جمعه 10 فروردین 1403
جدیدترین مدل آرایش عروس در سال ۲۰۱۷

جدیدترین مدل آرایش عروس در سال ۲۰۱۷

 آرایش روز عروسی

یکی از دغدغه‌های همیشگی عروس ها بوده است. شما به عنوان عروس، می‌خواهید تمام نقص‌هایی که در چهره‌ی شما وجود دارد، پوشیده شود. اما با این‌حال، دوست ندارید چهره‌ی شما غیرطبیعی و مصنوعی به نظر برسد. در واقع، شما می‌خواهید در روز عروسی خود به بهترین شکل ممکن ظاهر شوید. هر کسی چنین آرزویی را دارد. اما علاوه بر زیبایی مطابق با مد بودن نیز از اهمیت فوق العاده‌ای برخوردار است. برای این‌که به شما کمک کنیم تا آرایش زیبا و متفاوتی در روز عروسی خود داشته باشید، از مجله‌های مد بهترین ترفندهای آرایش عروس ۲۰۱۷ را انتخاب کرده ایم که در ادامه می توانید آن ها را ببینید.

آرایش عروس ۲۰۱۷: ابروهایی متفاوت

ابروها نقش بسیار مهمی را در زیبایی آرایش شما ایفا می کنند. آرایش ابروها در سال ۲۰۱۷ به شکل ضخیم و پسرانه است، اما عروس ها باید از طرح های ملایم تری استفاده کنند. ابروهای خوب باعث می‌شوند که صورت شما کشیده‌تر و جوان‌تر دیده شود، لذا دقت کافی در انتخاب آرایشگر مناسب برای ابروهای‌تان به خرج دهید.

جدیدترین مدل آرایش عروس در سال ۲۰۱۷

صورتی درخشان

با اینکه چندین سال است پوست تیره و سبزه بیشتر موردتوجه است، اما امسال پوست روشن و درخشان بیشتر از هر چیزی در آرایش ها مورد توجه خواهد بود.

جدیدترین مدل آرایش عروس در سال ۲۰۱۷

آرایش عروس ۲۰۱۷: رژگونه‌های نخودی رنگ

رژگونه می‌تواند نقش موثری در بین بردن سفیدی کامل پوست که از طریق کرم‌پودرها ایجاد شده است، داشته باشد. با یک قلم‌موی بزرگ، یک خط برنزه در سراسر گونه‌‌ی خود بکشید. سپس با تغییر رنگ آن به رنگ نخودی اثر طبیعی‌تری ایجاد کنید.

مدل آرایش چشم : آموزش گام به گام آرایش چشم برای عروس خانم‌ها

رژگونه‌

چشم هایی آبی رنگ متمایل به سبز

بله درست شنیده‌اید، چشم آبی رنگ یک روند مهم در سال ۲۰۱۷ است. می‌توانید از لنزهای آبی‌رنگ موجود استفاده کنید، اما در نظر داشته باشید که راحتی شما در روز عروسی بیش‌تر از هر چیزی اهمیت دارد، لذا می‌توانید این مدل را اسکیپ کرده و بدان توجهی نکنید.

سایه‌ی چشم به رنگ غروب آفتاب

پالت رنگی غروب خورشید با رنگ اکثر پوست‌ها متناسب است. از آرایشگر خود بخواهید تا از رنگ سرخ مناسب و ترکیب با سایر رنگ‌ها یک اثر ایده‌آل برای شما بیافریند.

سایه‌ی چشم به رنگ غروب آفتاب

خط چشم سبک رمانتیک

امسال از تزیین موی عروس تا سایر المان‌های آرایشی، یک دید آرام‌تر و ملایم‌تری موردهدف است. این سبک خط چشم که در تصویر هم مشاهده می‌‎کنید، سبک رمانتیک یا عاشقانه نامیده می‌شود. خط چشم شما نباید تا انتهای چشم‌تان کشیده شود، بهتر است آن را در میانه رها کنید تا برجسته‌تر دیده شود.

خط چشم سبک رمانتیک

آرایش عروس ۲۰۱۷: پلک‌هایی طبیعی

عروس‌ها عاشق مژه‌هایی بلند هستند، اما برای سال ۲۰۱۷ حالت طبیعی همه‌چیز مهم است. شما می‌توانید با استفاده از ریمل‌های برندهای خوب بهترین پلک‌ها را در روز عروسی خود داشته باشید. این یکی از روندهای بسیار خوب برای آرایشی است، چون پلک‌های مصنوعی که طی سال‌های قبل مد شده بود، واقعا چهره‌‎ی مصنوعی‌تری برای عروسان می‌ساخت.

خط چشم سبک رمانتیک

تم سیاه برای زیر چشم

اگر به خاطر داشته باشید در موارد بالا اشاره کردیم که عروس‌های سال ۲۰۱۷ معمولا چشم‌هایی آبی رنگ خواهند داشت و از رنگ‌های غروب آفتاب به عنوان سایه استفاده می‌کنند. تنها رنگی که می‌تواند این ترکیب را کامل کند، رنگ مشکی برای بخش پایین چشم‌ها است.

۱۰ مدل جدید آرایش موی عروس که نباید از دستشان بدهید

تم سیاه برای زیر چشم

رژلب ۲ لایه‌ای

رنگ رژ مخصوص سال ۲۰۱۷ به رنگ گیلاس قرمز است، اما قبل از آن باید از یک لایه‌ی مات‌تر و خنثی‌تر که صورتی کثیف هم نامیده می‌شود، استفاده کرد.

رژلب ۲ لایه‌ای

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

2 نظر

  1. یاسمن شجاعی

    واقعا به نکته ی خوبی اشاره کردید. طبیعی بودن آرایش خیلی مهمه

  2. شيرين اكبري

    منم دوس دارم شب عروسيم لنز بذارم ولي به نظر من يه خورده ريسكه ! چون اون شب خيلي حس راحت بودن مهمه ، بهترين راه به نظرم اينه كه از قبل لنز و روي چشم امتحان كنيم كه حساسيت نداشته باشيم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *