جمعه 10 فروردین 1403
۱۰ مدل جدید آرایش موی عروس که نباید از دستشان بدهید

۱۰ مدل جدید آرایش موی عروس که نباید از دستشان بدهید

۱۰ مدل جدید آرایش موی عروس که نباید از دستشان بدهید

 مدل‌های آرایش موی

بسیاری برای عروس های عزیز تا بحال ارائه شده است. ولی چیزی که مهم است این است که اغلب این آرایش‌های مو پیچیده و عجیب هستند و لزوما همیشه منجر به زیباتر شدن عروس نمی‌شوند.روشی که اغلب زیبایی عروس را در پی دارد بافتن مو است که همیشه زیبایی و ملاحت خاصی در چهره ایجاد می‌کند. این ۱۰ مدل جدید آرایش موی عروس که به شکل بافتنی ایجاد شده اند به شما کمک می‌کنند تا زیباترین عروس دنیا شوید.

۱۰ مدل جدید آرایش موی عروس با استفاده از بافتن مو

بسیاری از طراحان مدل مو معتقند که بافتن مو اولین چیزی است که به یک عروس زیبایی می‌بخشد.
بافتن مو علاوه بر اینکه به موهای ما زیبایی می‌بخشد نقطه قوتش این است که از موهای خود ما ایجاد شده است و بعد از باز کردن آن موج‌های زیبایی در موهایمان شکل خواهد گرفت.
۱۰ مدل جدید آرایش موی عروس با استفاده از بافتن موها در ادامه مشاهده می‌کنید.

رازهای مهم در طراحی و اجرای مدل جدید آرایش موی عروس

مدل جدید آرایش موی عروس

 

۱. برای آرایش مو و صورت خود در زمان عروسی با صمیمی‌ترین دوست‌تان به سالن آرایش بروید

حقیقت این است که برخی آرایشگرها به خاطر اینکه افراد بسیاری در صف انتظار نشسته‌اند، سعی می‌کنند تعریف و تمجید زیادی از شما بکنند تا سریع‌تر کارتان تمام شود و به سراغ مشتری بعدی خود بروند ولی اگر بدنبال یک مدل جدید آرایش موی عروس زیبا و به یاد ماندنی برای خود هستید پیشنهاد می‌کنیم حتما دوست صمیمی‌تان را همراه خود ببرید تا صادقانه اظهار نظر کند. 

زیرسازی آرایش صورت

آرایش مو و صورت

۲. لزوما قرار نیست شبیه عکس هایی که در اینترنت پیدا می‌کنید شوید

موضوع اینجاست که همه نو عروس ها قبل از اینکه به آرایشگاه بروند اینترنت را برای یافتن جدیدترین مدل های ارایشی جستجو می‌کنند و کلی تصویر در گوشی خود ذخیره می‌کنند و تصور می‌کنند که قرار است دقیقا شبیه آنچه که در گوشی می‌بینند شوند.
ولی لزوما این اتفاق نمی‌افتد.  تصاویری که شما ذخیره کرده‌اید بارها روتوش شده‌اند و همچنین توسط عکاسان فوق حرفه ای انداخته شده‌اند.
ممکن است شما زیباتر باشید ولی در عکس‌ها و آیینه شبیه آنچیزی که در تصویر می‌بینید به نظر نرسید. پس خودتان را با آن تصاویر مقایسه نکنید و خودتان باشید.

آرایش مو و صورت

۳. زمان را دقیق محاسبه کنید

از کسانی که قبلا در همان سالن آرایش، آرایش شده‌اند دقیقا پرس و جو کنید که آرایش موهایشان و ایجاد مدل جدید آرایش موی عروس در آن‌ها چقدر به طول انجامیده است.
این کار باعث می‌شود با داشتن زمان دقیق، برنامه مراسم خود را دقیق محسابه کنید. در این حالت برای عکاسی و دیگر برنامه ها فرصت مناسب را خواهید داشت.

آرایش مو و صورت

۴. پشت سر خود را از یاد نبرید

ممکن است بخش جلویی موهای شما بسیار زیبا جلوه کند ولی پشت موهایتان نیز بسیار مهم است. از ارایشگر بخواهید که با ایینه زوایای مختلف موهایتان را به شما نشان بدهد.

مدل جدید آرایش موی عروس

۵. در آرایشگاه اعتماد به نفس خود را حفظ کنید

مطمئن باشید که فرصت زیادی برای فکر کردن به موضوعات استرس برانگیز در طول زمان خواهید داشت.
پس به جای اینکه به موضوعات مختلف فکر کنید به زیبایی‌تان و مدل‌ موهایتان بیاندیشید. شما امشب زیباترین دختر دنیا خواهید بود و باید تمام حواستان را جمع آن کنید.

۱۰ اشتباه رایج آرایش عروس که عروس خانم‌های ایرانی باید از آن اجتناب کنند

مدل جدید آرایش موی عروس

۶. تصویر لباستان را به آرایشگر نشان بدهید

این نکته بسیار حائز اهمیت است چرا که او شما را با آن لباس در ذهن خود تجسم می کند و برای طراحی مدلی که به لباس هایتان بیایید بیشتر تلاش می‌کند.

طراحی مدل مو

۷. فرصت دوباره را از طراح موهای خود نگیرید

هر طراحی نیاز به فرصت دارد تا بتواند هنر خود را نشان بدهد. اگر به دلتان نمی‌نشیند راحت به آرایشگر خود نظرتان را بگویید و از او بخواهید که دوباره تلاشش را بکند.

۸. از کسانی که تجربه موفقی داشته اند سوال کنید

افراد بسیاری از میان دوستانتان عروس شده اند که مدل موهایی شبیه شما را دارند.
از آن‌ها بپرسید که به کدام آرایشگر رفته بودند؟ هر آرایشگری در مدل موی خاصی تبحر دارد.
کسی که موی فر را خوب درمی‌آورد لزوما نمی‌داند با موی لخت چه کند.
از همین نظر مطمئن باشید که آرایشگرتان در موهای شما تخصص دارد و بهترین راه برای پی بردن به این موضوع پرسش از افرادی است که قبلا آن آرایشگر را تست کرده اند.

۹. درباره اینکه تاج و توری سر در کجا قرار بگیرد خوب فکر کنید

محل جایگیری توری و تاج بسیار مهم است و مدل موی شما را جذاب تر نشان می‌دهد. پس به خوبی به ان فکر کنید و سرسری ازش رد نشوید.

۱۰. لبخند را فراموش نکنید

لبخند هر صورتی را زیبا می‌کند و هرقدر هم که آرایشگرتان قدرتمند باشد اگر نخندید چهره‌تان زیبا نخواهد بود. بخندید تا عروسی هم به شما همه به آقا داماد خوش بگذرد.

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

یک نظر

  1. حتما باید لباسو به آرایشگر نشون داد چون خیلی تاثیر داره میگذاره روی مدل آرایش مو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *