پنج‌شنبه 9 فروردین 1403
كيك و شيرينى عروسى

كيك و شيرينى عروسى

كيك و شيرينى عروسى

يكى از تشريفات اصلى هر جشن عروسى انتخاب كيك جشن عروسى است كه بايد از مدت ها قبل براى آن برنامه ريزى شود. انتخاب شما نهايتا به سليقه و علاقه تان بستگى دارد.

شايد كيكى بزرگ با طرح و رنگى كاملا مجلل در نظر داشته باشيد و يا كاملا برعكس كيكى ساده را انتخاب كنيد. در اين مقاله راهكارهايى براى كمك به شما در اين راه ارائه خواهد شد.

١٠ راهكار براى انتخاب كيك جشن عروسى:

١- انتخاب كيك جشن عروسى قدمى است كه پس از انتخاب محل عروسى بايد درباره آن اقدام شود . محل جشن عروسى تأثير مستقيمى بر نوع انتخاب شما خواهد داشت. به طور مثال شايد محلى را انتخاب كرده باشيد كه از نظر آب و هوا براى انواعى از كيك ها مناسب نباشد. البته كه اين نكته را در نظر داشته باشيد كه بلافاصله پس از انتخاب مكان عروسى محلى كه مى خواهيد كيكتان را به آن سفارش دهيد انتخاب كرده و اين كار را به تعويق نياندازيد.

٢- يكى از راه هاى مناسب براى انتخاب قنادتان پرس و جو از تجربه ديگران و توجه به نظراتى است كه درباره او مى دهند. راه ديگرى كه عروس و داماد مى توانند امتحان كنند سر زدن به كيك فروشى هاى مختلف و امتحان كردن طعم كيك هاى آن ها است. پس از انتخاب محلى كه طعم دلخواهتان را داشت درباره ظاهر كيك و طرح هايى كه مى تواند داشته باشد تصميم بگيريد.

كيك و شيرينى عروسى

 

٣- در حال حاضر هر شخصى به راحتى مى تواند حول هر موضوعى از شبكه هاى اجتماعى استفاده كند. شما مى توانيد براى انتخاب كيك جشن عروسيتان نيز از عكس ها و سفارشات مختلفى كه در شبكه هاى مختلف وجود دارد استفاده كنيد تا علاقه خودتان را در اين باره پيدا كنيد. البته كه بهتر است فقط به اين عكس ها بسنده نكنيد و مطمئن شويد كه محلى كه انتخاب كرده ايد از پس آماده كردن كيك مورد نظرتان بر مى آيد.

۱۰ مدل کیک عروسی جدید و شیک برای جشن عروسی فانتزی

كيك و شيرينى عروسى

 

٤- بعضى از قناد ها در طبخ نوع خاصى از كيك ها تبحر دارند. اگر كيك خاصى را مد نظر داريد قنادى را كه در پختن اين نوع كيك ها مهارت كافى دارد را پيدا كنيد و اين وظيفه را به او بسپاريد.

٥- قرارهايى را با قناد خود تنظيم كنيد و به طور كامل اطلاعات لازم درباره زمان جشن عروسى و ساير ملزومات را به او بدهيد. بستن نوعى قرارداد كه تمامى خواسته هاى شما به طور واضح در آن درج شده باشد نيز مى تواند از بروز بسيارى از مشكلات جلوگيرى كند.

كيك و شيرينى عروسى

 

٦- بودجه خود براى خرج در اين راه از قبل تعيين كنيد. يا اين كار شما مى توانيد به راحتى محدوده انتخاب خود را مشخص كرده و خريدى معقولانه داشته باشيد.

٧- هزينه اى كه مربوط به كيك جشن عروسى مى شود از دو لحاظ كلى محاسبه مى شود. يك از لحاظ تعداد كيك هايى كه سفارش داده مى شود و دوم تزئينى كه بر روى كيك انجام مى شود. تزئينات ديگر مانند گل هاى خميرى اين هزينه را افزايش خواهد داد. اگر پس از انتخاب كيك جشن عروسيتان متوجه شديد كه هزينه را به طور كلى نمى توانيد متقبل شويد از جايگزين هايى استفاده كنيد كه علاوه بر اين كه نياز شما را برآورده مى كنند، هزينه را نيز تا حد زيادى كاهش مى دهند.

٨- شايد تصور شما اين باشد كه تمامى كارهاى مربوط به كيك عروسيتان با سفارش آن به اتمام رسيده است. اما بهتر است كه اين روند را ادامه دهيد و كارهايى كه لازم است را با كيك عروسيتان انجام دهيد. يكى از مهم ترين كارهايى كه عروس و داماد بايد با كيك عروسيشان انجام دهند انداختن عكس هايى در موقعيت هاى مختلف با آن است كه پس از گذشت چندين سال با ديدن آن ها خاطره هاى شب عروسى تداعى شود.

برای مراسم خواستگاری چی بپوشم؟

كيك و شيرينى عروسى

 

٩- بعضى از شيرينى فروشى ها پس از اتمام فرآيند آماده كردن كيك هزينه هايى را مازاد بر آنچه كه توافق كرده بوديد از شما مى خواهند. پس تمركزتان را كامل بر روى اين قضيه بگذاريد كه حركتى اضافى بدون هماهنگى با شما انجام نشود.

١٠- و در نهايت تمامى راهكارهاى گفته شده در نظر داشته باشيد كه هزينه هاى عروسى به سفارش كيك اين جشن ختم نخواهند شد و خرج هاى آشكار و پنهان بسيارى در ادامه خواهيد داشت. بنابراين تا حد امكان از گذاشتن بودجه اضافى براى اين كار خوددارى فرماييد و با كمى توجه و دورانديشى خود را از دردسر و استرس دور كنيد.

 

ترنم صارمی

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *