چهارشنبه 8 فروردین 1403
هتل لاله تهران

هتل لاله تهران

هتل لاله تهران

نام «گروه هتل های بین المللی لاله»، نشأت گرفته از نام هتل بین المللی ۵ ستاره لاله تهران می باشد؛ این گروه هتل ها تحت پوشش شرکت توسعه گردشگری ایران بوده و از سال ۱۳۴۹ با راه اندازی هتل بین المللی لاله تهران آغاز فعالیت نموده و به تدریج در دهه هفتاد و هشتاد شمسی بصورت یک گروه منسجم و زنجیره ای در قالب ۴ هتل و یک مجتمع آبدرمانی در شهرهای مختلف ایران ادامه خدمت داده است.

هتل لاله تهران

هتل لاله تهران
اتاق

فعالیت این گروه هتلی، زنجیره ای از هتل های نمونه و شاخص را با هدف تحول و اعتلای خدمت رسانی و مشتری مداری و احیای ظرفیت ها و قابلیت های گردشگری ایران سربلند، ایجاد نموده است.

«گروه هتل های بین المللی لاله» با حضور ۵ عضو از بهترین هتل های ایران، توانسته است جایگاه ویژه ای در صنعت گردشگری و هتلداری را در داخل و خارج از مرزهای کشورمان به خود اختصاص دهد.

هتل لاله تهران
رستوران

«گروه هتل های بین المللی لاله» می تواند به عنوان یک برند برگزیده و نمونه ای موفق و ارزشمند در امر هتلداری این سرزمین کهن، معیاری باشد برای ترویج فرهنگ و هنر ایران زمین، در قالب سنت دیرینه ی میهمان نوازی.

 

 

آدرس: تهران خیابان فاطمی نبش خیابان حجاب. هتل بین المللی لاله

تلفن: 02188966021

هتل پاسارگاد تهران

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

15 نظر

  1. فاطمه حسینی

    موقعیت مکانی خوب است، نظافت هتل و برخورد کارکنان خوب بود، اگه کتری برقی تو اتاقها گذاشته بشه عالی میشه

  2. محمد رضا چلوپز

    کارکنان خیلی خوب بودند و ساعت صبحانه بسیار عالی بود از ساعت ۶ صبح تا ۱۰ صبح . چون اکثر افرادی که به تهران سفر می کنند سفر کاری می باشد نه تفریحی که این مطلب برای بنده خیلی مهم بود.

  3. محمد محسنی

    هتل خوبي بود غذا هاش خوب بود

  4. علی علیشاهی

    هتلی با قیمت متناسب امکانات -Wifi غیر قابل استفاده به دلیل سرعت پایین

  5. لاله دادگر

    خیلی هتل خوبیه،و برا اون دسته افرادی که دوسدار نوستالژی دوران قدیم هستن توصیه میکنم.مهمونای عزیز توضیحات هتل رو اگه لطف کنن بخونن حتما متوجه میشن که این هتل بخاطر حس نوستالژی بخشیدن هست که زیاد حالت مد روز به خودش نگرفته.وگرنه میتونست‌ آپدیت شه.من به عنوان کسی‌که اقامت داشتم خیلی پسندیدم.

  6. رویا شکوری

    رفتار کارکنان هتل مودبانه بود و همه تلاششون رو برای کمک میکردن مخصوصا پذیرش،هتل جای خوبی بود و و به همه جا سریع دسترسی دارد،صبحانه خوب بود ،فقط داخل اتاق اتو و کتری برقی موجود نبود .

  7. محمد باقر شناسا

    سلام هتل از نظر پذيرش و برخورد كارمندان بسيار عالي بود. صبحانه كامل براي هر ذائقه اي وجود داشت. فقط ديوارها نازك هستند و صداي همسايه بغلي رو ميشني تو اتاق خودت

  8. منصوره قنبری

    منوی صبحانه گرم کم بود،سرویس اتاقها کامل نبود. اما برخورد کارکنان مناسب بود.

  9. مهسا مرادی

    هتل بسیار بزرگ و قدیمی هست ولی اتاق ها کیفیت آنچنانی نداره و امکاناتش خیلی قدیمی هست ولی دسترسی خوبی داره این هتل

  10. حمیدرضا نظری

    هتل لاله تهران در بهترین نقطه شهر از لحاظ دسترسی و رفت و آمد قرار گرفته، معماری فوق العاده، فرم و ساختار اصولی و اساسی دارد. وعده صبحانه کامل و با کیفیت در حد هتل های ۴ یا ۵ ستاره کشورهای اطراف دارد. از لحاظ امکانات رفاهی و سرگرمی و همچنین تمیزی از استانداردها کمی فاصله داره و نیاز به نوسازی و توسعه کاملا محسوس است. در مجموع اقامت مطلوبی تجربه کردم و از کارکنان مودب و خوش برخورد هتل لاله سپاسگزارم.

  11. عارف مدرس

    صبحانه عالی. پذیرش عالی.اتاق تمیز . گرمایش خوب. حمام و سرویس بسیار ضعیف

  12. جواد بهارارا

    اتاق و سرویس خوب بود و تخت خواب و تشک نیز راحت بود سیستم گرمایش اتاق ضعیف بود

  13. روزبه غفاری

    کارکنان مؤدب و وظیفه شناس، هتل تمیز با محیطی امن و سرویس دهی منظم

  14. بخشهایی از هتل در حال بازسازی بود ، امکانات اتاق قدیمی آب وان حمام وارد اتاق می شد ، تنوع صبحانه خوب نبود البته بخشهایی از هتل در حال بازسازی بود که مزید علت شده بود.

  15. مجید خلیلی زاد

    خیلی راضی بودیم از هتل از همه لحاظ عالی بود این هتل از نظر برخورد پرسنل که فوق العاده بودن دستشون درد نکنه واقعا هتل ۵ستاره بود فضاشون خیلی خوب بود تمیز بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *