پنج‌شنبه 9 فروردین 1403
چه نوع تاجی برای عروسی خود انتخاب کنیم؟

چه نوع تاجی برای عروسی خود انتخاب کنیم؟

چه نوع تاجی برای عروسی خود انتخاب کنیم؟

تاج عروس

احساس یک ملکه بودن در شب عروسی، با یک تاج عروس متناسب و زیبا به شما داده می شود. در انتخاب یک تاج مناسب باید نکاتی را مد نظر داشته باشید. در انتخاب تاج اول از همه به رنگ آن و ست کردن آن با سرویس طلای خود توجه کنید. تاجها در رنگهای نقره ای  و طلایی و مروارید موجود است. یکی از انواع آن را متناسب با سرویس خود انتخاب کنید. در انتخاب تاج مدل صورت و قد خود را فراموش نکنید. اگر شما دارای صورتی کشیده هستید از تاج های فرحی بسیار بلند استفاده نکنید. اگر صورتتان گرد است می توانید تاج خود را کشیده انتخاب کنید تا صورت شما را کشیده تر نشان دهد. تاج کشیده می تواند قد شما را هم بلندتر نشان دهد. اما در انتخاب تاج قد داماد را فراموش نکنید. می توانید با انتخاب درست اندازه تاج و همچنین مدل موی مناسب، با قد داماد متناسب شوید. علاوه بر این مدل تاج باید با مدل موی شما نیز سازگار باشد؛ مثلا اگر شینیون بلندی دارید، از تاج بلند استفاده نکنید و به تاج کوتاه و ظریف اکتفا کنید. می توانید از تاج های ژله ای نیز استفاده کنید. این تاج ها منعطف بوده و می تواند با مدل موی شما سازگار شود و حتی موی شما را مانند گیره حالت دهد. همچنین می شود به جای تاج سر، در کنار گوش و یا حتی پشت سر آن را کار گذاشت و در مدل موهای باز و یا نیمه باز از آن ها استفاده کرد.
یکی از انتخاب هایی که می توانید داشته باشید و به عروسی زیبا و منحصر به فرد تبدیل شوید، استفاده از تاج عروس گل است. در تاج عروس گل، از گل هایی استفاده کنید که ماندگاری بالایی دارند. همچنین تاج خود را با دسته گل خود در یک تیپ انتخاب کنید. اگر موی شما در روز عروسیتان باز است، تاج گل بهترین و زیباترین انتخاب می تواند باشد. می توانید از گل مصنوعی هم استفاده کنید اما هیچ چیز زیبایی گل طبیعی را نخواهد داشت.

چگونه با تشریفات عروسی ارزان بهترین جشن عروسی را برگزار کنیم؟

چه نوع تاجی برای عروسی خود انتخاب کنیم؟

 

یادتان باشد در انتخاب تاج، اگر سرویس طلا و جواهر پر زرق و برق و شلوغی دارید و یا لباستان کار شده است، از تاج های کم نگین و ساده تر استفاده کنید.

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *