پنج‌شنبه 9 فروردین 1403
لاغری با دارچین

لاغری با دارچین

لاغری با دارچین

اگر قصد لاغری دارید یکی از بهترین راه ها برای کاهش وزن اضافه کردن دارچین به رژیم غذایتان می باشد.
خواص دارچین باعث می شود قند خون و کلسترول شما پایین بیاید و متابولیسم بدنتان را افزایش دهد. البته که این رژیم غذایی هم همراه با ورزش است که تأثیرگذار می شود.
افرادی که همه ی غذاهای چاق کننده را می خورند و هیچگونه ورزشی هم نمی کنند، نمی توانند توقع داشته باشند که با خوردن دارچین لاغر شوند.
طعم این ادویه برای بسیاری از افراد خوشایند است و فقط تعداد معدودی هستند که آن را دوست ندارند.
این افراد اگر قصد لاغری دارند بهتر است دارچین را همانند دارویی مصرف کنند. آن ها پس از مدتی به طعم آن عادت خواهند کرد.
در این مقاله به روش هایی که می توان دارچین را به رژیم غذایی روزانه تان اضافه کنید خواهیم پرداخت.
۱- روز خود را با عسل، لیمو و دارچین شروع کنید. این نوشیدنی باعث سوزاندن چربی هایتان می شود و همچنین شما را دربرابر بسیاری از بیماری ها مقاوم می کند. کافی است در لیوانی آب مقداری دارچین را حل کنید، سپس یک لیموی کامل را درون آن بریزید و در نهایت مقداری عسل به آن اضافه کنید. کار دیگری که می توان در این باره کرد اضافه کردن مواد گفته شده به چایتان است. در این مخلوط می توانید از مواد دیگری همچون نعنا و یا زنجبیل نیز استفاده کنید.

لاغری با دارچین

۲- در میان وعده های روزانه غذایتان و همچنین قبل از خواب می توانید دارچین دم کرده بخورید. کافی است دارچین را به طور کامل و یا به صورت پودر داخل آب جوش بریزید و سپس مدتی را منتظر بمانید تا آن دم بکشد. سپس باب طبع میل خودتان سرد و یا گرم آن را بنوشید. بسته به مخلوطی که دارچین را به آن اضافه می کنید، در بعضی موارد حالت سرد آن و در بعضی موارد گرم آن بهتر است.
۳- اگر فردی قهوه خور هستید مقداری دارچین را به وعده های روزانه قهوه تان اضافه کنید. این کار باعث می شود تا مقدار کمتری شکر برای شیرین کردن قهوه تان استفاده کنید. همچنین خواصی که دارچین و قهوه برای لاغری دارند باعث می شود ترکیب آن ها تأثیر بیشتری بر لاغری شما بگذارد.

راهکارهای ساده برای کاهش وزن

لاغری با دارچین

۴- کسانی که روزانه مقدار زیادی میوه و آبمیوه می خورند، می توانند دارچین را به آبمیوه خود اضافه کنند. دارچین همراه آبمیوه هایی همچون آب سیب، آب پرتقال و آب هویج طعم خوبی می گیرد. بهتر است برای ابتدا پودر دارچین را در مقدار کمی آب جوش حل کرده و سپس آن را با این آبمیوه طبیعی که از قبل آماده کرده اید و یا قصد آماده کردن آن را دارید ترکیب کنید. ( عکس شماره 3- لاغری با دارچین )
۵- یکی دیگر از راه های لاغری با دارچین میکس کردن آن با بسته های پروتئین باشگاه های بدنسازی می باشد. شاید عجیب به نظر برسد اما این مخلوط با دارچین نسبت به قبل مزه بسیار بهتری پیدا خواهد کرد و خوردن آن بسیار آسان تر خواهد شد.

لاغری با دارچین

۶- در دستور پخت بسیاری از غذاهای هندی دارچین وجود دارد. شما نیز می توانید در بسیاری از غذاهایی که تاکنون بدون دارچین آماده می کردید آن را اضافه کنید. خواص دارچین علاوه بر کاهش وزن شما باعث می شود غذا طعم خوبی نیز به خود بگیرد.
۷- مخلوط دارچین با اسموتی های میوه های مختلف طعم ‌بسیار خوبی دارد. شما می توانید هرگونه میوه ای که دوست دارید را به آن اضافه کنید. اما بهترین مخلوطی که با طعم دارچین کاملاً همخوانی دارد ترکیبی از شیر، موز، دارچین، جو دو سر، مقداری ماست و یک قاشق چای خوری شکر است.
۸- اگر عادت دارید که برای صبحانه جو دو سر و یا نوعی از غلات را بخورید مخلوط کردن دارچین با آن باعث می شود تا این وعده غذایی طعم بسیار خوبی بگیرد.

وزن کم کردن به روش آرام و اصولی

لاغری با دارچین

ترنم صارمی

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *