پنج‌شنبه 9 فروردین 1403
لیست جذابترین مردهای جهان در 10 سال گذشته

جذابترین مردهای جهان

لیست جذابترین مردهای جهان در 10 سال گذشته

هرساله، مجله‌ی پیپل (people)، جذابترین مرد جهان را انتخاب می‌کند. این روند از سال 1985 شروع شد و تا به امروز ادامه داشته است. برخی از این افرادا موفق شده‌اند دو بار این عنوان را کسب کنند. در ادامه لیست جذابترین مردهای جهان در 10 سال گذشته را می بینید.

لیست جذابترین مردهای جهان در 10 سال گذشته

بلیک شلتون که طبق لیست مجله‌ی پیپل، جذاب ترین مرد جهان در سال 2017 شناخته می‌شود، خواننده، شاعر و داور برنامه‌ی استعداد یابی the best voice است. او 41 سال دارد. با قد 196 سانتی متری و چشمانی آبی‌اش یکی از دلایل جذابیت اوست!

لیست جذابترین مردهای جهان در 10 سال گذشته
این بازیگر و کشتی گیر آمریکایی، 45 سال سن دارد و در سال 2016 به عنوان جذاب ترین مرد جهان انتخاب شد. او نهمین نفر در لیست پرفالور ترین حساب‌های کاربری اینستاگرام است.
لیست جذابترین مردهای جهان در 10 سال گذشته

این فوتبالیست تیم ملی انگلیس، همسر ویکتوریا بکام و پدر 4 فرزند است و هم اکنون 42 سال دارد. او که افتخارات زیادی در دنیای فوتبال کسب کرده، در صنعت تبلیغات نیز حضور پررنگی داشته. بکام هم اکنون 42 سال دارد و در سال 2015 به عنوان جذاب ترین مرد جهان انتخاب شد.
لیست جذابترین مردهای جهان در 10 سال گذشته

کریس همسورث استرالیایی، بازیگر مشهور فیلم تور، 34 سال سن دارد و پدر 3 فرزند است. او که 190 سانتی متر قد دارد در سال 2014 به عنوان جذاب ترین مرد جهان انتخاب شد.
جذاب ترین مرد جهان

او که همسر بهاتی پرینسلو، از فرشتگان برند ویکتوریا سیکرت است، در سال 2016 برای اولین بار پدر شد و هم اکنون همسر او مجددا باردار است. او خواننده ی اصلی گروه مارون 5 است و در کنار آن، شاعری، آهنگسازی و بازیگری نیز می‌کند. این خواننده‌ی آمریکایی در لیست جذاب ترین مردهای جهان در سال 2013، اول شد.
جذاب ترین مرد جهان

کروات یا پاپیون؟ مساله این است!

این بازیگر آمریکایی که بدلیل بازی در فیلم استپ آپ مشهور شد، 37 سال سن دارد و د در سال 2012 به عنوان جذاب ترین مرد جهان انتخاب شد
جذاب ترین مرد جهان

بردلی کوپر که یکی از گران قیمت ترین بازیگران مرد دنیاست، افتخارات زیادی در حوزه‌ی بازیگری دارد. کوپر با ایرینا شایک که یکی از جذاب ترین زن‌های دنیاست نامزد هستند و در سال 2017 صاحب فرزند شدند. او 42 ساله است.
جذاب ترین مرد

این بازیگر کانادی الاصل، 41 سال سن دارد و در فیلم‌های زیادی ایفای نقش کرده است. او در سال 2008 با اسکارت جوهانسون بازیگر مشهور ازدواج کرد اما پس از 3 سال از یکدیگر جدا شدند.
جذاب ترین مرد

کمتر کسی هست که این بازیگر مشهور آمریکایی را نشناسد، او که هم اکنون 54 سال دارد، در سال 2009 برای بار دوم به عنوان جذاب ترین مرد جهان انتخاب شد. در سال 2003 نیز به همین لقب دست یافته بود. او موفق به اخذ جایزه‌ی اسکار هم شده است.
جذاب ترین مرد

به احتمال زیاد عکس‌های این مرد جذاب به همراه همسرش که 12 سال از خودش بزرگتر است را دیده‌اید. او که اصلیتی استرالیایی دارد و 49 ساله است، به غیر از مجله‌ی پیپل در رسانه‌های دیگری نیز به عنوان خوشتیپ ترین و جذاب ترین مرد جهان نام برده شده است.

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *