پنج‌شنبه 9 فروردین 1403
تکنیک هایی برای انتخاب لباس عروس

تکنیک هایی برای انتخاب لباس عروس

لباس عروس دلخواه من، تکنیک هایی برای انتخاب لباس عروس مناسب

برای بعضی از دخترخانم ها انتخاب لباس عروس به دوران کودکی آن ها بازمی گردد و حتی در بازی های کودکی خود را در لباس عروس تصور می کنند، در مقابل برخی از دختر خانم ها تا زمانی که تصمیم به ازدواج نگیرند هیچ گاه به لباس عروس دلخواه خود فکر نمی کنند. فرقی نمی کند از کدام دسته از خانم ها هستید انتخاب لباس عروس یکی از کلیدی ترین تصمیم های مراسم ازدواج است. نکاتی که برای انتخاب عروس باید رعایت کنید به شما کمک می کند تصمیم بهتری بگیرید.

تکنیک هایی برای انتخاب لباس عروس

 

اندام و شخصیت خود را در نظر بگیرید

مدل لباس عروس برای افراد قد کوتاه با لباس عروس برای افراد قد بلند بسیار متفاوت است. اندام، شخصیت و نوع لباسی که همیشه می پوشید در نکاتی که برای انتخاب لباس عروس در نظر می گیرید باید مورد توجه قرار بگیرند.

لباس های با دنباله بلند برای خانم های قد بلند مناسب است ولی خانم های کوتاه قد دراین لباس ها گم می شوند. خانم هایی که سرشانه های بزرگ دارند باید از انتخاب لباس دکلته خودداری کنند.

همچنین لباس عروس شما نشان دهنده شخصیت شماست اگر در تمام زندگی تان به سادگی اهمیت می داده اید و لباس ها پر زرق و برق نمی پوشیدید اجازه ندهید اصرار دیگران شما را مجبور به انتخاب لباسی کند که با شخصیت حقیقی شما هیچ تناسبی ندارد و بعد ها پشیمان می شوید.برعکس این نکته هم صادق است اگر لباس زرق و برق دار دوست دارید برای تشویق سایرین لباس ساده نپوشید.

 

مشاوران واقع بین داشته باشید

یکی از نکاتی برای انتخاب لباس عروس که حتما باید به آن توجه کنید استفاده از مشاوران واقع بین و صاحب سلیقه است.نباید هنگام خرید لباس تیم تشویقی با خود ببرید که هرچه می پوشید تشویق کنند و از گفتن نقاط ضعف خودداری کنند.

چگونه یک داماد جذاب باشیم؟

بلکه بهتراست افراد صاحب سلیقه که نقاط قوت و ضعف شما را می شناسند همراه خود ببرید تا در انتخاب بهتر یاری تان کنند.

چنین افرادی نعمت هستند به ویژه وقتی تصمیم گیری سخت می شود و شما نمی توانید به راحتی تصمیم بگیرید.

بودجه لباس را از قبل مشخص کنید

یکی از مهمترین تکنیک های انتخاب لباس عروس تعیین بودجه است. وقتی بدون در نظر گرفتن بودجه به سراغ خرید می روید ممکن است تصمیمی بگیرید که بعدها باعث پشیمانی شما شود. بنابراین برای یک انتخاب عاقلانه حتما بودجه ای که برای لباس عروس خود در نظر گرفته اید مشخص کنید.

هیچ چیز را فدای راحتی نکنید

یکی از نکاتی برای انتخاب لباس عروس که بسیار تاثیر گذار است. راحتی و امنیت در لباس است، فکر نکنید یک شب است و تحمل می کنم. ممکن است تمام عروسی خود را با یک لباس تنگ، سخت و دست و پاگیر هدر بدهید. مراسم ازدواج یک شب است اما یک شب طولانی که قرار است خاطره انگیز باشد. بنابراین در انتخاب لباس عروس حتما راحتی را در نظر بگیرید و لباسی را انتخاب کنید که با آن بتوانید به راحتی راه بروید و از مراسم لذت ببرید.

عجله نکنید

برای انتخاب لباس عروس عجله نکنید.  نکاتی برای انتخاب لباس عروس که باید در نظر داشته باشید این است که نزدیک ترین زمان ممکن را برای خرید لباس عروس خود انتخاب کنید که پس از خرید سایز شما زیاد تغییر نکند. علاوه براین برای خرید هم عجله نکنید لباس های مختلف را امتحان کنید و چیزی را انتخاب کنید که به خواست و سلیقه شما نزدیک باشد.

برای تصمیم گیری نهایی فرصت بخواهید و سعی کنید حداقل دو روز بعد از انتخاب لباس تصمیم نهایی خود را بگیرید.

دسته گل های متفاوت را برای عروسی انتخاب کنید

لباس عروس خود را ببینید

برای انتخاب لباس عروس حتما این نکته را به یاد داشته باشید که باید لباس را ببینید و پارچه آن را لمس کنید. به هیچ عنوان از روی ژورنال و عکس لباس عروس را انتخاب نکنید، چراکه ممکن است هنگام مشاهده لباس نکاتی به ذهنتان برسد که درعکس قابل ملاحظه نباشد.

دقت کنید حتما لباس عروس سایز خودتان باشد. یکی از نکاتی برای انتخاب لباس عروس که باید توجه داشت، آن است که لباس سایز خودتان را انتخاب کنید. برخی اوقات مسئولان مزون لباس سایز دیگری را به شما می پوشانند و می گویند در صورت انتخاب سایز شما را سفارش می دهند این کار انتخاب خطرناکی است. ممکن است لباس زمانی که برای شما آورده می شود با آنچه می خواهید متفاوت باشد.

ازتجربه های جدید نترسید

گاهی در مورد یک مدل لباس تصوری داریم که اصلا درست نیست. بنابراین توصیه ما به شما این است که از امتحان کردن لباس های مختلف نترسید و حداقل لباس ها را پرو کنید. رنگ متداول برای لباس عروسی سفید است اما گاهی یک لباس نباتی، کرم یا بژ به شما بیشتر می آید؛ این هم از آن چیزهایی است که پرو و امتحان کردنش اصلا ضرر ندارد، بپوشید و اگر دوست نداشتید سفارش ندهید به همین راحتی.

حال که به نکاتی برای انتخاب لباس عروس اشاره کردیم خوب است به این موضوع هم اشاره کنیم که انتخاب لباس عروس باید در یک محیط آرام و به دور از استرس انجام بگیرد نگرانی و فکر و خیال را از خود دور کنید، یک وعده غذایی سبک بخورید تا گرسنه نباشید و آنگاه به سراغ انتخاب لباس عروس رویایی خودتان بروید.

شهرزاد کیافر

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *