پنج‌شنبه 9 فروردین 1403
انتخاب مدل ریش داماد

انتخاب مدل ریش داماد

10انتخاب مدل ریش مناسب برای دامادها

ریش یکی از مهم ترین عناصری است که در چهره ی مردان تاثیر بسزایی می گذارد. پس مردانی که علاقه مند به داشتن ریش روی صورتشان هستند، باید به مدل آن توجه داشته باشند؛ زیرا مانند مدل مو می تواند ظاهر در ظاهر هر فردی تغییرات چشمگیری به وجود بیاورد.

انتخاب مدل ریش داماد

مردانی که علاقه مند هستند برای استایل دامادی خود در شب عروسی از ریش استفاده کنند باید دقت کنند تا بر طبق فرم صورتشان، بهترین گزینه ی مدل ریش را انتخاب کنند.

انتخاب مدل ریش داماد

تاثیرات مثبت ریش در چهره و استایل داماد
 

مدل ریش داماد

یک) ریش به تازگی توجه بسیاری از افراد فعال در حوزه ی مدلینگ و همچنین اشخاص مشهور را به خود جلب کرده است. اگر شما جزو دسته افرادی هستید که ترجیح می دهند در استایل دامادی خود ریش داشته باشند می توانید از این ترند سال در ظاهرتان استفاده کنید.

دو) ریش می تواند به عنوان یک محاظ برای پوست صورت شما باشد زیرا پوشانندگی بالای آن سبب می شود تا پوست صورت در برابر نور آفتاب صدمه ی کمتری ببیند.
همچنین اگر شما دارای مشکلات پوستی هستید می توانید از ریش به عنوان یک پوشاننده بر روی ضعف های اینچنینی استفاده کنید تا اعتماد به نفس در شما افزایش یابد.

سه) یکی دیگر از مزیت های ریش تاثیراتی است که بر روی بعضی از چهره به وجود می آورد؛ به عنوان مثال برای دسته ای از مردان ظاهری جذاب تر، قدرتمند تر و جاافتاده تر ایجاد می کند.
اگر شما هم بر طبق تجربه به این نتیجه رسیده اید که گذاشتن ریش شما را جذاب تر می کند، پس لازم است تا با کمی دقت در فرم صورتتان مدل ریش مناسب را انتخاب کنید تا از این تاثیرات مثبت بر روی چهره ی خود بی نصیب نمانید.

کت و شلوار دامادی را به چه خصوصیاتی و از کجا تهیه کنیم؟

شاخصه هایی که در انتخاب مدل ریش باید به آن ها توجه شود

برای انتخاب مدل ریش باید به شاخصه هایی در فرم صورت داماد توجه شود تا در شب عروسی او بتواند با بهترین و مناسب ترین چهره حضور پیدا کند. مانند:

  • فرم پیشانی
  • گونه ها
  • خط فک
  • طول صورت

 

مدل ریش مناسب داماد بر طبق فرم های مختلف صورت

مدل ریش داماد

مدل ریش منتاسب با صورت های گرد

مدل ریش داماد

دامادهایی که دارای فرم صورتی گرد هستند باید مدل ریشی را انتخاب کنند که تمرکز بیشتری بر روی زوایای صورت داشته باشد. پس بهتر است برای کشیده تر نشان داده شدن صورت، موهای روی گونه ی خود را کوتاه کنید و هر چه که به سمت چانه نزدیک می شوید آن ها بلندتر نگه دارید. به این ترتیب صورت شما در قسمت چانه پهن تر و کشیده تر نشان داده می شود.

مدل ریش متناسب با صورت های بیضی

 

اگر شما دامادی با فرم صورت بیضی هستید، گزینه های زیادی از بین مدل های متنوع ریش برای انتخاب دارید زیرا تمامی مدل ها برای فرم صورت شما مناسب هستند. پس توصیه ی ما به شما این است که در انتخاب مدل ریش مورد نظرتان نگاهی به مد روز بیاندازید و سپس دست به کار شوید.

مدل ریش متناسب با فرم صورت مستطیل

مدل ریش داماد

افرادی که دارای صورت هایی با فرم مستطیلی شکل هستند، باید از کوتاه کردن ریش هایشان در دو طرف صورت خودداری کنند و بگذارند تا به خوبی رشد کند. این کار کمک می کند تا صورت این دسته از افراد پهن تر نشان داده شود و با کوتاه تر کردن ریش خود در ناحیه ی چانه باعث می شوند تا صورتشان کشیده تر جلوه نکند.

پوشت

مدل ریش متناسب با فرم صورت مربعی

مدل ریش داماد
 
دامادهایی که دارای صورتی با فرم مربعی شکل هستند باید در انتخاب مدل ریششان دقت کافی را بکنند تا مبادا با چهره ای خشن در شب عروسیشان حضور پیدا کنند. پس بهتر است موهای روی دو قسمت پهلوی صورت آن ها را کوتاه کنیم و این زوایای تندی که روی صورتشان وجود دارد را با خطوطی نرم پنهان کنیم.
 

مدل ریش متناسب با فرم صورت لوزی

مدل ریش داماد

اگر شما دارای صورتی با فرم لوزی هستید، بهترین راه برای شما ایجاد تعادل و تناسب در قسمت های مختلف صورتتان است. پس لازم است اجازه دهید که ریشتان در قسمت چانه کاملا پرپشت شود تا این ناحیه پهن تر جلوه داده شود. توصیه ی ما به شما این است که به هیچ وجه ریشتان را بلند نکنید زیرا ممکن است در صورت شما ایجاد ناتعادلی کند.

مدل ریش متناسب با فرم صورت مثلثی

مدل ریش داماد

در بین دامادها، افرادی که دارای صورتی با فرم مثلثی شکل هستند، باید سعی داشته باشند تا تمرکز را از قسمت پایین صورت خود به بالا حرکت دهند. در نتیجه بهترین گزینه برای چنین فرمی، گذاشتن سبیل خواهد بود. همچنین  این افراد باید از بلند شدن ریش در قسمت گونه ها خودداری کنند زیرا باعث می شود تا صورتشان پهن تر نشان داده شود و بهتر است ریش های خود را در این قسمت به صورت ته ریش نگه دارند.

مدل ریش متناسب با فرم صورت قلبی

مدل ریش داماد

افرادی که دارای فرم صورت قلبی هستند، برای مراسم عروسیشان باید مدل ریشی را انتخاب کنند تا در قسمت چانه پر پشت تر باشد و با کوتاه کردن ریش ها از روی نواحی گونه صورت خود را در قسمت چانه پهن تر جلوه دهند.

مینا دارائی

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *