یکشنبه 5 فروردین 1403
چندین روش ارزان برای گل آرایی ماشین عروس

چندین روش ارزان برای گل آرایی ماشین عروس

چندین روش ارزان برای گل آرایی ماشین عروس

گل آرایی ماشین عروس

گل آرایی ماشین عروس به عنوان اولین نمایش از شما به عنوان یک زوج باید جالب، پر از هیجان و مهم تر از همه خاطره انگیز باشد. جدای از این که هزینه گل آرایی شما چقدر باشد، چه کسی این گل آرایی را برای شما انجام دهد و یا از چه ماشینی برای این کار استفاده می کنید، تزئینات ماشین عروس آخرین اثر ذهنی بر دیگران را به عنوان یک زوج خواهد داشت. این گل آرایی ها بسته به خانواد، رسومات و مذهب متفاوت خواهد بود. این گل آرایی در قسمت های دیگر عروسی از جمله فیلمبرداری و عکاسی عروسی هم اثر خود را خواهد داشت. اما دو قسمت مهمی که این تزئینات بیشتر از همه دیده می شود، در هنگام ورود عروس و داماد به مراسم عروسی و زمان خروج زوج خوشبخت از مراسم است. در این جا تعدادی از این تزئینات خاص ماشین عروس را معرفی خواهیم کرد.

ماشین پرنده

نصب بادکنک های رنگارنگ به عقب ماشین شما ایده ای زیبا و آسان برای یک سواری پر از نشاط با شریک زندگیتان است. این تزئین می تواند همراه با گل آرایی ساده ماشین بسیار جذاب باشد. فقط جهت امنیت مطمئن شوید بادکنک ها زیاد پایین نصب نشوند.

 

چندین روش ارزان برای گل آرایی ماشین عروس

بزرگ و بدون صدا

ایده دیگر برای گل آرایی کم هزینه ماشین عروس استفاده از کاغذ های پف دار به شکل گل است. با ریسمان کردن این کاغذ ها و آویزان کردنشان از ماشین در رنگ های مختلف با هزینه کم یکی از جذاب ترین تزئینات ماشین عروس را خلق کرده اید.

از اسب سفید تا ماشین

 

چندین روش ارزان برای گل آرایی ماشین عروس

یک خالکوبی برای ماشین

با یک چاپ ساده می توانید اسم خود را همراه با هر آن چه که در ذهن دارید روی ماشین حک کنید. اجازه دهید خود ماشین و پیام روی آن فکر دیگران را به خود مشغول کند. با این تزئین خاص ماشین عروس تا سال ها در به عنوان یک کار خلاقانه در ذهن دیگران خواهید ماند.

 

چندین روش ارزان برای گل آرایی ماشین عروس

گل آرایی موتور عروس!

هر چند کسی هنوز این کار را در ایران انجام نداده است. اما تصور کنید که ورود و خروج شما در عروسی با یک موتور تزئین شده با گل انجام شود. البته برای این کار اندازه لباس عروس مهم خواهد بود.

چندین روش ارزان برای گل آرایی ماشین عروس

 

فقط جلو و عقب

بعضی اوقات این که کل ماشین پوشیده از گل باشد واقعا نکته مهمی نیست. شاید زیباترین کار ممکن انجام گل آرایی ساده ماشین عروس باشد. به گونه ای که فقط عقب و جلوی ماشین عروس با گل تزئین شود. در این حالت بیننده فقط حس ورود و خروج شما در عروسی را به خاطر می سپارد. شاید این کار کم هزینه باشد اما قطعا اگر زیبا انجام شود تحسین دیگران را به همراه خواهد داشت.

 

چندین روش ارزان برای گل آرایی ماشین عروس

یک صندوق عقب گل

هرچند این ایده برای ماشین های خاصی قابل اجرا است اما به این خاطر که کم تر اجرا شده است، گل آرایی ماشین منحصر به فردی خواهد بود. واقعا چرا باید به یک دسته گل اکتفا کرد وقتی می توانید کل صندوق خود را پر از گل کنید. صندوق عقب ماشین را با همه گل هایی که دوست دارید بپوشانید.

ضلع سوم مربع شادی

 

چندین روش ارزان برای گل آرایی ماشین عروس

گل، کاغذ، قیچی

شاید اجرای طرح های به خصوص خودتان رو ماشین از همه چیز برای شما مهم تر باشد. اگر این طور است با یک قیچی و کاغذ به سادگی این مشکل را حل کنید. انتخاب رنگ های مناسب و جذاب یکی از بهترین راه های اجرای شگفت انگیز این گل آرایی ماشین عروس است. کیفیت کاغذ ها بر نحوه اجرای این تزئینات اثر زیادی خواهد گذاشت پس تا جای ممکن از کاغذ سنگ استفاده کنید تا گل آرایی در مقابل رطوبت هم مقاوم باشد.

 

بهرام درویش

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *