خانه سپری می‌کند بسیار گیج و کلافه است
• در مورد همه‌چیز دیدگاه منفی پیدا کرده و به دائما در حال انتقاد به شما، ظاهرتان و رفتارتان است.
• هر بحث کوچکی را به سمت دعوا می‌کشاند و عصبانی می‌شود
• در مورد مسائلی که تا پیش از این همیشه با شما صحبت می‌کرده، دیگر صحبتی نمی‌کند.
• نسبت به شما گارد گرفته است. حالت تدافعی در رفتارش مشهود است.
مدت زمان زیادی را خارج از خانه سپری می‌کند و به ظاهرش خیلی زیاد می‌رسد، به تازگی لباس‌های گران قیمت می‌خرد درحالیکه پیش از این اعتقادی به خرج کردن برای لباس و ظاهر نداشته است.
• هیچ صحبت و رفتار محبت‌آمیزی از او نمی‌بینید. دیگر جمله‌ی دوستت دارم را از او نشنیده‌اید. دیگر هدیه یا گلی از او دریافت نکرده‌اید
• در دفعات مختلف متوجه شده‌اید که دروغ می‌گوید. این دروغ‌ها می‌توانند در هر موردی باشند، در مورد جایی که می‌رود، در مورد پولی که خرج می‌کند، در مورد محل کارش و در مورد همه چیز.
• تمایلی به همراهی شما در مراسم، مهمانی‌ها و حتی بیرون رفتن ندارد. سعی می‌کند حتی‌الامکان از شما فاصله بگیرد.
• وقتی شروع به صحبت کردن یا بحث کردن با او در مورد مشکلات زناشویی می‌کنید، بی‌حوصلگی‌اش را بهانه می‌کند و با دعوا بحث را خاتمه میدهد.
• وقتی در مورد خیانت با او صحبت می‌کنید، پاسخ قانع کننده‌ای به شما نمی‌دهد.
ترنم صارمی

دلایل اصلی طلاق در زندگی زناشویی

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *