پنج‌شنبه 9 فروردین 1403
مربع شادی

ضلع چهارم مربع شادی

ضلع چهارم مربع شادی

بهترین آرایش های عروس

ضلع چهارم مربع شادی آرایش عروس است. آرایش عروس، به اندازه لباس می تواند در درخشش و زیبایی یک عروس نقش داشته باشد. آرایش عروس موضوعی سلیقه ایست. از آن جایی که آرایش عروس وقت گیر است، امکان پاک کردن و تغییر آن در روز عروسی امکان پذیر نیست؛ پس حتما از آرایش و میکاپ آرتیست خود مطمئن باشید.
هر آرایشگاهی آلبوم عکس عروس های قبلی و آرایش نهایی آن ها را دارد. معمولا اسم آرایشگر یا به اصطلاح میکاپ آرتیست، پایین هر عکس درج شده است تا شما بتوانید آرایشگری هم سلیقه با خود را پیدا کنید. به اسم هایی که از عروس های دیگر یا دوستان خود شنیده اید، اکتفا نکنید و آلبوم نمونه کار تمام آرایشگرهای یک آرایشگاه را بررسی کنید. می توانید صبح ها،با هماهنگی آرایشگاه، میکاپ عروس ها را از نزدیک هم ببینید.
بعضی از خانم ها آرایش های غلیظ، عربی و خلیجی را دوست دارند. توجه داشته باشید که این نوع آرایش، سن شما را بالاتر می برد مخصوصا اگر رنگ موی خود را روشن کنید.این روزها آرایش های ملایم و به اصطلاح اروپایی طرفدار بیشتری دارد. عروس در روز عروسی به اندازه کافی زیباست. یک آرایش ملایم می تواند زیبایی او را دو چندان کند؛ علاوه بر اینکه طبیعی به نظر می رسد. آرایش های ملایم و نچرال زیبایی و معصومیت بیشتری دارد. نکته مهم در آرایش جنس لوازم است که بتواند ساعت ها، در سرما و گرما ثابت بماند و از بین نرود. هر فردی با رنگ مو و پوست طبیعی خود زیباتر جلوه می کند. امروزه الگوی مد، با تغییر رنگ مو و پوست به رنگ های روشن یا تیره و برنزه کردن پوست عروس موافق نیست و عروس ها هرروز رو به سادگی و طبیعی بودن پیش می روند.

حتماً این سوال ها را از عکاس منتخب مراسم عروسی خود بپرسید!

به ابروهای خود دست نزنید!

بسیاری از آرایشگاه ها هنوز هم بر این باورند که ابروی عروس را تا جایی می شود نازک کنند و با مداد و یا حتی تاتو آن را طراحی کنند؛ در صورتیکه که امروزه ابروی طبیعی در الگوهای آرایشی مورد پسندتر است. می توانید تغییراتی را در مدل آن بدهید اما آن را به طور کامل با مداد پوشش ندهید و به فکر روز بعد از عروسی که میکاپ خود را پاک می کنید نیز باشید.
در گذشته در مدل موی عروس، مدل های موی بسته و شینیون مد بود اما اکنون بسیاری از عروس ها مدل موی نیمه باز و یا باز را نیز استفاده می کنند که نشان از سادگی مدل های اروپایی دارد. توجه کنید که کدام مدل به چهره شما بیشتر می آید، باز یا بسته و این را فقط از آرایشگر خود نپرسید بلکه از تجربه خودتان هم استفاده کنید. مثلا افرادی که گردن کوتاهی دارد بهتر است موهای خود را به طور کامل شینیون کند اما افرادی که گردن بلندی دارند می توانند هردو مدل را مطابق سلیقه خود انتخاب کنند.

فائزه مالک پور

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *