پنج‌شنبه 9 فروردین 1403
انتخاب عطر مردانه مناسب

انتخاب عطر مردانه مناسب

انتخاب عطر مردانه مناسب

تمامى انسان ها ذاتاً جذابيت و محبوب بودن ميان جمع را دوست دارند.
يكى از راهكارهايى كه مى تواند اين جذابيت را در شما به وجود بياورد، توجه به ظاهرتان و رسيدگى دائم به آن است.
شما مى توانيد با لباسى خوب، هيكلى متناسب، آراسته بودن صورت و موهايتان در اين راستا پيش برويد.
علاوه بر اين نكات، زدن عطر يكى از اساسى ترين راه ها براى جذب افراد به سمت خودتان مى باشد.
مردانى كه علاوه بر مسائل گفته شده هميشه با بويى خوش وارد مكانى مى شوند، نه تنها توجه دوستان و آشنايان را به سمت خود جلب مى كنند، بلكه عشقشان را بيشتر از پيش مجذوب و شيفته خود مى سازند.
حال مسئله اى كه به وجود مى آيد، انتخاب عطر مردانه مناسبى است كه هم شخص شما را راضى نگه دارد و هم با بوى خاصى كه دارد ديگران را نيز متوجه شما بسازد.
از آنجايى كه سليقه ى هركسى با ديگرى متفاوت است، انتخاب عطر مناسب تا حد زيادى به انتخاب خود شما بستگى دارد. ناگفته نماند كه راه هاى بسيارى براى پيدا كردن اين علاقه و انتخاب عاقلانه عطر مناسب شما وجود دارد.
در اين مقاله راهكارهايى را براى انتخاب عطر مردانه مناسب بيان خواهيم كرد كه با توجه به اين نكات شما به راحتى و كاملاً مقرون به صرفه مى توانيد عطر مناسبتان را انتخاب كنيد.

انتخاب عطر مردانه مناسب

١- براى خريد عطر مناسب از چشم و بينى خود كمك بگيريد. قبل از انتخاب عطرهايى كه به نظرتان مناسب مى آيند هيچگاه سعى نكنيد از تاريخچه و داستانى كه پشت ديگر عطرها است سر در بياوريد.
اين كار باعث مى شود تمركزتان بر علاقه اى كه داريد را از دست بدهيد و همچنين انتخابى بر اساس اولويت عطرها و مشهوريت آن ها انجام دهيد.

انتخاب مدل ریش داماد

ابتدا به سمت بطرى هايى كه برايتان جذاب هستند برويد، سپس آن ها را امتحان كنيد و در نهايت از فروشنده بخواهيد تا داستان و ويژگى هاى عطر را براى شما بگويد.
٢- در انتخاب عطر مناسب به اين نكته توجه كنيد كه عطر منتخبتان توسط يك سازنده عطر معرفى شده باشد و نه يك ديزاينر. امروزه هنرمندان بسيارى عطرهايى مختص خودشان را وارد بازار مى كنند و به خاطر مشهوريتشان با قيمت هاى فراوان به فروش مى رسانند. اين عطرها سالانه مخاطبان بسيارى را جذب خود مى كنند و فروش زيادى دارند. نكته اى كه در اين باره وجود دارد اين است كه يك سازنده عطر تمامى تمركز خود را بر روى ساختن همان عطر خاص مى گذارد، در حالى كه يك ديزاينر محصولات مختلفى دارد و همين امر باعث مى شود كه بر روى آن عطر وقت زيادى گذاشته نشود.

انتخاب عطر مردانه مناسب

٣- سالانه حدود ١٢٠٠ عطر معرفى بازار مى شوند و نصف بيشتر اين عطرها بويى يكسان با ماندگارى كمى دارند. در انتخاب عطر مناسب مردانه، بهتر است به جاى توجه اسم و معروفيت آن عطر بر ماندگارى و خاص بودن آن توجه كنيد. اين عطر قرار است به گونه اى باشد كه براى شخص شما ساخته شده و  بازتابى از احساسات و اخلاقيات شما باشد.
٤- يكى از سازنده هاى معروف عطر مى گويد: “اگر من عطرى داشته باشم و بر روى پوست ٤٠ مرد آن را امتحان كنم، ٤٠ عطر با بوهاى مختلف را استشمام خواهم كرد.”
اين حقيقت درباره تمامى عطرها وجود دارد. حتماً پس از انتخاب عطر مورد علاقه تان آن را بر روى پوست خود بزنيد و بگذاريد چند ساعتى بر روى بدن شما بماند. اگر پس از گذشت اين زمان باز هم از بوى آن راضى بوديد، سپس آن را خريدارى كنيد.

نکات پوشیدن کت و شلوار مردانه

انتخاب عطر مردانه مناسب

٥- سعى كنيد براى خريد عطر مناسبتان شخصى ترجيحاً از جنس مخالف همراه خود ببريد. خانم ها در اين راه به شما كمك بسيارى خواهند كرد و در مواردى كه شما دچار سردرگمى براى اين انتخاب شده باشيد، عطر مناسب را به شما پيشنهاد خواهند داد.
٦- اگر علاقه شديدى به بو يا مزه خاصى داريد، براى خريد عطرتان هم سعى كنيد بويى مشابه آن را انتخاب كنيد. مثلاً افرادى كه علاقه خاصى به غذاهاى تند دارند، بهتر است در انتخاب عطرشان نيز از بوهاى تند و قوى استفاده كنند.

ترنم صارمی

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *