پنج‌شنبه 9 فروردین 1403
هدیه های خانگی و ماندگار

هدیه های خانگی و ماندگار

هدیه های خانگی و ماندگار

شکلات متعارف ترین هدیه ایست که در هنگام مهمانی ها و برای تبریک و یا به اصطلاح دست پر بودن، استفاده می شود اما اگر میخواهید افرادی که برای شما عزیز هستند همیشه به یاد شما بمانند،بهتر است هدیه ای ماندگارتر را انتخاب کنید.
برای هدیه لازم نیست خودتان را توی خرج بیاندازید. یکی از چیزهایی که هزینه همان یک بسته شکلات را برای شما  دارد اما تا همیشه به یادگار از شما  می ماند کتاب است. یک جلدکتاب و یا یک دیوان کوچک شعر، با یک نوشته دوستانه در اول کتاب، می تواند بهترین و ماندگارترین هدیه باشد.

همه ما در خانه هایمان گلدان های گل داریم که بعد از مدتی پربار می شوند. می توانید همیشه چند شاخه از برگ ها را بچینید و در آب بگذارید تا ریشه کنند. چندتا گلدان کوچک در خانه داشته باشید و یک کیسه کوچک خاک و هر زمان که خواستید به دیدن عزیزانتان بروید، یکی از قلمه ها را در گلدان بکارید. این هدیه ارزشمند و ماندگاریست که هزینه خاصی برای شما ندارد.

هدیه های خانگی و ماندگار

مقداری پارافین ژله ای از خرازی ها خریداری کنید و چندتایی ظرف کوچک  شیشه ای برای شمع. فقط کافی ست پارافین را در ظرفی داغ و آب کنید و بعد آن را در ظرف شیشه ای تان بریزیدو لا به لای آن را با دانه ها قهوه، مروارید، گل خشک، منجوق های رنگی، پولک، صدف و یا هر چیز دیگری که دوست دارید ، پر کنید. فیلتری را هم در شمع قرار بدهید و ظرف را پرکنید. بعد از خنک شدن، شمع سفت و شفافی خواهید داشت با دانه های رنگی که در آن پیداست. این نیز می تواند هدیه دوستانه زیبایی برای عزیزانتان باشد.

نکاتی برای خرید جهیزیه

هدیه های خانگی و ماندگار

فائزه مالک پور

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *