پنج‌شنبه 9 فروردین 1403
انتخاب لباس نامزدی

انتخاب لباس نامزدی

انتخاب لباس نامزدی

چگونه لباس نامزدى خود را انتخاب كنيم؟

جشن نامزدی يكى از مهم ترين شب هاى شروع يك زندگى مشترك است كه براى هر زوجى اهميتى خاص دارد.
همانطور كه در هر حوزه اى حساسيت خانم ها نسبت به مسائل بيش از آقايان است، جشن نامزدى هم طبق همين عواطف براى خانم ها از حساسيت بيشترى برخوردار است.
بزرگترين دغدغه هر خانمى در هر جشنى انتخاب لباسى است كه باب ميل و سليقه اش باشد. مطمئنأ اين دغدغه زمانى كه مربوط به جشن هاى قبل از عروسى باشد بيشتر هم خواهد شد.
حال براى دورى از سردرگرمى و استرس به نظرتان چه فاكتورهايى بايد در اين انتخاب در نظر گرفته شود؟
در اين مقاله ٥ نكته كمكى براى انتخاب بهترين لباس نامزدى را بررسى خواهيم كرد.
١- لازم نيست هيچ عجله اى براى خريد لباس نامزدى خود داشته باشيد. در عوض بهتر است كمى زودتر اقدام كنيد تا بتوانيد با آرامش كامل و با بررسى تمامى جوانب اين خريد را انجام دهيد.
براى انتخاب بهترين لباس نامزدى بهتر است وارد دنياى بى كران ماركت شويد و تا جايى كه ممكن است بازار را بررسى كنيد.
از مغازه هاى مختلف ديدن كنيد، مد هاى روز دنيا را ببينيد و مجله هاى مختلف را بررسى كنيد.
يكى از راه هايى كه مى تواند در خريد لباس نامزدى به شما كمك عمده اى كند گرفتن عكس با لباس هاى مختلف است.
تنها جايى كه همه ى آن چيزى كه شما مى خواهيد به طور واضح ديده مى شود عكس است. پس از اين كار با بررسى و مقايسه لباس هاى مختلف مى توانيد انتخاب عاقلانه ترى انجام دهيد.
٢- در انتخاب رنگ لباس خود دقت زيادى كنيد. شما نمى توانيد رنگى تيره را فقط براى اين كه سلبريتى محبوبتان در شب نامزدى اش پوشيده است انتخاب كنيد. و يا رنگ مورد علاقه تان على رغم اين كه به هيچ وجه براى لباس نامزدى مناسب نيست.
اين انتخاب به طور عمده اى به رنگ پوست شما بستگى دارد.
در مراحل بعدى علاقه شما براى انتخاب بين چندين رنگ مناسب دخيل مى شود.
لباس نامزدى بهتر است تم روشنى داشته باشد و يا اگر علاقه اى به رنگ هاى آرام نداريد قرمز مى تواند انتخاب خوبى باشد.
همچنين در نظر داشته باشيد رنگى كه مد نظرتان است سفيد و يا خيلى نزديك به سفيد نباشد. با اين كار جذابيت لباس عروسيتان تا حد زيادى كم مى شود.
٣- لباس هايى با استايل هاى مختلف امتحان كنيد.
لباس نامزدى مناسب علاوه بر اين كه بايد زيبا به نظر برسد، لازم است راحتى شما را نيز در بر داشته باشد. در بعضى مواقع خانم ها قبل از رفتن به بازار به طور كاملا ذهنى لباس مد نظرشان را انتخاب مى كنند و با همان تصميم وارد بازار مى شوند. با اين كار پوشيدن مدل هاى مختلف لباس را از خود دريغ مى كنند و تمركزشان را بر روى مدل خاصى از لباس ها مى گذارند.
بهتر است قبل از گرفتن هر گونه تصميمى سبك هاى مختلف لباس را تنتان كنيد. ممكن است در يك نوع لباس كه فكرش را هم نمى كرديد هم راحت تر باشيد و هم زيباتر به نطر برسيد. لباس نامزدى مناسب لزوما بلند و يا اندامى نيست.

نکات مهم در انتخاب سرویس جواهرات برای عروس خانم‌ها

لباس نامزدی
٤- همزمان با انتخاب لباس لازم است كه حداقل در ذهنتان به كفش، جواهرات، مدل مو و … هم فكر كنيد.
گاهى با خريد نوعى لباس هماهنگ كردن بقيه ملزومات را براى خودتان سخت مى كنيد. مى توانيد قبل از خريد لباسى كه انتخاب كرده ايد عكسى از لباستان را براى آرايشگرتان ببريد و در مورد مدل مويى كه با اين لباس هماهنگ تر و زيباتر است صحبت كنيد. و يا خريد كفشى كه با لباستان ست است را همزمان انجام دهيد.
براى انتخاب بهترين لباس نامزدى فقط و فقط خود لباس نيست كه داراى اهميت زيادى است بلكه هارمونى اين لباس با كل تيپ شما است كه به چشم مى آيد.

لباس نامزدی

٥- اگر فردى هستيد كه هميشه كفش هايى تخت و بدون پاشنه پايتان كرده ايد و عادتى به كفش هاى پاشنه بلند نداريد بهتر است در اين شب كفشى با پاشنه كوتاه انتخاب كنيد.
اين كفش ها علاوه بر اين كه راحت هستند و پاهايتان را اذيت نخواهند كرد، باعث مى شوند زيباتر، قد بلند تر و خوش اندام تر به نظر برسيد.

لباس نامزدی

به عكس اگر علاقه زيادى به كفش هايى با پاشنه هاى خيلى بلند داريد لازم است مطمئن شويد كه به كفش ها عادت داريد و مشكلى ايجاد نخواهد شد.
اگر در اين باره حتى ذره اى هم شك داريد بهتر است يا در تصميم خود تجديد نظر كنيد و يا اگر بر روى اين مسئله اصرار زيادى داريد، قبل از عروس چندين بار كفش ها را پايتان كرده تا پاهايتان به آن ها عادت كنند.
مسائلى كه گفته شد نكاتى كلى و اساسى هستند كه بهتر است هر خانمى براى جشن نامزدى خود رعايت كند. البته كه همگى اين نكات با چاشنى علاقه و سليقه شما تركيب مى شوند تا در نهايت منجر به انتخاب بهترين لباس نامزدى شوند.
خريد لباس نامزدى كارى نه چندان سخت است كه در صورتى كه با دور انديشى شما و كاملا با آرامش انجام شود رضايت شما را در پى خواهد داشت.

دسته گل های متفاوت را برای عروسی انتخاب کنید

ترنم صارمی

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *