پنج‌شنبه 9 فروردین 1403
بهترین شیرینی فروشی‌های تهران، سازنده خوشمزه‌ترین خاطرات مردم این شهر

بهترین شیرینی فروشی‌ های تهران

بهترین شیرینی فروشی‌های تهران، سازنده خوشمزه‌ترین خاطرات مردم این شهر

همه‌ی ما زمانی که حرف از تولد یا یک جشن به میان می‌آید اولین چیزی که در ذهنمان تداعی می‌شود یک کیک شکیل و خوشمزه است. کیک نماد تولد و یا هرگونه جشن دیگر است.

یکی از رسومات ما ایرانی‌ها این است که در هنگام برگزاری جشن‌های خود و در مراسم‌های شادی گوناگون، با انواع کیک و شیرینی از دیگران پذیرائی می‌کنیم و دلمان می‌خواهد همان‌طور که حال خودمان خوب و خوش است، کام دیگران را هم با این کیک و شیرینی‌ها، شیرین کنیم و آن‌ها را هم در شادی خود سهیم کنیم.

بنابراین در هرگونه جشنی سفارش کیک و شیرینی، جزو مهم‌ترین کارها به شمار می‌آید. امروزه در تمامی مراسم‌ها مانند عروسی، نامزدی و یا تولد حداقل یک کیک کوچک مثل کیک نامزدی برای عکس انداختن و تزئین میز پذیرایی وجود دارد.

اگر یک جشن یا مهمانی در پیش دارید و می‌خواهید بهترین کیک و یا شیرینی را برای مراسم خود سفارش دهید و یا اگر خودتان عاشق شیرینی هستید و عادت دارید در روز به همراه چای یا قهوه‌تان شیرینی میل نمایید، باید با بهترین شیرینی فروشی‌های تهران آشنا شوید تا بتوانید بهترین کیک‌ها و شیرینی‌ها را سفارش دهید و از مزه و طعم فوق‌العاده‌ی آن‌ها لذت ببرید.

در این مقاله ما بهترین شیرین فروشی‌های تهران ازنظر مشتریان را به شما معرفی خواهیم کرد تا بتوانید بهترین‌ها را شناخته و برای خرید و یا سفارش کیک و شیرینی مراسم خود و یا عزیزانتان به آنجا مراجعه نمایید.

توجه: ترتیب معرفی مجوعه‌ها، دلیل برتری آن شیرینی فروشی بر دیگر مجموعه‌ها در این لیست نیست.

  • شیرینی بی‌بی

 

یکی از بهترین و قدیمی‌ترین شیرینی فروشی‌های تهران قنادی بی‌بی می‌باشد که کیک شکلاتی آن حرف اول را درزمینه‌ی کیک شکلاتی میزند و می‌توان گفت که روی دستش کیک شکلاتی نیامده. یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های شیرینی بی‌بی استفاده از مواد اولیه‌ی درجه‌یک است که مزه‌ی کیک و شیرینی‌های این قنادی را متمایز کرده است و مردم را از هر سوی تهران به‌سوی خود جذب می‌کند.

 

  • شعبه‌ی یوسف‌آباد

تا سال‌های سال اولین و تنها شعبه‌ی شیرینی فروشی بی‌بی در خیابان سید جمال‌الدین یوسف‌آباد، خیابان مدبر و نبش سی‌ام قرار داشت اما باگذشت زمان و معروفیت روزبه‌روز، نام این شیرین فروشی بر سر زبان‌ها افتاد به دلیل تقاضای بالای مشتریان، دیگر شعب این شیرینی فروشی هم تأسیس شد. در ادامه لیست دیگر شعبات شیرینی فروشی بی‌بی را مشاهده می‌فرمایید.

• قنادی بی‌بی شعبه شریعتی

دومین شعبه‌ی شیرینی فروشی بی‌بی در داخل خیابان شریعتی، خیابان سهیل، ابتدای خ نظام تأسیس شد که شیرینی بی‌بی شعبه شریعتی، به شیرینی بی‌بی سهیل نیز معروف است. منوی شیرینی بی‌بی در قنادی بی‌بی شعبه شریعتی کمی گسترش یافت و کیک فوندانت، تارت و رد ولوت هم به لیست کیک و شیرینی‌های بی‌نظیر این قنادی معروف پیوست و او را بیش‌ازپیش نزد مردم محبوب ساخت.

• شیرینی بی‌بی شهرک غرب

شیرینی بی‌بی شهرک غرب سومین شعبه‌ی شیرینی فروشی معروف تهران، شیرینی بی‌بی می‌باشد که در شهرک غرب، خیابان فرحزادی، بعد از بیمارستان آتیه، جنب پارک نیما، پلاک ۴۰ قرار دارد و شعبات سه‌گانه‌ی شیرینی بی‌بی را تکمیل کرده است. شیرینی بی‌بی شهرک غرب دارای منوی به‌روز و مطابق اروپا می‌باشد که شما می‌توانید به‌جای خرید یک عدد کیک بزرگ شکلاتی، کاپ کیک‌های کوچک یک‌نفره خریداری کنید و از مزه‌ی این کاپ کیک‌های کوچک شکلاتی لذت ببرید. مشتریان این شعبه معتقدند که انتخاب بین کیک شکلاتی، تارت میوه و پای سیب شیرینی بی‌بی شهرک غرب واقعاً کار سختی است و آن‌ها درنهایت مجبور می‌شوند از هر سه نوع تهیه کنند. شیرینی فروشی بی‌بی سال‌هاست امتحان خود را به‌عنوان یک قنادی موفق پس داده و شما به‌راحتی می‌توانید به این قنادی معروف اعتماد کرده و پخت کیک و شیرینی‌های مراسم خود را با خیال آسوده به آن‌ها بسپارید و انواع کیک تولد، کیک نامزدی و کیک عروسی را برای مراسمتان سفارش دهید.

در برخی از سایت‌ها صحبت از شیرینی بی‌بی سعادت‌آباد هم به میان آمده است، به این معنی که این شیرینی فروشی علاوه بر شیرینی بی‌بی شهرک غرب و شیرینی بی‌بی شعبه‌ی شریعتی، شعبه‌ی دیگری هم در سعادت‌آباد به نام شیرینی بی‌بی سعادت‌آباد دارد که این شایعه توسط پیج رسمی شیرینی بی‌بی در اینستاگرام کاملاً رد شده و این شیرینی فروشی تنها شیرینی بی‌بی شهرک غرب و قنادی بی‌بی شعبه‌ی شریعتی را شعبات رسمی خود معرفی کرده است.

خانه کیک پلاتین

بهترین شیرینی فروشی‌های تهران

خانه کیک پلاتین همراه با طیف وسیعی از شیرینی‌های بهداشتی و کیفیت بالا، در سال ۱۳۸۹ تأسیس شد و با محصولاتی تازه و همراه با نوآوری، قدمی بزرگ در صنعت شیرینی فروشی برداشت. محصولات این فروشگاه به‌هیچ‌عنوان تولید انبوه و از پیش تهیه‌شده نیستند و تمامی کیک‌ها و شیرینی‌ها مطابق باسلیقه و سفارش شما از مواد درجه‌یک ساخته می‌شوند و در اختیارتان قرار می‌گیرند و به همین دلیل است که شیرینی‌های خانه کیک پلاتین مانند شیرینی بی‌بی شهرک غرب در هیچ کجای دیگر نظیر ندارند و نمی‌توانید طعم و مزه‌ی آن‌ها را در هیچ شیرینی فروشی دیگری پیدا نمایید. همان‌طور که اگر می‌خواهید یک کیک شکلاتی خوش‌مزه میل کنید، باید به یکی از شعبات بی‌بی مانند قنادی بی‌بی شعبه‌ی شریعتی سر بزنید، اگر دلتان یک کیک توت‌فرنگی فوق‌العاده خوش‌مزه و لذیذ می‌خواهید، حتماً باید به خانه کیک پلاتین به آدرس خیابان کامرانیه شمالی، نبش کوچه داریوش، پلاک ۲۹ بروید.

کافه‌قنادی لرد

اگر سابقه‌ی یک شیرینی فروشی برایتان اهمیت دارد و دلتان می‌خواهد از جایی شیرینی تهیه کنید که در پخت نان خامه‌ای سنتی خودمان تبحر داشته باشد، باید سری به کافه‌قنادی لرد در خیابان ویلا (استاد نجات الهی)، نرسیده به خیابان کریم‌خان زند، پلاک ۱۸۶ بزنید و مطمئن باشید که از خوردن نان خامه و تارت های میوه‌ی آنجا سیر نمی‌شوید. حتی اگر از سرکار برمی‌گردید و دلتان می‌خواهید همان‌جا همراه یکی از شیرینی‌های خوشمزه‌ی کافه‌قنادی لرد یک چای یا قهوه‌ی گرم هم بنوشید، باید بدانید که در طبقه‌ی دوم کافه‌قنادی لرد یک کافه دنج هم وجود دارد که شما می‌توانید شیرینی‌های خوشمزه‌تان را همراه با هرگونه قهوه و یا چای میل نمایید. کافه‌قنادی لرد قادر است که هرگونه کیک نامزدی و عروسی را در هراندازه و طعمی مطابق با سفارش شما آماده کرده و ارائه دهد.

شیرینی VIP

بهترین شیرینی فروشی‌های تهران

اگر شما از آن دسته از کسانی هستید که علاوه بر طعم و مزه ظاهر کیک و شیرینی هم برایتان بسیار مهم است، باید بگویم که شیرینی VIP واقع در شهرك غرب، خيابان مهستان، نبش کوچه دوم، ساختمان وي اي پي، مناسب‌ترین انتخاب برای شما به‌حساب می‌آید. این شیرینی فروشی هم مانند شیرینی بی‌بی شهرک غرب برای پخت انواع کیک و شیرینی از خلاقیت‌های بسیاری استفاده می‌کند و شما می‌توانید انواع و اقسام کیک‌ها و شیرینی‌های عجیب غریب و خوشمزه را در این شیرینی فروشی لوکس بیابید. این را از اول باید بگوییم که اگر با دیدن قیمت‌های بالای شیرینی VIP غافلگیر شدید، نگران نباشید زیرا شما دارید هزینه‌ی خرید یک شیرینی با بهترین مواد اولیه را پرداخت می‌کنید و خیالتان از بابت طراحی ظاهری و طعم آن کاملاً راحت است. اگر مراسمی در پیش رودارید که با مهمانان آن بسیار رودربایستی دارید و می‌خواهید همه‌چیز اعم از کیک و شیرینی به خاص‌ترین شکل خود تهیه شود، مناسب‌ترین انتخاب برای شما شیرینی VIP با آن کیک‌های خوشمزه و خارق‌العاده‌اش می‌باشد.

شیرینی کوک

 

شیرینی، شورینی، کوکلوچه، کیکوک و کوکینی نام‌هایی عجیب‌وغریب است که تنها در شعبات شیرینی کوک به گوش شما می‌خورد. شیرینی کوک را می‌توان خلاق‌ترین شیرینی فروشی تهران دانست که با توجه کردن به نیازهای مردم و تأمین آن‌ها سعی دربرتری و متفاوت بودن دارد.

 

اگر تابه‌حال کیک‌هایتان مانند کیک نامزدی یا تولدتان را سفارش می‌دادید، اکنون می‌توانید در شیرینی فروشی کوک، شیرینی موردعلاقه‌تان را با هر طعم و ظاهری که دلتان بخواهد سفارش دهید و از خوردن آن مطابق باسلیقه‌ی خود لذت ببرید. شیرینی کوک یک تیم کاملاً حرفه‌ای است که علاوه بر کیک و شیرینی در زمینه‌ی فست فود هم صاحب نوآوری می‌باشد. تمام شعبات شیرینی کوک تبدیل به کافه شده‌اند و شما می‌توانید همراه با سفارش شیرینی خاص و منحصربه‌فرد خود یک قهوه‌ی بسیار عالی و خوش‌طعم هم سفارش دهید و از ترکیب این دو خوراکی خوشمزه لذت ببرید. چنین ترکیبی در روزهای بارانی غوغا می‌کند.

شیرینی دانمارکی

اگر می‌خواهید یک شیرینی فوق‌العاده خوشمزه و ارزان بخورید، بهتر است سری به شیرینی دانمارکی در خیابان ویلا بزنید و از اولین سازنده‌ی شیرینی دانمارکی در دهه‌ی ۴۰، شیرینی دانمارکی خوشمزه و ارزان بخرید. البته برای خرید این شیرینی باید کمی عجله کنید، چون اگر بعدازظهر به آنجا مراجعه کنید ممکن است با ویترین خالی از شیرینی مواجه شوید، زیرا شیرینی‌های این شیرینی فروشی به علت محبوبیت زیاد به‌سرعت تمام می‌شوند. البته اگر دیر رسیدید و موفق به تهیه‌ی شیرینی دانمارکی در این شیرینی فروشی نشدید، می‌توانید به شعبه‌ی دوم آن در خیابان پاسداران هم سر بزنید و شیرینی‌های شکری فوق‌العاده‌ی آنجا را امتحان کنید و مطمئن باشید که پشیمان نخواهید شد. شیرینی‌های شکری شیرینی دانمارکی، مانند کیک‌های شکلاتی شیرینی بی‌بی شهرک غرب منحصربه‌فرد هستند و طعم و مزه‌ی آن‌ها را در هیچ کجای دیگر نمی‌توانید پیدا نمایید.

کافه‌قنادی اوریانت

 

کافه‌قنادی اوریانت که عمری دراز دارد در سال ۱۳۲۱ توسط یک خانواده ارمنی در خیابان مفتح، نرسیده به دروازه دولت افتتاح‌شده. اوریانت در سال‌های اول فقط نان می‌پخت و بعدها با پخت بیسکوئیت به شهرت رسید.

 

اوریانت که هم قنادی است و هم کافه، فضای قدیمی‌اش را حفظ کرده و انگار در دهه ۳۰ باقی‌مانده است. شیرینی پروک(پای زردآلو) و کیک کولیچ( کیک مخصوص عید پاک ارامنه)، گاتا و نان خامه‌ای و بیسکوئیت کافه‌قنادی اوریانت در خوشمزگی بسیار مشهور است و نباید از خیرش گذشت. اگر می‌خواهید با پدر یا مادرتان به یک کافه‌ی دنج بروید و آن‌ها را به دوران جوانی‌شان بازگردانید، کافه‌قنادی اوریانت با آن فضای کلاسیکش بهترین انتخاب برای شما است.

کافه‌قنادی ناتلی

یکی از قدیمی‌ترین و معروف‌ترین شیرینی فروشی‌های تهران است. ابتدا نام ناتالی داشت و بعدها به ناتلی تغییر نام داد. قنادی ناتلی اکنون از طبقه دوم خود به‌عنوان کافه استفاده می‌کند و برای کسانی که به دنبال مکانی آرام و خوشمزه برای گپ و گفت هستند، انتخاب خوبی خواهد بود. شما کیک و شیرینی موردعلاقه خود را از تارت ها و دسرها و پای سیب و شیرینی‌های خشک تازه در طبقه پایین انتخاب می‌کنید و آن را به کافه طبقه دوم می‌برید و با نوشیدنی‌های سرد و گرم، میل می‌کنید. این قنادی در خیابان سهروردی شمالی، پایین‌تر از میدان پالیزی قرار دارد و مکانی دنج و خوشمزه برای دوستداران شیرینی به‌حساب می‌آید.

قنادی سولدوش

بهترین شیرینی فروشی‌های تهران

اگر می‌خواهید کمی تفاوت را تجربه کنید و طعم کیک‌ها و دسرهای فرانسوی را بچشید بهتر است سری به قنادی سولدوش پاسداران بزنید و دسرهای فرانسوی فوق‌العاده‌ی آنجا را امتحان کنید. البته قیمت شیرینی و دسرها و تارت های خوشمزه در این قنادی کمی با دیگر قنادی‌های تهران متفاوت است و نسبت به آن‌ها گران‌تر است، به همین دلیل است که قنادی سولدوش یکی از قنادی‌های لوکس تهران به‌حساب می‌آید و مناسب لاکچری پسندان است تا طعم‌ها و مزه‌های خاص را در آنجا تجربه کنند و از آن لذت ببرند. علاوه بر دسرها و تارت های خوشمزه انواع شیرینی خشک و مینی کوکی هم در این شیرینی فروشی لوکس پیدا می‌شود که طعم بی‌نظیری مانند شیرینی‌های، قنادی بی‌بی شعبه‌ی شریعتی دارد و مزه‌ و مواد اولیه‌ی آن منحصربه‌فرد است.

 

شیرینی یکی از لذیذترین خوراکی‌ها به شمار می‌آید و همان‌طور هم که قبلاً گفتیم جایگاه ویژه‌ای در مهمانی‌ها و مراسم‌ها دارد . اگر به جشن و مراسم خود اهمیت می‌دهید و می‌خواهید که جشنتان منحصربه‌فرد و به‌یادماندنی باشد، باید به کیک عروسی و یا نامزدی خود هم بسیار توجه کنید و به آن اهمیت دهید تا همه‌ی تدارکاتتان عالی باشد.

 

اما این را هم در نظر داشته باشید که اگر مایلید کیک نامزدی یا تولد و یا شیرینی مراسم‌های خود را از شیرینی فروشی‌های معروف تهران تهیه‌ی کنید، حتماً قبل از مراجعه به این شیرینی فروشی‌ها کمی درباره‌ی شعبات آن‌ها تحقیق کنید تا مانند شیرینی بی‌بی سعادت‌آباد فریب نخورید و به شعبات دروغین مراجعه نکنید و از خرید محصولات باکیفیت بازنمانید

 

مهم‌ترین ویژگی یک کیک تولد یا نامزدی قبل از ظاهر آن، طعم و مواد اولیه‌ی سازنده‌ی آن است که کیفیت کیک را بالا می‌برد و آن را منحصربه‌فرد و خوش‌مزه می‌کند. پس بهتر است برای خرید هر نوع کیک یا شیرینی ابتدا از کیفیت شیرینی فروشی موردنظرتان اطمینان حاصل نمایید تا بتوانید بهترین‌ها را تهیه‌ی فرمایید و امیدواریم که ما با این مقاله توانسته باشیم در این راستا به شما کمک کرده و شمارا به‌سوی خرید بهترین‌ها هدایت کرده باشیم.

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *