پنج‌شنبه 9 فروردین 1403
مربع شادی

ضلع سوم مربع شادی

ضلع سوم مربع شادی

نکاتی درباره آتلیه و عکس عروسی

ضلع سوم مربع شادی، آتلیه عکاسی است.
این شب، علاوه بر اینکه در ذهن شما به عنوان خاطره ای خوش ثبت  می شود، خوب است که با عکس و فیلم، هرازچندگاهی، مروری بر این شب به یاد ماندنی داشته باشید.
در انتخاب عکاسی، علاوه بر بودجه خود، سلیقه شخصی هم مهم است. بسیاری از عکاس ها، پیشنهادهای مختلفی را به شما می دهند که ممکن است شما را گیج کند؛ مثلا تعیین تعداد عکس ها، نوع آلبوم معمولی یا دیجیتال، عکس هدیه برای مهمانان، تابلوی شاسی که همان روز برای سالن عروسی آماده می شود، کلیپ عروسی، کلیپ اسپرت و…
به بودجه تان توجه کنید و مطمئن باشید اگر تمام پیشنهاد ها را قبول نکنید، باز هم میتوانید زیبایی این شب را برای خود ثبت کنید.
به آلبوم عکس ها نگاه کنید. ژست ها و وسایلی که در آتلیه برای عکاسی وجود دارد، توجه کنید و ببینید آیا مطابق سلیقه شما هستند یا خیر.
این روزها فیلم برداری با هلی شات نیز رایج شده است که قدرت فیلم برداری از نمای بالا را دارد و مثل یک هواپیمای کنترلی می باشد. اگر دنبال فیلم برداری خلاقانه ای هستید می توانید آن را در گزینه های خود جای بدهید. در نظر داشته باشید استفاده از هلی شات و کرین در سالن های با سقف بلند امکان پذیر است.
اگر نمی خواهید برای عکس هزینه زیادی کنید، به چند عکس ساده اکتفا کنید. خوب است که در شهرهای بزرگ محل عروسی به آتلیه عکس نزدیک باشد.

چند نکته مهم برای انتخاب باغ تالار مناسب

حسین رحمتی زاده

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *