چهارشنبه 8 فروردین 1403
سالن زیبایی سوسن عطری

سالن زیبایی سوسن عطری

سالن زیبایی سوسن عطری

سالن زیبایی سوسن عطری سالن با مدیریت خانم سوسن عطری با بیش از سی سال تجربه کاری، طراح گریم و آرایش های سه بعدی و سالها فعالیت در Piter edmond لندن و Erik zomo فرانسه، در محیطی صمیمی و با کادری کاملاً حرفه ای و آشنا به آخرین متد روز اروپا از ساعت 9 صبح تا 6 بعدازظهر در خدمت شما می باشد.

آدرس: چهارراه پارک وی، خروجی الف محمودیه، الف جنوبی، پلاک 7، سالن آرایش عطری

تلفن: 02122055397

درباره‌ی امیرحسین ملکشاد

3 نظر

  1. سارا زرگران

    خانم رزا متین خوش اخلاق ترین و بهترین میکاپ ارتیست تهران در سال گذشته شناخته شدند . فردی با سواد کارشناسی ارشد از دانشگاه تهران و دوره دیده از فرانسه با توانمندی به صحبت با دو زبان خارجی بصورت عالی .
    من و همه اقوام در سالهای گذشته عروس ایشان و ازاده ( شینیون ) بودییم . بسیار با وقار شیک و با کلاس شده بودیم .
    پیشنهاد اول و اخر ما رزا متین می باشد . با تشکر

  2. بچه ها اصلا قیمتش گرون نیست به نظر من جز آرایشگرای تراز اول هستن ولی قیمتشون خیلی معقول هستش من که خیلی راضی بودم ازش

  3. یه چیزی که دوست داشتم در مورد کار خانم عطریی بهتون بگم اینه که اگه بخوام یه مقایسه بکنم کار خانم عطری رو با آرایشگاههایی دیگه اینه که من یکی از دوستام همزمان با من تو یه آرایشگاه دیگه موهاشو هایلایت کرد که موادی که برای موهاش استفاده کرده بود مواد دکلره با کیفیت بد بود که موهاش رو خیلی زبر کرده بود ولی خانم عطری مواد بدون آمونیاک برای من استفاده کرده بود که الان وقتی حمام میرم نیازی به نرم کننده ندارم و موهام کاملا سالم هستش ودیگه بماند که کیفیت هایلایتی که رو موهای من انجام شده با دوستم اصلا قابل مقایسه نیست در صورتی که اونم مثل من هزینه کرده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *