پنج‌شنبه 9 فروردین 1403
از خاص ترین روز زندگیتان جذاب ترین تصاویر را ثبت کنید

از خاص ترین روز زندگیتان جذاب ترین تصاویر را ثبت کنید

از خاص ترین روز زندگیتان جذاب ترین تصاویر را ثبت کنید

روزی که مراسم عروسی خود را برگزار می‌کنید یکی از بهترین روزهای زندگی شماست. بعد از ماه‌ها تلاش و برنامه‌ریزی، روز عروسی قرار است با شکوه هرچه تمام‌تر برگزار شود. برای برگزاری این روز دشوار و شیرین باید حسابی آماده باشید. این روز با تمام خاطرات آن می‌گذرد و آن‌چه می‌ماند عکس‌های عروسی است. این عکس‌ها را یک عمر با خانواده خود تماشا می‌کنید و خاطرات این روز شیرین را به یاد می‌آورید. آلبوم شما علاوه بر اینکه باید پر از عکس‌های زیبا باشد، باید داستان این روز را به تصویر بکشد. پس باید همه جزییات را ثبت کنید. آتلیه عروسی نکات زیادی درمورد عکس‌ها به شما خواهد گفت اما از آن‌جا که این روز تکرار نمی‌شود، بد نیست که شما هم ایده‌هایی برای زیباتر شدن عکس‌ها داشته باشید. هر چیزی که به بهتر شدن این روز کمک کند را بررسی کنید. شما قرار است روزی این عکس‌ها را به نوه‌های خود نشان دهید پس باید به آن افتخار کنید. ما در اینجا به برخی از این نکات اشاره می‌کنیم.

  • انتخاب آتلیه عروسی
  • آمادگی برای سپری کردن روزی پراسترس
  • عکاسی از نمادهای عروسی
  • صحنه‎‌های خاص جشن عروسی
  • بازی با نور و رنگ
  • ژست‌های رمانتیک برای عکس‌های عروسی
  • نکاتی برای داشتن پرتره‌های زیبا
  • روتوش

انتخاب آتلیه عروسی

انتخاب آتلیه عروسی خوب با کادری باتجربه مهم‌ترین گام برای داشتن فیلم و آلبوم عروسی به زیبایی این روز است. هر آتلیه عروسی ممکن است سبک متفاوتی داشته باشد. برخی از آن‌ها عکس‌های رسمی‌تر و برخی صمیمانه‌تر را در نمونه کارهای خود بیشتر تکرار می‌کنند. تعدادی از عکاسان تصاویر سیاه و سفید جذابی می‌گیرند و برخی دیگر بازی با نور و رنگ را بیشتر استفاده می‌کنند. درمورد انتخاب ژست‌ها نیز همین‌طور است. این شما هستید که تعیین می‌کنید چه سبکی دوست دارید. عکس‌های شما باید مناسب با سلیقه و شخصیت خودتان باشد. حتما به چندین آتلیه عروسی مراجعه کنید و نمونه کار آن‌ها را ببینید.

آمادگی برای سپری کردن روزی پراسترس

امروز بهترین روز زندگی شما است. تمام احساسات شما در صورتتان پیداست. هر طور شده باید خود را آرام نگاه دارید. روز قبل باید همه برنامه‌ها را مرور کنید تا نگران از قلم افتادن چیزی نباشید. اگر لازم است روز پیش از عروسی از ماساژ، یوگا یا هر چیزی که آرامتان می‌کند استفاده کنید. شب قبل به اندازه کافی بخوابید. بهتر است تلفن همراهتان را خاموش کنید و دریافت اخبار مهم را از فیلتر یکی از نزدیکان بگذرانید. برخی از تماس‌ها نگران کننده است و شاید اصلا نیازی نباشد در جریان آن قرار بگیرید. مشکلات پیش‌بینی نشده نباید آرامش شما را بر هم بزند. مراقب هیجاناتی که به شما وارد می‌شود باشید. تمام حالات و هیجانات در صورت شما به نمایش در می‌آید و در آلبوم عروسیتان ثبت می‌شود. انرژی شما در این روز باید بیش از هر زمان دیگر باشد. می‌توانید از خشکبار یا نوشیدنی انرژی‌زا استفاده کنید. اگر به نظرتان دشوار است عکاسی را به روز دیگری موکول کنید. می‌توانید چند روز قبل از عروسی، بدون استرس عکس‌هایتان را بگیرید. شما باید در این روز، آرام و خوشحال باشید. روز خوبی را برایتان آرزو می‌کنیم.

 

 

مراقب هیجاناتی که به شما وارد می‌شود باشید. تمام حالات و هیجانات در صورت شما به نمایش درمی‌آید و در آلبوم عروسی‌تان ثبت می‌شود.

 

 

عکاسی از نمادهای عروسی

همه خاطرات این روز را ثبت کنید. حتما عکس‌هایی از هر چیزی که برای شما نمادی از این روز است داشته باشید. پیشنهاد می‌کنیم عکسی از کارت دعوت عروسی خود داشته باشید. یکی از عکس‌ها می‌تواند شامل ملزوماتی چون حلقه، ساعت و عطر عروس و داماد باشد. عروس خانم می‌تواند بادبزن، چتر، شنل و اقلامی از این دست نیز به همراه لباس خود تهیه کند و با آن‌ها عکس بگیرید. هر یک از آن‌ها می‌تواند ایده یک عکس را در ذهن شما یا عکاس ایجاد کند. عکس لباس عروس پیش از پوشیدن، یکی از تصاویر زیبایی است که اگر زمانبندی آن روز به شما این امکان را می‌دهد حتما توصیه می‌کنیم در نظر داشته باشید. این عکس باید شکوه این لباس را به نمایش بگذارد. صحنه‌هایی چون میز پذیرایی و کیک نیز معمولا توسط عکاس ثبت می‌شود. به خاطر داشته باشید که چند ماه برای تهیه تک‌تک این جزییات وقت گذاشته‌اید و با چه دقت و وسواسی هر یک را انتخاب نمودید. به ویژه اگر از لحظات خرید و انتخاب آن‌ها عکسی ندارید (که به احتمال زیاد همین‌طور است) این تصاویر علاوه بر خاطره عروسی، یاد روزهای شیرین تدارک جشن را نیز زنده خواهد کرد.

کیک عروسی

از خاص ترین روز زندگیتان جذاب ترین تصاویر را ثبت کنید

 

صحنه‌های خاص جشن عروسی

برخی صحنه‌های این روز حتما باید ثبت شوند. این صحنه‌ها به اندازه فیلم عروسی جذاب است. زمان آماده شدن شما یکی از شیرین‌ترین لحظات این روز است. تصاویری از آویختن زیورآلات، عطر زدن و مراحل نهایی آماده شدن شما می‌تواند آلبوم عکس عروسی شما را جذاب‌تر کند. عکسی از اولین دیدار عروس و داماد در این روز، واکنشی که به دیدن یکدیگر خواهید داشت از زیباترین صحنه‌های این روز بزرگ است. تمام احساسات شما در صورتتان پیداست. این صحنه شایسته جاودانه شدن است. پیش از ورود به محل برگزاری، صحنه‌های نابی وجود دارد که شکار هنرمندانه آن کار عکاس شماست. حرف‌های درگوشی عروس و داماد، لبخندها، نگاه‌ها و صحنه‌های زیبای دو نفره زیادی که معمولا از چشم عکاس پنهان نمی‌ماند. شما فقط کافیست استرس را کنار بگذارید و از این لحظات لذت ببرید. یکی دیگر از تصاویر زیبای این روز لحظه ورود شما به محل برگزاری مراسم و نزد میهمانان است. لبخندهای شما و میهمانان احساساتی که در این روز جریان دارد را به تصویر می‌کشد. باید عکس‌هایی از خانواده، پدر، مادر، خواهر و برادر و لحظاتی که با آن‌ها دارید نیز ثبت کنید. بدون شک برخی رسوم خاص که در قومیت‌ها مختلف وجود دارد و در جشن شما به اجرا درمی‌آیند نیز تصاویر زیبایی خلق خواهند کرد.

بازی با نور و رنگ

عکس‌های سیاه و سفید، کلاسیک و زیبا هستند. توصیه می‌کنیم از آتلیه عروسی خود چند عکس سیاه و سفید هم درخواست کنید. عکاس با توجه به شرایط محیطی، بدون کمک گرفتن از رنگ تصویر زیبایی از این روز به یادگار بگذارید. بدون شک رنگ‌ها نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. تصاویر رنگی توجه مخاطب را به خود جلب می‌کند و اگر رنگ‌ها به درستی کنار هم قرار گیرند تصاویر ویژه‌ای خلق خواهد شد. در کنار لباس سفید عروسی، رنگ گل‌ها و هرچه در فضای برگزاری مراسم وجود دارد می‌تواند ترکیب زیبایی به وجود آورد. یکی از تکنیک‌های عکاسی که در چند سال اخیر رایج شده، عکس‌های سیاه و سفید همراه یک رنگ دیگر مانند قرمز است. تصویر دسته گلی را تجسم کنید که به جز خود گل‌ها، همه چیز حتی برگ‌ها سیاه و سفید است. از این تکنیک برای تمرکز روی سوژه خاص استفاده می‎‌شود. علاوه بر رنگ، نور ابزار مهمی برای عکاسی است. یک عکاس خوب به خوبی می‌داند چگونه از نور موجود در محیط برای ثبت تصاویر زیبا استفاده کند.

 

 

تصاویر رنگی توجه مخاطب را به خود جلب می‌کند و اگر رنگ‌ها به‌درستی کنار هم قرار گیرند تصاویر ویژه‌ای خلق خواهد شد. در کنار لباس سفید عروسی، رنگ گل‌ها و هرچه در فضای برگزاری مراسم وجود دارد می‌تواند ترکیب زیبایی به وجود آورد.

 

از خاص ترین روز زندگیتان جذاب ترین تصاویر را ثبت کنید

 

ژست‌های رمانتیک برای عکس‌های عروسی

تمام عکس‌های عروسی رمانتیک و عاشقانه است. در این بخش چند ایده برای این عکس‌ها پیشنهاد می‌کنیم.

  • اگر مدل موهای باز یا تور بلند انتخاب کرده‌اید، حتماً در عکس‌هایتان از آن استفاده کنید. حرکت موها یا تور، صحنه‌های زیبایی خلق می‌کند.
  • یکی از ایده‌ها برای ژست عکس‌های عروسی، لحظات عاشقانه و بوسه‌ای است که پشت تور، دسته‌گل، چتر، بادبزن یا هر یک از ملزومات زیبایی که همراه لباس خود تهیه نموده‌اید پنهان شده باشد.
  • یکی از عکس‌هایی که در آلبوم عروسی اغلب افراد دیده می‌شود. عکس دسته‌گل عروس است. علاوه بر عکس‌هایی که عروس خانم با دسته‌گلی که در دست دارد می‌گیرد، می‌توان صحنه‌هایی از تقدیم دسته‌گل از طرف آقای داماد نیز تهیه کرد.
  • درحالی‌که عروس و داماد پشت به هم نشسته یا ایستاده باشند نیز می‌توانید ژست‌های زیبایی خلق کنید.
  • یکی از رایج‌ترین ژست‌ها صحنه‌هایی از در آغوش گرفتن است. آقای داماد می‌تواند پشت عروس خانم بایستد و او را در آغوش بگیرد. بازوهای حلقه شده دور کمر همسرتان نیز ژست‌ زیبا و رمانتیکی برای عروسی است.
  • زمزمه کردن در گوش هم همراه با لبخند صحنه فوق‌العاده رمانتیکی ایجاد خواهد کرد. این صحنه را هرگز از دست ندهید.
  • صحنه‌هایی از حلقه به دست کردن یا نمایش حلقه به هر نحو، داشته باشید.
  • با دستتان قلب بسازید. تصویر قلبی که نیمی از آن دست آقا و نیمی دیگر دست خانم باشد این روزها خیلی محبوب شده است.
  • اگر آتلیه عروسی این امکان را به شما می‌دهد روی زمین دراز بکشید و در کمال آرامش چند عکس در این حالت بیندازید.
  • پشت به دوربین بایستید و سرتان را به سمت دوربین برگردانید.
  • عروس خانم می‌تواند در حالت نشسته یا ایستاده به آقای داماد تکیه کند. داماد باید تکیه‌گاه مطمئنی برای یک عمر باشد.
  • دست در دست، با هم راه بروید و صحبت کنید. نگاه به یکدیگر با لبخند فراموش نشود.
  • در حال دویدن عکس بیندازید. یکی جلوتر و دیگری در پی او بدود.
  • با کارت دعوت عروسی عکس بیندازید. این کارت را که در نهایت دقت و سلیقه انتخاب نموده‌اید با افتخار به دوربین نشان دهید.
  • حتماً در عکس‌ها به صورت هم نگاه کنید. نگاه‌های رمانتیک این روز، بیش از هر چیزی ارزش ماندگار شدن را دارد.
نگرانی های دوران نامزدی و توصیه ها

از خاص ترین روز زندگیتان جذاب ترین تصاویر را ثبت کنید

 

نکاتی برای داشتن پرتره‌های زیبا

بیش‌تر عکس‌هایی که در این روز گرفته می‌شود پرتره است. در این‌گونه از عکس‌ها، تمرکز عکاس روی صورت شماست. حتی گاهی اوقات با استفاده از تکنیک‌های عکاسی، زمینه تصویر را محو می‌کنند تا فقط شما در تصویر بدرخشید. در این تصاویر حالت چهره شما از همه چیز مهم‌تر است. لبخند را فراموش نکنید. حالت‌های مختلف چهره خود را در آینه بررسی کنید. خواهید دید که لبخند زیباترین آن‌هاست. در این روز، شادی در چشمان شما موج می‌زند و یک لبخند آن را کامل خواهد کرد.

روتوش

امروزه علاوه بر عکاسی روتوش و ویرایش عکس نیز امکانات گسترده‌ای در اختیار ما قرار می‌دهد. به خاطر داشته باشید که یک روتوش خوب باید به سادگی قابل‌تشخیص نباشد. ما قصد نداریم روتوش را به نمایش بگذاریم. هدف ما نمایش زیبایی تصویر است. درواقع روتوش یک عضو تجملی نیست بلکه ابزاری برای پوشاندن معایب عکس است.

عکس‌های مرسوم که سال‌هاست تکرار می‎‌شود و در عکس‌های عروسی همه وجود دارد را از قلم نیندازید. این محبوبیت بی‌دلیل نیست. درعین‌حال به ایده‌های خلاقانه عکاس، نه نگویید. هدف عکس‌های هنری، برقراری ارتباط میان عکاس و بیننده عکس است. ژست‌های مختلف را در اینترنت جستجو کنید و آنچه مناسب سلیقه و شخصیت شما است با آتلیه عروسی در میان بگذارید. شبکه اجتماعی پینترست تصاویر زیبا و خلاقانه زیادی دارد. حتماً در این شبکه نیز جستجو کنید و از ایده‌های آن در عکس‌های عروسی خود استفاده کنید. سبک‌های عکاسی را نیز بررسی کنید و در مورد سبک دلخواهتان با عکاس صحبت کنید. همان‌طور که گفتیم با نور و رنگ، امکان خلق تصاویر متنوعی را خواهید داشت. هر آنچه برایتان خاطره‌انگیز و زیباست باید در عکس‌های عروسی شما ثبت شود. از همه اقلامی که برای عروسی خریده‌اید مثل هدایای مهمانان (گیفت‌های عروسی)، کارت دعوت عروسی، حلقه، ساعت، دسته‌گل و … باید عکس داشته باشید. اگر مراسم خاصی دارید با عکاس هماهنگ کنید تا برای عکاسی از آن آماده باشد. تنها ستاره‌های این مجلس شما نیستید. از مهمانان و به‌ویژه کودکان حاضر در مراسم عکس بیندازید. این روز باید برای شما و همه میهمانان روز خوب و به‌یاد‌ماندنی باشد. سال‌ها بعد این عکس‌های عروسی، یادگاری‌های دوست‌داشتنی شما خواهند شد.
از این روز لذت ببرید. تمام آنچه ثبت می‌شود باید عشق، لبخندها و شادی شما باشد. روتوش، فتوشاپ و هیچ ابزار دیگری نمی‌تواند نبود این هیجانات مثبت را در چهره شما ایجاد کند.

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *