پنج‌شنبه 9 فروردین 1403
حرف دل خانم ها به همسرانشان
Woman yelling out to a scared man

حرف دل خانم ها به همسرانشان

حرف دل خانم ها به همسرانشان

آقایان بخوانند/ حرف دل خانم ها به همسرانشان

گاهی اوقات برخی مردان احساس می کنند علارغم زندگی چندین ساله در کنارهمسرانشان شناختی از آن ها ندارند و یا همیشه گلایه دارند که شناخت زن ها بسیاردشوار است.
حقیقت این است که حرف دل خانم ها چندان هم دور از ذهن نیست و شناخت خانم ها آنچنان که شما فکر می کنید دشوار نیست.
در مقاله قبل حرف دل آقایان را مطرح کردیم این بار به سراغ حرف دل خانم ها برای همسرانشان خواهیم رفت.

حرف دل خانم ها به همسرانشان

مراببین

نگاه کردن و دیدن خیلی متفاوت است.
گاهی مردان همسران خود را می بینند ولی به درستی نگاه نمی کنند. سعی کنید تغییراتی که همسرتان با علاقه و برای جلب نظر شما در خودش ایجاد می کند ببینید واز زیبایی هایش یعنی آنچه در او می پسندید هر از چند گاهی تعریف و تمجید کنید.
تعریف در جمع 100 امتیاز دارد و به دل او بسیار می نشیند. درد دل خانم ها این است که بسیاری اوقات همسرشان او را نمی بیند.

مشورت کن

درد دل خانم ها این است که خیلی مواقع همسرانشان در مورد مسائل با آن ها مشورت نمی کنندو فقط مسائل را به آن ها اطلاع می دهند.
اگر در مورد مسائل مختلف با همسرتان مشورت کنید و آن ها را در جریان امور قرار دهید مخصوصا اتفاق هایی که در محیط کارتان به وقوع می پیوندد باعث افزایش حس همدلی و همراهی همسرانتان خواهد شد.
خانم ها دوست دارند در مورد جزئیات و روابط بدانند. البته شاید برای شما مقدور نباشدکه همیشه همه چیز را توضیح دهید اما مشورت در همه حال به زندگی مشترک استحکام می بخشد.

به شعورم توهین نکن

بدترین اشکال آقایان درحین بحث های معمول بین زنان این است که به شعور همسرانشان توهین می کنندیا برای کوتاه کردن بحث دروغ می گویند.
تو نمی فهمی عبارتی است که مانند تیغ در دل همسرتان فرو می رود و جبران آن سخت است.
حتی بدون منظور از بکاربردن عباراتی که فهم و شعور او را زیر سوال می برد خودداری کنید.
حرف دل خانم این است که شما در اوج عصبانیت بتوانید خشم خود را کنترل کنید.
حرف دل خانم ها به همسرانشان

انتظاراتى كه نبايد از همسر خود داشته باشيم.

عذرخواهی معجزه می کند

حرف دل خانم ها به آقایان این است که چرا عذرخواهی کردن برای شما انقدر دشوار است.
یک آقا بعد از دعوا که یک امر طبیعی بین زوجین است و همیشه پیش می آید کمتر حاضر به عذرخواهی می شود و در بیشتر مواقع حتی اگر هم مقصر باشد دوست دارد همسرش از او دلجویی کند.
اگر گاهی پیش قدم بشوید و از خانم عذرخواهی کنید در نظر او دوست داشتنی تر خواهید بود و می توانید به میزان قابل توجهی محبت از او دریافت کنید.
لازم نیست غرور مردانه تان را زیر پا بگذارید. مردانه عذرخواهی کردن هنری است که هر زنی را شیفته همسرش می کند. مردانه غذرخواهی کنید.

به دیگران اجازه دخالت ندهید

استقلال شوهر برای زنان بسیار مهم است. اینکه شما به مادر، پدر و اعضای خانواده تان احترام می گذارید بسیارمطلوب است اما درد دل خانم ها این است که گاهی در شخصی ترین تصمیمات زندگی پای دیگران رابه میان نکشید و اجازه ندهید اعضای خانواده تان در مسائل خصوصی زندگی تان دخالت کنند.
بسیاری از اختلافات همسران به دلیل دخالت دیگران در زندگی مشترکشان رخ می دهد؛ بنابراین اگر از مردانی هستید که استقلال کمتری داریدسعی کنید هرچه سریعتر این مشکل را برطرف کنید.

غیرتی باشید

خانم ها از سخت گیری و نگاه تحکم آمیز همسرشان ناراحت می شوند. اینکه شمابه همسرتان بگویید چه لباسی بپوشد، بلند نخندد و هر لحظه او را چک کنید ارتباطی به غیرت ندارد.
غیرتی بودن به آن معناست که تمام تلاش خود را برای حفظ زندگی مشترکتان بکار ببرید.
درد دل خانم ها این است که دوست دارند شما از اینکه بار سنگینی را حمل کنند ناراحت بشوید. اجازه ندهید در تاریکی شب زباله ها را به بیرون از منزل ببرند. این ها نمونه های بارز غیرتی شدن مردان است که زنان از آن لذت می برند و متوجه می شوند برای همسرشان مهم هستند.

علل خيانت مردان

حرف بزنید

یکی از تفاوت های زنان و مردان در این است که آقایان درهنگام مشغله ذهنی و ناراحتی ترجیح می دهند سکوت کنند در حالی که سکوت شما همسرتان را کلافه می کند.
اگر در آن لحظه خاص صحبت کردن برای شما دشوار است بهتر است در چند کلمه برای او توضیح دهید که به سکوت احتیاج دارید و در اولین فرصت دلیل حالتان را برای او توضیح خواهید داد.

تهدید نکنید

تهدید به طلاق بدترین کاری است که یک مرد می تواند انجام دهد.
اگر به این نتیجه رسیده اید که زندگی مشترکتان به آخر رسیده نیازی به تهدید نیست برای طلاق اقدام کنید، اما اگر فکر می کنید زندگی مشترک شما قابلیت ادامه دادن دارد هرگز همسرتان را تهدید به طلاق نکنید.
چراکه ممکن است وارد چاهی بشوید که خروج ازآن دشوار است. حرف دل خانم ها این است که برخی کلمات در هیچ شرایطی برای تهدید الکی هم نباید به میان بیاید.
 

شوخ طبعی تان را حفظ کنید

تغییر چهره شما در طی سالیان برای همسرتان اصلا مهم نیست بلکه در بیشتر موارد زنان احساس می کنند همسرشان در گذشت سالیان دلنشین تر شده و برخلاف آقایان تغییر وزن و ظاهر شوهرشان برایشان چندان مهم نیست. همینکه مرتب باشید و به بهداشت شخصی خودتان اهمیت بدهید برای همسرتان کفایت می کند، اما از دست رفتن حس شوخ طبعی شما ممکن است برای همسرتان بسیار نگران کننده باشد.
زنان دوست دارند شمارا شوخ و شاد ببینندو احساس کننداز کنارشان بودن لذت می برید.
شهرزاد کیافر

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *