پنج‌شنبه 9 فروردین 1403
از اسب سفید تا ماشین عروس

از اسب سفید تا ماشین

از اسب سفید تا ماشین عروس

از قدیم تا به امروز، همیشه برای آمدن به استقبال عروس، اسب ، کالاسکه یا ماشین عروس را با گل و وسایل تزیینی دیگر، می آرایند.

خیلی از افراد برای شب عروسی خود ترجیح می دهند که ماشین های لوکس کرایه کنند اما اصرار به این کار نداشته باشید.

اگر ماشین خودتان را با گل های زیبا و متناسب بیارایید، به همان اندازه ماشین های لوکس، رویایی می شود؛ علاوه بر اینکه کرایه خودروهای لوکس و یا امانت گرفتن خودروهای آشنایانتان، باعث می شود در تمام طول راه و عروسی، نگران امانتی باشید.

امروزه گل آرایی ماشین، رو به سادگی رفته است.

گل های روی ماشین عروس را حتما با دسته گل عروس و یا گل آرایی سالن یا باغ، در یک نوع و یا یک طیف رنگ انتخاب کنید.

بودجه تان را در نظر بگیرید.

گل ارکیده یکی از زیباترین و البته گران ترین گل های مورد استفاده است.

اگر نمیخواهید هزینه زیادی پرداخت کنید، مدل هایی را از آلبوم عکس انتخاب کنید که با گل ارکیده نباشد.

در ماشین های رنگ روشن از گل های رنگی و در ماشین های رنگ تیره از گل های روشن استفاده میکنند اما اگر دوست دارید از گل های سفید برای ماشین  سفید خود استفاده کنید، ترکیب آن با گل های صورتی کمرنگ ، آن را به ماشینی رویایی تبدیل می کند.

گل های ارکیده سفید با ترکیبی از گل های زرد ریز  و یا  گل لیلیوم زرد با انواع گل های سفید دیگر  به صورت  آبشاری، نیز می تواند ترکیب زیبایی را با رنگ سفید ماشین ایجاد کند.

جدیدترین مدل‌های کیک عروسی دو طبقه که می‌توانید از ایده‌ی آن‌ها الهام بگیرید

یکی از خاصترین تزیین های ماشین عروس، مخصوصا ماشین سفید، تزیین آن با گل آفتابگردان   و گل های ریز سفید زیاد است که می تواند ماشین شما را منحصر به فرد کند.

اگر ماشین شما مشکی است، یکی از شیک ترین ترکیب ها، گل سفید و ترکیب آن با  انبوهی از گل های داوودی سبز است که هم رنگ مشکی را می شکند، هم زیاد توی ذوق نمی زند و بسیار شکیل است.

اگر نمی خواهید هزینه زیادی برای گل بدهید، گل را با تور ترکیب کنید و دنبال طرح های زیادی شلوغ نروید و به یاد داشته باشید زیبایی همیشه در سادگیست.

فائزه مالک پور

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *