جمعه 10 فروردین 1403
مدل لباس مجلسی کوتاه و جدید برای جشنهای مختلف

مدل لباس مجلسی کوتاه و جدید برای جشنهای مختلف

مدل لباس مجلسی

از آنجایی که در اولین برخورد با افراد، لباس شما نشانگر شخصیت شما است. از این‌رو انتخاب لباس مناسب یکی از دغدغه‌های اساسی برای حضور در یک جشن یا مهمانی است. البته این حساسیت برای خانم‌های جوان پررنگ‌تر است. زیرا خانم‌های جوان معمولا دوست دارند لباسی که انتخاب می‌کنند در عین شیک و متین بودن، مناسب سنشان نیز باشد. لباس مجلسی کوتاه یکی از پرطرفدارترین مدل‌های لباس مهمانی برای خانم‌های جوان است. همین امر باعث شده است که برندهای بزرگ جهان نیز تنوع زیادی در مدل لباس مجلسی کوتاه خود داشته باشند.

اگر شما هم به تازگی قرار است در جشن و یا مهمانی حضور داشته باشید بهتر است قبل از انتخاب لباس دلخواه خود به نکات زیر توجه کنید:

لباس متناسب با اندام و قد خود خود انتخاب کنید

به یاد داشته باشید که کلید جذابیت شما رعایت تناسب بین لباس و اندامتان است. بنابراین در انتخاب مدل لباس مجلسی کوتاه حساسیت لازم را به خرج دهید.

رنگ و مدل لباس مجلسی دلخواهتان را متناسب با پوست خود انتخاب کنید

رنگ و نوع پوست شما عاملی تعیین کننده در انتخاب مدل لباس مناسب است. رنگ‌هایی که بیشتر به پوست بدن شما بیایند شما را جذاب‌تر می‌کنند. مدل لباسی که انتخاب می‌کنید رابطه مستقیمی با پوست شما دارد. به عنوان مثال اگر پوست بدنتان زیاد صاف نیست بهتر است مدل‌های پوشیده و شیک را در اولویت انتخاب خود قرار دهید.

مدل موی مناسب با مدل لباس مجلسی خود انتخاب کنید

هر چقدر هم که در انتخاب مدل لباس مجلسی خود دقت کنید در نهایت این مدل موهای شما هستند که می‌توانند نقش تعیین کننده‌ای در جذابیت شما داشته باشند. بنابراین سعی کنید مدل موی شیک و مناسبی را انتخاب کنید. اگر موهای بلندی دارید می‌توانید به مدل‌های موی باز نیز فکر کنید.

مدل لباس عروس جدید برای عروس خانم‌های شیک پوش ایرانی

از آرایش غلیظ و غیرطبیعی اجتناب کنید

این نکته را فراموش نکنید که آرایش غلیظ علاوه بر بیشتر نشان دادن سن، چهره شما را غیرطبیعی می‌کند. برای جذابیت بیشتر بهتر است از آرایش ملایمی استفاده کنید. آرایش ملایم معصومیت چهره شما را بیشتر می‌کند و همین باعث زیبایی بیشتر شما می‌شود.

جدیدترین مدل لباس مجلسی کوتاه

در ادامه جدیدترین نمونه‌های مدل لباس مجلسی کوتاه را با هم می‌بینیم که می‌تواند ایده‌های جالبی را در انتخاب مدل لباس مناسب در اختیار شما قرار دهد. البته این نکته را به یاد داشته باشید که باید مدل لباس مجلسی خود را متناسب با سن و موقعیت و نوع مهمانی که قرار است در آن شرکت کنید، انتخاب کنید.

۱) مدل لباس مجلسی کوتاه با پارچه حریر

این روزها پارچه‌های حریر معمولا طرفداران زیادی دارند. اگر شما هم از جمله افراد ساده پسندی هستید که دوست دارید همیشه شیک اما ساده به نظر برسید. این مدل لباس با پارچه حریر گلدار با گل‌های رنگ روشن و ریز می‌تواند انتخاب هوشمندانه‌ای باشد.

۲) لباس مجلسی فانتزی

معمولا خانم‌های جوان دوست دارند لباس‌های اسپورت و شیکی را برای حضور در مهمانی‌ها انتخاب کنند. اگر اندام ریزی دارید این مدل لباس با کفش پاشنه بلند جلو باز یا پوتین‌های اسپورت بلند شما را بی‌اندازه جذاب نشان دهد.

لباس مجلسی فانتزی

۳) مدل لباس دکلته گیپوری

پارچه‌های گیپوری از پارچه‌های مورد علاقه بیشتر خانم‌ها هستند. اگر دوست دارید مانند ستاره در جشن بدرخشید می‌توانید لباسی از ترکیب پارچه گیپوری و ساده را انتخاب کنید. کوتاه و بلند بودن دامن جلو و پشت این لباس زیبایی آن را چندین برابر می‌کند. پاپیون روی کمر آن نیز می‌تواند لباس مورد نظر را فانتزی‌تر جلوه دهد.

چرا باید جلیقه بپوشیم؟

مدل لباس دکلته گیپوری

۴) مدل لباس مجلسی دو تیکه

لباس‌های مجلسی دو تیکه از جمله خاص‌ترین مدل‌های لباسی هستند که توسط خانم‌ها استفاده می‌شوند. این مدل لباس برای خانم‌هایی که دوست ندارند در جشن‌ها از گردنبند استفاده کنند بسیار مناسب است. توجه کنید که این مدل لباس برای نوعروس‌ها و خانم‌های بین ۲۲ تا ۳۰ سال مناسب است.

مدل لباس مجلسی دو تیکه

۵) مدل لباس پرنسسی

مدل لباس پرنسسی از جمله مدل‌های پرطرفدار در بین خانم‌های جوان است. اگر شما هم از خانم‌هایی هستید که دوست دارند از پارچه‌های کار شده در لباسشان استفاده شود این مدل لباس برای شما مناسب است. از طرفی دیگر رنگ بنفش که نماد زنانگی است نیز زیبایی بیشتری را به این مدل لباس هدیه کرده است.

مدل لباس پرنسسی

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *