پنج‌شنبه 9 فروردین 1403
تزئين كردن ماشين عروسى

تزئين كردن ماشين عروسى

تزئين كردن ماشين عروسى

تزئین ماشین عروس

يكى از جذاب ترين كارهاى روز عروسى ديزاين كردن ماشين عروسى به همان شكلى كه شما دوست داريد است. اگر اين كار به نحو احسن و باب ميل شما باشد تمامى لحظاتى كه در روز عروسيتان در ماشين سپرى مى كنيد خاطره انگيز و لذت بخش خواهد بود. تزئين كردن ماشين عروسى يكى از وظايف داماد در روز عروسى است كه مى تواند از مدت ها قبل برنامه ريزى شود و با نظر عروس تلفيق گردد.
در اين مقاله به ١٠ راهكار خلاقانه براى تزئين كردن ماشين عروسى خواهيم پرداخت.
١- اگر قصدتان تزئين كردن ماشين عروسيتان با چيزى غير از گل مى باشد، بادكنك مى تواند ايده ى خوبى براى اين كار باشد. تعداد زيادى بادكنك با رنگ هاى روشن و هماهنگ با رنگ ماشينتان تهيه كنيد و به انتهاى ماشين وصل كنيد. اين ديزاين علاوه بر اين كه بسيار خاص و خلاقانه است، هزينه ى بسيار كمى را هم براى شما خواهد داشت. اگر خودتان قصد تزئين كردن ماشين عروسيتان را داريد حواستان باشد بادكنك ها را به گونه اى به ماشين نبنديد كه از شيشه ى عقب چيزى ديده نشود.

تزئين كردن ماشين عروسى

٢- كار ديگرى كه مى توانيد انجام دهيد آماده كردن گل هايى است كه با نخ به يكديگر متصل هستند. اين دسته ها را به انتهاى ماشين وصل كنيد تا هنگام حركتتان بر روى زمين كشيده شوند. حتما سعى كنيد قبل از جشن عروسى در فضايى مناسب عكس هايى در ماشين
بيندازيد.
٣- اگر ماشين خيلى خاص و زيبايى داريد سعى كنيد با ديزاينى شلوغ جذابيت خود ماشين را از بين نبريد. در اين حالت بهتر است ماشين را با ساده ترين حالت آماده كنيد. گل هايى مليح براى قسمت هايى از ماشين كه شما را از ديگر ماشين ها متمايز كند كافى به نظر مى رسد.

مدل کیک عروسی جدید و منحصر به فرد برای جشن‌های عروسی شیک ایرانی

تزئين كردن ماشين عروسى

٤- در بعضى از حالات داماد ترجيح مى دهد كه در روز عروسى رانندگى نكند و اين وظيفه را به راننده اى كه استخدام كرده است مى سپارد. در اين شرايط هم توجه به تزئين كردن ماشين اهميت فراوانى دارد. در هيچ شرايطى ماشين خود را به شخص ديگرى نسپاريد كه با سليقه خود ماشين شما را آماده كند. شايد در آن شرايط و درگيرى ها كار مناسبى به نظر برسد اما بسيارى از مواقع با ديدن ماشين عروس نا اميد خواهيد شد و رضايتى نخواهيد داشت.

تزئين كردن ماشين عروسى

٥- اين كه در بيشتر مواقع ماشين عروس وسيله اى چهارچرخ بوده است شما را براى انتخاب وسيله اى ديگر به هيچ عنوان محدود نخواهد كرد. گاهى شما دوست داريد كه اين روز را با وسيله اى دو چرخ سپرى كنيد. اتفاقا ايده ى جالبى هم به نظر مى رسد. با درگير كردن فكرتان درباره اين كه ديگران چه خواهند گفت خود را آزار ندهيد. اين روز روز شماست. پس هر كارى كه برايتان هيجان انگيز است را انجام بدهيد و نهايت لذت را در كنار همسرتان ببريد.
٦- ايده جالب ديگرى كه براى تزئين كردن ماشين عروسيتان با گل وجود دارد اين است كه انتهاى ماشين و بر روى صندوق عقبتان را با حجم زيادى از گل هاى كه دوست داريد پر كنيد. حتى مى توانيد داخل ماشين را نيز تا جايى كه مقدور است تزئين كنيد.
٧- كار ديگرى كه مى توانيد انجام دهيد تزئين ماشينتان با گل هاى كاغذى در سايز مختلفى است كه از قبل آماده كرده ايد. اين گل ها مى توانند از الگوى خاصى پيروى كنند. به طور مثال از يك سمت ماشين شروع شوند و در سوى ديگر ماشين تمام شوند.
٨- اگر سادگى انتخاب شما در همه ى تشريفات جشن عروسيتان است ايده ى جالبى براى تزئين ماشين عروسيتان خواهيم داشت. روبانى بزرگ تهيه كنيد و به صورتى پاپيونى آن را دربياوريد. بزرگى اين پاپيون بايد به حدى باشد كه شيشه ى عقب ماشينتان را به طور كامل بپوشاند. سعى كنيد بقيه ماشين همانگونه خالى و بدون تزئين باقى بماند.
٩- اگر ماشين روبازى داريد با همان ايده ى بادكنك كارهاى بسيار جالبى مى توانيد انجام دهيد. به طور مثال مى توانيد تعداد زيادى بادكنك را به عقب ماشينتان وصل كنيد و داخل ماشين هم تا حدى كه جا دارد پر از بادكنك كنيد.

آداب مراسم عقد در ایران، از گذشته تا امروز

ماشين عروسى

١٠- يكى ديگر از كارهاى جالب و بسيار خلاقانه اى كه مى توانيد انجام دهيد اجاره كردن ونى است كه بيشتر براى عكاسى استفاده مى شود. اين ون را با هر تزئينى كه دوست داريد آماده كنيد و در طبيعتى بكر و زيبا همراهش عكس بگيريد.

ماشين عروسى در دو حالت كلى يا اجاره مى شود و يا ماشين شخص داماد است.
اگر ماشين داماد براى روز عروسى مناسب به نظر مى رسد سخت نگيريد و سعى كنيد با ديزاينى كه بر روى ماشين انجام مى شود آن را تبديل به ماشين عروسى دلخواهتان كنيد. در حالتى كه قصد اجاره ماشينى را داريد سعى كنيد با ايده اى خاص و كم هزينه ماشينى را انتخاب كنيد كه بعد ها ديدنش در عكس ها و فيلم هاى عروسيتان جالب و دوست داشتنى باشد. يك ماشين خوب و خاص حتما نبايد قيمت بيش از حد معمول و گرانى داشته باشد. شما مى توانيد با انتخاب ماشينى كلاسيك و قديمى خيلى خاص تر از ديگر عروس و داماد ها به نظر برسيد.

ترنم صارمی

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *