پنج‌شنبه 9 فروردین 1403
5 راز درباره زیبایی صورت

پنج راز درباره زیبایی صورت

5 راز درباره زیبایی صورت

تمام خانم ها تمام چیزها را درباره زیبایی صورت خود به مرور زمان متوجه می شوند؛ مثلا اینکه چه گونه آرایش کنند یا چه رنگ مویی مناسب آن هاست اما نکات ریزی هست که توجه به آن ها می تواند زیبایی  را تا حد زیادی، بدون زحمت به خانم ها ببخشد.

  1. بسیاری از خانم ها بدون توجه به اینکه چه رنگ پوستی به آن ها می آید، مطابق مد پیش رفته و پوست خود را با کرم های برنزه، تیره تر می کنند. توجه داشته باشید که استفاده از کرم پودر و یا ضد آفتابی که یک درجه از پوست شما روشن تر باشد، می تواند جذابیت بیشتری به شما ببخشد. حتی امروزه، خانم هایی که پوست سبزه دارند، از کرمی روشن تر استفاده می کنند. پس این فکر را که حتما باید کرم هم رنگ و یا تیره تر از پوست خود استفاده کنید را فراموش کنید.
  2. اگر چشمان قهوه ای دارید و می خواهید رنگ موی خود را قهوه ای کنید، رنگی را نزدیک به چشمان خود انتخاب کنید. این کار باعث می شود چشم ها روشن تر و و درخشنده تر دیده می شود. برای کسانی که چشم و ابروی مشکی دارند، سیاه کردن موها، چشم های آن ها را دلرباتر می کند. توجه داشته باشید اگر موهایتان مشکی ست، ابروهای خود را روشن نکنید. این کار هارمونی چهره شما را بهم می ریزد.
  3. اگر چشم های خود را آرایش می کنید یعنی از ریمل و خط چشم استفاده می کنید و چشم های خود را تیره می کنید، آرایش لب را کنار بگذارید و به یک براق کننده اکتفا کنید.
  4. رژ لب قرمز را برای مصرف روزانه استفاده نکنید. رنگ قرمز را برای قرارهای رسمی تر و شبانه استفاده کنید.
۱۰ اشتباه رایج آرایش عروس که عروس خانم‌های ایرانی باید از آن اجتناب کنند

اگر چشم های درشتی دارید، از کشیدن خط چشم دور چشم خودداری کنید و تنها داخل چشمان خود را سیاه کنید
فائزه مالک پور

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *