پنج‌شنبه 9 فروردین 1403
خريد هاى لازم عروسى

خريد هاى لازم عروسى

خريد هاى لازم عروسى

خرید عروسی

جشن عروسيتان نزديك است؟ به خريد هايى كه لازم است براى اين جشن انجام دهيد فكر كرده ايد؟
هنگام برنامه ريزى جشن عروسى بهتر است با دقت فراوان به جزئيات خريدهايى كه بايد انجام شود توجه كنيد. حتى برنامه ريزان جشن هاى عروسى ممكن است نكاتى را فراموش كنند و در لحظات آخر كه براى انجام اين كارها بسيار دير است، اقدام كنند. راهنمايى ما در اين متن تهيه ليستى از خريدهاى لازم عروسى است كه مى تواند كمك بسيارى در اين راه به شما بكند. ليست خريد عروسى شامل مواردى مى شود كه در اين مقاله بررسى خواهيم كرد.

١- هزينه هاى لباس عروس و داماد

اولين قدم در برگزارى جشن عروسى انتخاب لباس عروس و كت و شلوار داماد است. سعى كنيد لباس هاى مختلف را امتحان كنيد تا پس از عروسى هنگامى كه عكس هايتان را نگاه مى كنيد از انتخابتان لذت ببريد و هيچ پشيمانى نداشته باشيد. با انتخاب لباستان مى توانيد خريد بقيه تجهيزات جانبى را شروع كنيد.

خريد هاى لازم عروسى

٢- هزينه هاى آرايشگاه براى عروس و داماد

در دومين رتبه هزينه برترين خرج هاى عروسى آرايشگاه قرار دارد كه اين هزينه براى عروس به نسبت زيادى بيشتر از داماد است. انتخاب يك آرايشگاه كه باب سليقه شما كار مى كند نيز از كارهايى است كه مدت ها قبل درباره آن بايد تحقيق كنيد. سعى كنيد با كمى صرفه جويى محلى را انتخاب كنيد كه علاوه بر اين كه از كارش راضى هستيد هزينه زيادى را هم  متحمل نشويد.

خريد هاى لازم عروسى

٣- عكاسى و فيلمبردارى

در برنامه ريزى جشن عروسى انتخاب گروهى براى عكاسى و فيلمبردارى داراى اهميت زيادى است. اگر امكان جايگزين كردن اين گروه را با فردى از آشنايان كه مهارت اين كار را دارد وجود دارد، حتما اين كار را انجام دهيد. امروزه عكاسى و فيلمبردارى براى عروسى داراى هزينه هاى گزافى است كه هرچه بتوانيد اين هزينه ها را كاهش دهيد كمك زيادى در كم كردن بودجه لازم براى جشن عروسى خواهيد كرد.

ضلع چهارم مربع شادی

خريد هاى عروسى

٤- هزينه شام و تزئينات

پس از انتخاب محل عروسى نوبت به انتخاب گروه تزئينات و شام عروسى مى رسد. در بيشتر مواقع محلى كه انتخاب كرده ايد اگر خصوصى نباشد خود اين كار ها را بر عهده مى گيرد اما اگر در اين باره حساسيت زيادى داريد لازم است زودتر اقدام به انتخاب كنيد. در ميان هزينه هاى عروسى اين مورد هم داراى رتبه ى بالايى است.

٥- آماده كردن كارت هاى دعوت عروسى

اين خريد به طور كامل به سليقه شما و همسرتان بستگى دارد. شايد كارتى ساده را انتخاب كنيد و يا شايد هم كارتى مجلل را دوست داشته باشيد. خريد كارت هاى عروسى جزو آخرين خريد هاى لازم عروسى است اما اگر در اين باره استرس داريد چندين ماه قبل از جشن عروسيتان كارت مناسب را انتخاب كنيد و سفارش دهيد.

خريد هاى عروسى

٦- انتخاب و رزرو محل عروسى

يكى از ببشترين هزينه هاى عروسى شامل انتخاب محل عروسى است. به ياد داشته باشيد انتخاب محلى كه قيمت بالايى دارد و در شهرى كه زندگى مى كنيد داراى نام است لزوما به معنى خوب بودن آن محل نيست. از جاهاى مختلف ديدن كنيد و هرجا كه به نظرتان مناسب تر رسيد را انتخاب كنيد. در اين راه مى توانيد از خانواده هاى دو طرف كمك زيادى بگيريد.

٧- جواهرات

همانند انتخاب لباس و مدل مو، انتخاب جواهرات نيز جزو اولين خريدهاى لازم عروسى است كه بايد مدت ها قبل درباره اش برنامه ريزى و فكر شود.

٨- لباس زير و لباس خواب زنانه

سعى كنيد تمامى شرايط را براى آماده شدن شبى به ياد ماندنى فراهم كنيد. توجه به جزئيات به طور قطع براى همسر شما بسيار قابل توجه خواهد بود.

چطور آتلیه عروس انتخاب نکنیم!

٩- خريد كفش مناسب

براى خريد كفش عروسيتان توجهى ويژه لازم است. اين كفش مى تواند باعث ناراحتى شما در كل اين جشن شود و يا به عكس شبى خاطره انگيز براى شما فراهم كند. در ليست خريد عروسى كفش نيز جزو خريدهاى اوليه است. بايد مطمئن شويد با كفش هايى كه خريده ايد راحت هستيد و يا لازم است كفش ديگرى را امتحان كنيد.
خريد هاى عروسى

هزينه هاى نام برده شده خريد هاى لازم عروسى است كه معمولا در هر جشنى خرج مى شود. قاعدتا هزينه هاى جانبى زيادى نيز وجود دارد كه بسته به سليقه تان و جشنى كه قصد داريد بگيريد به هزينه هاى گفته شده اضافه مى شود. براى كاهش استرس و نگرانيتان بهتر است ليستى از خريد ها و كارهايى كه لازم است انجام شود آماده كنيد و به ترتيب اولويت آن ها جلو برويد. با برنامه ريزى مناسب و به موقع شب خاطره انگيزى را در پيش خواهيد داشت.

ترنم صارمی

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *