جمعه 10 فروردین 1403
مدل موی عروس : نمونه‌های مدل موی عروس با استفاده از بافت مو

مدل موی عروس : نمونه‌های مدل موی عروس با استفاده از بافت مو

مدل موی عروس : نمونه‌های مدل موی عروس با استفاده از بافت مو

مدل موی عروس :

همه حالت های مختلف مو از جمله صاف، حالت دار، کوتاه و بلند یک ویژگی مشترک دارند و آن این است که همگی با یک بافت زیبا، شیک و خیره کننده به نظر می رسند. بافت در سال های اخیر دوباره مد شده است. صدها روش بافت جدید در کنار مدل بافت معمول رواج پیدا کرده است. امروزه متخصصان زیبایی بافت های متفاوتی را برای عروس خانم ها پیشنهاد می کنند. بافت مو زیبا است و نسبت به روش های دیگر آرایش مو، زمان کمتری را می گیرد. همچنین بعد از پایان عروسی و باز کردن بافت، موهایتان حالت جالبی پیدا می کند و شما می توانید در مهمانی روز بعد از عروسی، با همان مدل مو ظاهر شوید. از این رو ما استفاده از بافت را در مدل موی عروس بسیار توصیه می کنیم.

۱۰ نمونه مدل موی عروس که بافت در آن ها به کار رفته است:

۱) برای این که بافت موی شما ظاهر مدرن تری داشته باشد آن را کمی شل کنید. حلقه هایی از موهای بافته شده را بیرون بکشید و به آن فر ملایمی بدهید. اجازه بدهید چند تار مو آویزان بماند. این استایل، مدل موی عروس را رویایی جلوه می دهد. همان طور که در شکل می بینید، بعد از انجام این بافت، موها روی شانه ها می ریزد ولی از ریختن مو روی صورت جلوگیری می شود. بعد از انجام این بافت، اسپری نگهدارنده بزنید تا در طول مراسم عروسی شکل موهایتان به هم نریزد. اگر از یک وسیله تزیینی براق بر روی بافت استفاده کنید، جلوه زیباتری پیدا می کند.

تکنیک هایی برای انتخاب لباس عروس

مدل موی عروس : نمونه‌های مدل موی عروس با استفاده از بافت مو

۲) این مدل موی عروس، ویژگی های دوست داشتنی زیادی دارد. از جمله آن ها می توان به قسمت بافته نشده مو، نامنظم بودن طرح آن و بافت قسمت اندکی از مو اشاره کرد. مدل های بافت امروزی، به عروس جلوه ای مدرن و جذاب می بخشند.

مدل موی عروس : نمونه‌های مدل موی عروس با استفاده از بافت مو

۳) این مدل موی عروس، برای مراسم های قبل و بعد از جشن عروسی بسیار مناسب است. این بافت با پنج رشته از موها بافته می شود. قسمت های پایینی مو فر داده شده اند. متخصصان زیبایی می گویند اگر کل موهای خود را به کمک وسیله مناسب فر بزنید، بافت نیز زیباتر جلوه می کند.

مدل موی عروس

۴) تصورات قبلی خود را از مدل موی دم اسبی کنار بگذارید. امروزه مدل دم اسبی تنوع بسیاری پیدا کرده و تنها به خانه و باشگاه محدود نمی شود. مدل دم اسبی که در تصویر زیر مشاهده می کنید، مدل موی زیبایی برای عروس است. اگر تصمیم دارید عروسی را در محیط باز برگزار کنید و ظاهری رمانتیک داشته باشید، پیشنهاد می کنیم این مدل زیبا و ساده را انتخاب کنید. از مزیت های مدل دم اسبی همراه با بافت این است که موهایتان روی صورتتان نمی ریزد.

مدل موی عروس

۵) لزومی ندارد که بافت های چندتایی حتما نامرتب و شلوغ به نظر برسند. از عکس زیر الهام بگیرید و مدل موی عروس شیک و جذابی انتخاب کنید.

مدل موی عروس

۶) شینیون کردن مو به همه ظاهر زیبایی می بخشد. این سبک شل بستن موها که در شکل زیر می بینید، شینیون موی کلاسیک را به مدلی مدرن تبدیل کرده. برای انجام دادن این مدل، تکه ای از موهایتان را از پشت گردن ببافید و انتهای بافت را با سنجاق به شینیون وصل کنید. سعی کنید بافت را شل انجام بدهید. در این صورت مدل موی عروس شما مدرن و جذاب دیده می شود.

چند ژست عکس عروس و داماد برای افرادی که قرار است به تازگی عروسی کنند

شینیون کردن مو

۷) این سبک مدل نیمه باز، برای عروس خانم هایی که موی فر و بلند دارند، مناسب است. بافت ضخیم مو در کنار تاج گل زیبایی دو چندانی پیدا کرده است. این مدل موی عروس برای موهای صاف هم جلوه زیبایی می‌دهد.

شینیون کردن مو

۸) این مدل موی عروس در یک جشنواره عروسی در فلورانس به نمایش گذاشته شده. ویژگی منحصر به فرد این مدل، تاج گل بسیار زیبای آن است. مدل بافت مو نیز بسیار جالب است و از قسمت بالایی سر شروع می شود.

شینیون کردن مو

۹) اگر می خواهید ظاهری خیره کننده داشته باشید، این مدل موی عروس را امتحان کنید. حالت صاف و درخشان موهایتان با یک گیره براق، چشم نواز تر می شود. کارشناسان زیبایی در مورد این مدل مو می گویند: برای عروس خانم های ساده پسند که می خواهند تزیین کمی روی موهایشان باشد، این مدل بسیار مناسب است.

مدل مو

۱۰) این مدل بافت مو، ساده و در عین حال بسیار شیک است. دختر خانم هایی که موی بلند یا متوسط دارند، می توانند از این بافت زیبا استفاده کنند.

مدل مو

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *