پنج‌شنبه 9 فروردین 1403
دسته گل عروسى

دسته گل عروسى

دسته گل عروسى

دسته گل

جشن عروسيتان نزديك است؟ دغدغه های بیشماری دارید و نمی دانید چطور آن ها را مدیریت کنید؟ به دسته گلتان فكر كرده ايد؟ این که چه گل هایی و از چه رنگ هایی در دسته گلتان باشد؟ چه سبكى بيشتر مد نظرتان است؟ شركت در سنت قديمى حمل دسته گل در جشن عروسى به اين معنى نيست كه شما نمى توانيد سليقه شخصيتان را درباره نوع و مدل آن دخيل كنيد. هرچيزى از جمله اضافه كردن عناصرى مانند پرها، گل هاى اضافه و يا پارچه ها به دسته گلتان مى تواند تنظيمات شما را مدرن سازد و آن را به نوعى خاص تبديل كند.

الهام گرفتن از محل جشن عروسى، تشريفات عروسى، نوع گل آرايى اى كه انجام شده است و بسيارى ديگر از موارد در اين راه مى تواند به شما كمك بسيارى بكند.

در اين متن مدل هاى مختلفى از دسته گل عروس را بررسى خواهيم كرد تا شايد بتواند به شما در انتخاب دسته گلتان و پيدا كردن چيزى كه براى جشن عروسيتان مى خواهيد كمكى بكند.

بررسی دسته گل

١- دسته گلى متشكل از گل هاى مختلف و وحشى مى تواند يكى از خاص ترين انتخاب هاى هر عروسى در اين شب باشد. البته نباید از گل فروشی های سنتی انتظار همچین دسته گلی داشته باشید. بسیاری از سایت ها و کسب و کارهای جدید این نوع دسته گل ها را برایتان آماده می کنند.

 

دسته گل عروسى

٢- دسته گل شما مى تواند دست ساز باشد و با هر جنس يا گلى كه خود شما خواسته باشيد آماده شود. در اين عكس دسته گل عروس با استفاده از ربان هاى سفيد آماده شده است.

کیک عروسی میوه‌ای یک انتخاب جذاب برای جشن‌های مدرن

 

دسته گل عروسى

٣- استفاده از گل هاى خشك شده اى مانند لوندر نيز ايده جالبى براى انتخاب دسته گل عروسى است. شايد بسيارى از افراد ترجيح دهند از گل هاى زنده و شاداب براى گل عروسيشان استفاده كنند اما تعدادى نيز از اين سبك خاص استقبال خوبى خواهند كرد.

 

دسته گل عروسى

٤- اگر علاقه اى به گلى خاص نداريد اما حتما تأكيد داريد كه از گياهى براى دسته گلتان استفاده كنيد، استفاده از برگ هاى سبز مختلفى مه در بازار وجود دارد به شما پيشنهاد مى شود.

 

دسته گل عروسى

٥- بعضى از افراد به زرق و برق علاقه شديدى دارند. اين افراد حتى در مورد دسته گل عروسيشان هم ترجيح مى دهند از رنگ هاى طلايى و يا خود طلا و جواهرات بر روى آن استفاده كنند. در بازار امروز مدل هاى مختلفى از دسته گل هايى با اين سبك وجود دارد.

 

دسته گل عروسى

٦- سادگى هميشه زيباتر از تجملات بيش از حد است. انتخاب دسته  ای كه با يك نوع خاص از گل ها آماده شده است و در عين سادگى پيچيده شده است، انتخاب تعداد زيادى از افراد خواهد بود.

 

دسته گل عروسى

٧- استفاده از گل هاى پارچه اى نيز در حال حاضر بسيار مرسوم شده است. در اين دسته گل ها استفاده از تركيب رنگ هايى مثل صورتى و سفيد باعث مى شود گل شما بسيار طبيعى به نظر برسد. البته ما اصلا به شما پیشنهاد نمی کنیم که برای شب عروسیتان از گل های مصنوعی استفاده کنید.

 

دسته گل

٨- تركيب گل با شاخ و برگ هايى سبز هارمونى زيبايى براى دسته گل جشن عروسى شما خواهد بود.

دسته گل های متفاوت را برای عروسی انتخاب کنید

 

دسته گل

٩- بسته به نوع گلى كه شما انتخاب مى كنيد دسته گلتان متفاوت خواهد بود. به طور مثال اگر گلى با قد بلندترى انتخاب شما باشد قاعدتأ دسته گلتان هم كشيده و بلند خواهد بود. البته اگر خیلی بلند قد نیستید، پیشنهاد میکنیم یک دسته گل جمع و جور و کوتاه انتخاب کنید تا حمل آن برایتان آسان باشد و در عکس ها هم جلوه گلتان از خود شما بیشتر نشود.

 

دسته گل

١٠- در بعضى موارد حمل دسته گل براى عروس معضلى است و او ترجيح مى دهد روشى راحت تر براى جابجايى دسته گلش در جشن عروسى وجود داشته باشد. براى حل مشكل اين افراد دسته گل هايى وجود دارند كه به صورتى غير از حالت روتين در دسته گرفته مى شوند. به طور مثال در سبدى قرار دارند كه گرفتنش به مراتب راحت تر خواهد بود. و یا شبیه مچ بندهایی برای بستن روی دست عروس تعبیه می شوند

 

دسته گل

ترنم صارمی

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *