جمعه 10 فروردین 1403
رمانتیک‌ترین شهرهای ایران برای گذراندن ماه عسل کدام‌اند؟

رمانتیک‌ترین شهرهای ایران برای گذراندن ماه عسل کدام‌اند؟

رمانتیک‌ترین شهرهای ایران برای گذراندن ماه عسل کدام‌اند؟

پیشنهاد ماه عسل

معرفی  5 مقصد گردشگری در ایران برای یک تجربه یک هفته رمانتیک

بالاخره عروسی تمام شد، مهمان‌ها به موقع آمدند، شام خوشمزه بود، آهنگ­ها شاد بودند و جمع گرم و صمیمی بود و همه مهمان‌ها تمام شب را زدند، رقصیدند و خوش گذراندند و در نهایت هم کادوهای خوب دادند و رفتند. حالا نوبت یک تصمیم اساسی برای برای تازه عروس و دامادها بعد از چند گذراندن چند ماه پر استرس است ” حالا ماه عسل کجا بریم؟”

پیشنهادهای مقاصد گردشگری برای گذراندن ماه عسل معمولاً از تور دور اروپا و جزایر بالی شروع می‌شود و در نهایت هم به همین شمال خودمان ختم می‌شود اما اگر واقعاً به دنبال یک منطقه زیبا و رمانتیک در همین کشور خودمان برای گذراندن ماه عسلتان می‌گردید و از انتخاب‌های کلیشه‌ای خسته شده‌اید این مطلب را از دست ندهید.

شیراز؛ شهر شب‌های روشن

پیشنهاد ماه عسل

نمی‌توان از رمانتیک بودن یک منطقه گردشگری صحبت کرد و اسمی از سفر به شیراز نیاورد، شیراز شهر عشق و شعر و هنر است.  شهری آرام با مردمانی دوست داشتنی و مهمان نواز ، حتی قدم زدن در خیابان‌های خلوت و زیبای شیراز در یک روز اردیبهشتی به راحتی می‌تواند یکی از رمانتیک‌ترین خاطرات دو نفره تان باشد چه برسد به تجربه حضور در سعدیه و حافظیه و باغ ملی و مسجد جادویی نصیرالملک که رنگ‌هایش در هنگام طلوع خورشید اختیار از کف آدمی می‌برد.

شیراز را باید دو بار دید یک بار صبح و یک بار شب، در هر زمان از روز زیبایی‌هایی را کشف خواهید کرد و جمع رنگ‌ها و نورها آن‌چنان شگفت زده‌تان می‌کند که انگار وارد یک شهر جدید شده‌اید.

اگر از آن دسته عروس و دامادهایی هستید که اهل هنر و شعر و ادبیاتید و لذت سکوت را بالاتر از هر نوع غوغا و هیجانی می دانید سفر به شیراز بهترین پیشنهاد گردشگری برای شماست. اگر به شیراز رفتید حتماً سری هم به دریاچه مهارلو در 30 کیلومتری شیراز بزنید،  به نظر شما چه چیزی رمانتیک‌تر از یک دریاچه صورتی رنگ برای ماه عسل پیدا می‌شود؟

شهر یزد و نورافشانی آسمان کویر

پیشنهاد ماه عسل

شهر یزد یکی از زیباترین شهرهای ایران است که سفر به آن کمی با شهرهای دیگر متفاوت است، اگر دنبال آب و هوای خنک ، جنگل‌های سرسبز، دریاچه و تله کابین و … هستی به یزد سفر نکن؛ اما اگر دلت لک می زند برای شب‌های جادویی کویر و آسمان پرستاره حتماً سری به شهر یزد و کویرهای همسایه‌اش بزن.

چند حقیقت در مورد جذاب ترین سفر تمام زندگی، سفر ماه عسل

شهر یزد با بافت تاریخی دست نخورده و معماری زیبا و منحصر به فردش یکی از بهترین مقاصد گردشگری برای تازه عروس و دامادهاست اگر با دیدن مکان‌های تاریخی به سرنوشت تمام کسانی فکر می‌کنید که روزی در همان محل زندگی می‌کردند و روزگار می‌گذراندند، اگر غرق شدن در تاریخ برایتان جذاب است و عاشق بوی خاک نم خورده‌ای هستید که از دیوارهای کاه‌گلی بلند می‌شود،  سفر به یزد می‌تواند یکی از بهترین شهرها برای ماه عسل شما باشد، البته هنوز نقطه جذاب ماجرا مانده، به تمام این جست و جوی تاریخی تور دو نفره کویر گردی را هم اضافه کنید به همراه سافاری، شتر سواری، شب نشینی دور آتش و دل دادن به آسمان پولک پاشی شده کویر  به همراه  یک موسیقی ملایم که روحتان را تازه می‌کند.

جزیره کیش با دریای بیکران و هیجان بی پایانش

پیشنهاد ماه عسل

کیش انتخاب نیمه لاکچری تازه عروس و دامادهاست، اگر عاشق تفریحات گران قیمت هیجان‌های تکرار نشدنی، رقص، نور و آواز هستید و پیشنهادهای آرام و بدون آدرنالین قبلی اصلاً به مذاقتان خوش نیامده همانا مقصد گردشگری شما جزیره کیش است.

جزیره کیش جزیره سواحل زلال مرجانی، تفریحات هیجان انگیز و رستوران‌های درجه یک است. اگر به هر دلیلی نمی‌خواهید ماه عسلتان را در ترکیه و یا یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس بگذرانید با هزینه‌ای کمتر می‌توانید ماه عسل رمانتیک و همزمان هیجان انگیزی در جزیره کیش تجربه کنید.

یکی از جذابیت‌های جزیره کیش که نمونه‌اش را در دیگر مناطق ایران نمی‌توان تجربه کرد تفریحات آبی متنوع و پر جوش و خروش آن است. در ماه عسل بهانه‌ها را کنار بگذارید و سعی کنید اکثر تفریحات آبی را تجربه کنید از فای برد و پاراسل گرفته تا غواصی، مطمئن باشید تا مدت‌ها با دیدن فیلم و عکس‌های و به یاد آوردن خاطرات ماه‌ عسلتان آدرنالین خونتان حسابی بالا می‌رود و دوباره هوس برگشتن به جزیره را می‌کنید.

روستای کندوان؛ اقامت در میان صخره‌ها

پیشنهاد ماه عسل

در این بخش می‌خواهیم بر خلاف روال معمول رفتار کنیم، این بار یک شهر مقصد ما نیست، بلکه مقصد ما به طور خاص هتل صخره‌ای لاله در روستای کندوان از توابع تبریز است؛ یکی از مناطق ویژه گردشگری برای گذراندن یک ماه عسل سوپر رمانتیک.

كيك و شيرينى عروسى

هتل صخره‌ای لاله، هتلی در دل صخره‌ است که اتاق‌هایش همگی در میان کوه حفر شده‌اند، شما می‌توانید در طول اقامتتان ، ساعاتی را هم در طبیعت زیبای کندوان بگذرانید، روستایی که با خانه‌های سنگی، بازارهای محلی و خوراکی‌ها و صنایع دست سازش می‌تواند ماه عسلی خاص و به یاد ماندنی برایتان به ارمغان بیاورد. اگر روستای کندوان برای ماه عسلتان انتخاب کردید حتماً یک روز وقت بگذارید و سری هم به شهر تبریز بزنید و از دیدنی‌های آن لذت ببرید.

گیلان تجربه زندگی در رؤیا و خیال

ماه عسل

پیشنهاد نهایی ما برای تازه عروس و دامادهایی است که کمی بیشتر اهل ماجراجویی و سفرند، آنهایی که فردای عروسی کوله‌شان را برمی‌دارند چادر مسافرتی‌شان را داخل صندوق عقب ماشین می‌گذارند و می‌زنند به دل طبیعت، بهترین مقصد گردشگری برای شما گیلان گردی است، شاید کمی از این پیشنهاد کلیشه‌ای تعجب کنید اما قرار نیست یک ویلا یا یک هتل کنار دریا بگیرید و تمام روز در ساحل قدم بزنید اصلاً قرار نیست سمت دریای خزر بروید، حالا که اصرار می‌کنید می‌توانید چند ساعتی را در قسمت دنجی از ساحل بگذرانید اما مقصد اصلی جایی میان جنگل‌ها در مناطق ییلاقی گیلان است.

برای گذراندن ماه عسل در گیلان چند روزی را در منطقه ییلاقی ماسال و شاندرمن چند روزی در روستای زیبای فومن، یکی دو روزی در ماسوله و نهایتاً چند ساعتی را در کنار تالاب انزلی بگذرانید. سراغ هتل و مسافر خانه نروید، سبک زندگی‌تان را کمی تغییر دهید تا لذت سفر را با پوست و گوشت بچشید حتماً در خانه‌های روستایی که برای گردشگران در نظر گرفته شده‌اند اقامت کنید، از بازار خرید کنید، در رستوران‌های محلی غذا بخورید، به غارهای بکر منطقه سرک بکشید، کمی اسب سواری کنید، در دل جنگل مه گرفته چادر بزنید و روی آتش ماهی کباب کنید.  یقین داشته باشید که بعد از تجربه این سفر تعریف “بهشت” در ذهنتان تصویر روشنی پیدا خواهد کرد.

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *