یکشنبه 5 فروردین 1403
حلقه نامزدی : ۱۰ پیشنهاد کاربردی برای انتخاب بهترین حلقه نامزدی

حلقه نامزدی : ۱۰ پیشنهاد کاربردی برای انتخاب بهترین حلقه نامزدی

حلقه نامزدی : ۱۰ پیشنهاد کاربردی برای انتخاب بهترین حلقه نامزدی

اگر شما عروس خانمی هستید که در مرحله انتخاب حلقه نامزدی  هستید، این مطلب برای شماست. ما به عنوان متخصصان این امر پیشنهادات مفیدی برای شما داریم. ۱۰ پیشنهاد زیر را بخوانید و با عمل کردن به آنها زیباترین حلقه نامزدی را انتخاب کنید.

۱۰ پیشنهاد کاربردی برای شما تا بهترین حلقه نامزدی را انتخاب کنید:

۱)  انتخاب های خود را محدود کنید

حلقه نامزدی : ۱۰ پیشنهاد کاربردی برای انتخاب بهترین حلقه نامزدی

با پرسیدن سوالاتی از خودتان و پاسخ دادن به این سوالات انتخاب های خود را محدود کنید، چند نمونه از این سوالات مهم را برایتان مثال می زنیم:

آیا من به دنبال حلقه ای ساده هستم یا پر زرق و برق؟
از بین الماس، جواهر، طلای سفید، طلای زرد و… کدام را می پسندم؟
آیا حلقه من و همسرم باید طرح هماهنگی داشته باشند؟
و…

۲) برای انتخاب حلقه نامزدی وقت کافی بگذارید

حلقه نامزدی : ۱۰ پیشنهاد کاربردی برای انتخاب بهترین حلقه نامزدی

پس از این که در مورد نوع حلقه و طرح دلخواهتان تصمیم گرفتید، شروع کنید به تست کردنشان! دو تا سه ماه قبل از مراسم عروسی پروسه خرید حلقه را شروع کنید. در این صورت، فرصت زیادی برای قیمت گرفتن، امتحان کردن حلقه های متعدد و درنتیجه انتخاب بهترین حلقه نامزدی خواهید داشت. این نکنه را نیز در نظر داشته باشید: اگر تصمیم دارید حلقه نامزدی تان سفارشی ساخته شود و یا روی آن حکاکی انجام بگیرد، زمان بیشتری را نیاز خواهید داشت.

۳) به انتخاب همدیگر احترام بگذارید

حلقه نامزدی : ۱۰ پیشنهاد کاربردی برای انتخاب بهترین حلقه نامزدی

ممکن است شما طلای سفید دوست داشته باشید ولی همسرتان طلای زرد را بپسندد. اگر این اتفاق افتاد دلسرد و ناراحت نشوید. لزومی ندارد که حلقه عروس و داماد یک رنگ و یا دارای طرح یکسان بلشد. همچنین می توانید حلقه هایی را انتخاب کنید که دو رنگ باشند، در این صورت سلیقه هر دوی شما دخیل خواهد بود. در حالت کلی آنچه مهم است، انتخاب حلقه ای است که مناسب سلیقه و شخصیت فردی شماست.

نگاهی به سنت و باور جهانی انگشتر نامزدی و ازدواج

۴) مقدار بودجه تان را مشخص کنید

حلقه نامزدی

وقتی برای مراسم عروسی برنامه ریزی می کنید، حتما قسمتی از هزینه ها را به خرید حلقه نامزدی اختصاص دهید. یک حلقه طلای ساده قیمت نسبتا کمی دارد ولی اگر تزییناتی مثل الماس و یا حکاکی روی آن انجام گیرد، هزینه افزایش خواهد یافت. هزینه حکاکی روی حلقه به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله این عوامل می توان به تعداد حروف اسم و فونت مورد استفاده اشاره کرد. حکاکی با دست هزینه بیشتری نسبت به حکاکی با دستگاه دارد.

۵) سبک زندگی تان را در نظر بگیرید

حلقه نامزدی

این نکته را به خاطر داشته باشید که شما حلقه نامزدی را هر روز استفاده خواهید کرد. هدف انتخاب حلقه ای است که با سبک زندگی شما همخوانی داشته باشد. اگر ورزشکار هستید و یا ساز می زنید، یک حلقه نازک با گوشه های گرد و تراش خورده انتخاب مناسبی برای شماست. اگر در شغلی که دارید، از دست هایتان زیاد استفاده می کنید، الماس و حلقه کنده کاری شده گزینه ی مناسبی برای شما نیستند. الماس در مرور زمان شل می شود و کنده کاری ها نیز با جذب آلودگی، سیاه می شوند. اگر شخصیتی فعال و پرجنب و جوش دارید، طلای سفید را به شما پیشنهاد می کنیم.

۶) سبک های متفاوت را امتحان کنید

حلقه نامزدی

اگر به دنبال سبک های متفاوت هستید، احتمالا طلای قرمز رنگ (Rose Gold) و الماس هایی با طرح بی نهایت را دوست داشته باشید. در خریدلباس عروس ممکن است به پیشنهاد فروشنده لباسی را امتحان کنید که زیاد دوستش ندارید، ولی با دیدن خودتان در آینه، نظرتان عوض می شود و همان را انتخاب می کنید. در مورد حلقه نامزدی نیز امکان دارد همین اتفاق بیفتد.حلقه پیشنهادی فروشنده را تست کنید، شاید نظرتان را جلب کند. بعد از انتخاب حلقه نامزدی، آن را به انگشتتان بیندازید و چند سطر نوشته بنویسید. این کار را برای تست راحتی حلقه انجام دهید.

مدل ناخن عروس برای عروس خانم‌های ایرانی که به زیبایی خود اهمیت می‌دهند

۷) به فکر آینده باشید

بهترین حلقه نامزدی

حلقه ای را که امروز انتخاب می کنید بیش از ۴۰ سال به دست خواهید داشت. ولی نترسید! می توانید در آینده تغییراتی روی حلقه نامزدی تان اعمال کنید تا در همه این سال ها حلقه ای متناسب با مد روز داشته باشید. از جمله این تغییرات می توان به تغییر رنگ حلقه و اضافه کردن الماس به آن اشاره کرد.

۸) از حلقه نامزدی تان به خوبی مراقبت کنید

بهترین حلقه نامزدی

برای تمیز و درخشان نگه داشتن حلقه ای که جواهر کار شده، آن را با آب گرم و صابون بشویید. سپس با یک مسواک نرم به آرامی رویش را برس بکشید. (نکته مهم: اگر با مسواک بیش از حد به حلقه فشار بیاورید، جواهرها در جای خود شل می شوند.)

در مرحله آخر حلقه عروسی را با یک دستمال نرم و تمیز، خشک کنید.

۹) سایز مناسب انگشتتان را انتخاب کنید

بهترین حلقه نامزدی

بیشتر مردم به ندرت حلقه نامزدی را از دستشان بیرون میاورند. این حلقه در تابستان، زمستان، طول دوران بارداری و… در انگشت شما خواهد بود. در اثر گرما و سرما انگشتتان متورم می شود. در طول دوران بارداری اضافه وزن پیدا می کنید. اندازه حلقه خود را با توجه به دما و شرایط عادی بدنتان انتخاب کنید. ذکر این نکته بدین معنی است که نباید اندازه حلقه را بلافاصله بعد از ورزش کردن و یا در زمان صبح زود امتحان کنید.

۱۰) تست کیفیت حلقه نامزدی را انجام دهید

بهترین حلقه نامزدی

تست کیفیت نه تنها بر روی حلقه نامزدی، بلکه باید روی همه حلقه ها انجام بگیرد. حکاکی داخل حلقه را چک کنید و از عیار و مرغوبیت حلقه انتخابی خود مطمئن شوید.

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *