پنج‌شنبه 9 فروردین 1403
اشتباهاتی که دامادها نباید در روز عروسی مرتکب شوند

اشتباهاتی که دامادها نباید در روز عروسی مرتکب شوند

اشتباهاتی که دامادها نباید در روز عروسی مرتکب شوند

اشتباهات دامادها در روز عروسی

همان طور که عروس خانم ها در روز عروسی دوست دارند زیباترین عروس سال و یا زن سالن شوند، مردان نیز در این روز دوست دارند به یاد ماندنی و خاطره انگیز ظاهر شوند. خوب چه اشکالی دارد که این موجودات مظلوم ( منظورم مردها است) هم در روز عروسی شان خاطره ای به یاد ماندنی از خود به جای بگذارند.
با خواندن این مطلب می توانید اشتباهاتی را که بیش تر دامادها در روز عروسی مرتکب می شوند و آن ها را از نقش یک داماد جنتلمن دور می کند، بشناسید. برای این که روز عروسی به بهترین شکل ممکن برگزار شود به تلاش داماد و عروس هم زمان مورد نیاز است. پس تصور نکنید که وظیفه داماد فقط تن کردن کت و شلوار و رفتن به آرایشگاه است! در این مطلب ما می خواهیم رایج ترین اشتباهات داماد ها در روز عروسی را بررسی کنیم. در ادامه همراه ما باشید تا از این موارد بیش تر بدانیم.

تلاش داماد برای بهتر برگزار شدن مراسم

یکی از اشتباهات داماد در روز عروسی، عقب نشینی کردن از انجام کارهای مربوط به عروسی است. برخی از  دامادها دوست دارند عقب بنشینند و همه کارها را به عروس واگذار کنند و از این که همه کارها تنها با تلاش یک نفر پیش می رود بسیار خوشحال هم باشند؛ اما این روش منصفانه ای نیست. اگر داماد هم مانند عروس در این روز برای  بهتر اجرا شدن همه برنامه ها تلاش کند و نظراتش را بدهد نه تنها سلایق او نیز در روز عروسی به کار گرفته خواهد شد؛ بلکه روزی بسیار شگفت انگیز تر را هر دو تجربه خواهند کرد.

تاثیر نظرات دیگران در روز عروسی

ممکن است گاهی شما با حجمی از نظرات دوستان، خانواده و حتی شریک زندگی خود برای روز عروسی مواجه شوید که فکر می کنید اجرایی کردن همه آن ها ممکن است. در حالی که این کار یکی از اشتباهات داماد در روز عروسی است و شما نباید نظرات همه را اجرایی کنید. البته پرسیدن نظرات آن ها در این مورد کار اشتباهی نیست؛ اما شما باید بین این نظرات تعادل را برقرار نمایید.

استفاده از خدمات تشریفات عروسی تهران راه‌حلی برای صرفه‌جویی در وقت شما

اشتباهاتی که دامادها نباید در روز عروسی مرتکب شوند

پول خوشبختی نمی آورد

همه ما می دانیم که با صرف هزینه های  معقول نیز می توانیم، بهترین جشن عروسی را بگیریم و هیچ کس تا به امروز با خرج کردن پول زیاد به خوشبختی نرسیده است. پس شما هم حتما این موضوع را در نظر داشته باشید و تا جایی که می توانید معقولانه پول خرج کنید.

در رژیم خود زیاده روی نکنید

برخی از دامادها برای رسیدن به استایل مورد نظر خود رژیم های سختی را می گیرند که البته بیش تر آن ها نیز چند روز مانده به عروسی رژیم خود را شکسته و به صورت دیوانه واری غذا می خورند. این کار را انجام ندهید و اگر قصد دارید به وزن ایده آل خود برسید، به صورت متعادلی رژیم بگیرید.

از عروسی لذت ببرید

از آن جایی که خرج و مخارج روز عروسی با آقایان داماد است، آن ها از روز عروسی خود به اندازه کافی لذت نمی برند؛ مخصوصا هنگامی که با لیست چند صد نفری مهمان ها و یا دیگر مخارج عروسی مواجه می شوند.  سعی کنید از این روز به اندازه کافی لذت ببرید، با این که مجبور هستید مخارج بسیاری را متحمل شوید.

سخنرانی به یاد ماندنی داشته باشید

در برخی خانواده ها مرسوم است که عروس و داماد در شب عروسی یک سخنرانی برای تشکر از اعضای خانواده و همسر خود ارائه دهند. در این سخنرانی برای شگفت زده کردن عروس باید نکاتی خاص را رعایت کنید. در واقع همسر شما از همه مهم تر است و باید او را از دیگر اشخاص حاضر در عروسی بیش تر سوپرایز نمایید. حتما در این روز به همسر خود بگویید که با ورود او، زندگی شما تغییر کرده است و به یاد داشته باشید که روز عروسی روز عشق است.

آینه و شمعدان عروسی بخریم یا خیر؟

اشتباهاتی که دامادها نباید در روز عروسی مرتکب شوند

همه امور را به آخرین لحظه واگذار نکنید

البته که بیش تر آقایان ایرانی مردان دقیقه 90 ای هستند؛ اما برای روز عروسی خود هرگز این کار را انجام ندهید؛ زیرا  کارهایی که باید انجام دهید بسیار زیاد است و اگر آن ها را به لحظه آخر واگذار کنید، قطعا اشتباهاتی به وجود خواهد آمد. پس بهترین راه حل این است که با یکی از اعضای خانواده خود لیست تمام کارهایی را که باید انجام شود تهیه کرده و از قبل برای انجام دادن تک تک آن ها برنامه ریزی نمایید.

اشتباهاتی که دامادها نباید در روز عروسی مرتکب شوند

توجه به عروس خانم

از آن جایی که همه عروس ها در این روز باید لباسی بلند و احتمالا پف دار را با کفش های پاشنه دار بپوشند، به کمک شما نیاز خواهند داشت. پس حتما این موضوع را در نظر داشته و هنگام راه رفتن دست عروس را بگیرید و آهسته قدم بردارید. اگرچه این موضوعی ساده است؛ اما گاهی اوقات دیده می شود که برخی از دامادها به این موضوع بی توجه بوده و جلوتر از عروس به تنهایی راه می روند!

توصیه هایی دوستانه

اگرچه روز عروسی یکی از بهترین روزهای عمر هر کسی می تواند باشد؛ اما گاهی ما خودمان این روز را تلخ می کنیم. تنها پیشنهاد ما به شما این است که تا جایی که می توانید از روز عروسی خود لذت ببرید و با برنامه ریزی از مشکلات احتمالی که ممکن است در این روز پیش بیاید، بکاهید.

الهه افهامی

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *