پنج‌شنبه 9 فروردین 1403
انتخاب لباس عروس مناسب براى خانم هاى درشت اندام

انتخاب لباس عروس مناسب براى خانم هاى درشت اندام

انتخاب لباس عروس مناسب براى خانم هاى درشت اندام

انتخاب لباس عروس

خريد لباس عروسى براى هر عروسى مى تواند استرس زا باشد. ميزان اين استرس در خانم هايى كه اندامى درشت تر دارند بالطبع بيشتر است. علاوه بر نگرانى درباره زيبا به نظر رسيدن در اين شب، اين افراد دامنه انتخاب كمترى نسبت به ديگر عروس ها خواهند داشت.

در اين مقاله راهكارهايى براى انتخاب لباس عروس مناسب براى خانم هاى درشت اندام بيان خواهيم كرد.اين مشكل مانند تمامى مشكلات راه حل هايى ساده و مخصوص خود را دارد. پس از خواندن اين متن تا حد زيادى استرس شما كاهش پيدا خواهد كرد و احساس آرامش پيدا خواهيد كرد.

انتخاب لباس عروس مناسب براى خانم هاى درشت اندام

 

١- مزون ها و فروشگاه هاى لباس عروسى معمولا لباس هايى با سايز متوسط دارند. قبل از رفتن به اين فروشگاه ها مطمئن شويد كه لباس سايز بزرگ مناسب براى شما را نيز دارند.

 

انتخاب لباس عروس مناسب براى خانم هاى درشت اندام

٢- شخصى متخصص را براى كمك و راهنمايى پيدا كنيد. اين فرد مى تواند به صورت كاملا تخصصى و با تجربه قبلى لباس عروسى مناسبى را براى شما پيدا كند. سعى كنيد شخصى را پيدا كنيد كه علاوه بر اين كه در اين زمينه تخصص لازم را دارد، علاقه زيادى نيز به اين كار داشته باشد و همچنين به ياد داشته باشيد كه تمامى سؤالات كوچك و بزرگ خود را مى توانيد از او بپرسيد. اين شخص با هدف كمك به شما استخدام شده است و وظيفه پاسخ دهى به تمامى سؤالات شما را دارد.

٣- به سايز و اعدادى كه بر روى لباس ها زده شده است دقت نكنيد. مهم ترين مسأله خوب به نظر رسيدن شما در اين لباس است. گاهى اين لباس ها سايز كاملا متفاوتى با لباس هايى كه شما در روزمره استفاده مى كنيد دارند. بدون توجه به اين مسأله لباسى را انتخاب كنيد كه در آن راحتى مطلقى داريد.

دسته گل های متفاوت را برای عروسی انتخاب کنید

انتخاب لباس عروس مناسب براى خانم هاى درشت اندام

 

٤- گاهى همراهان شما پيشنهادى مبنى بر انتخاب لباسى به شما مى دهند كه شايد به طور كامل در آن احساس راحتى نكنيد، اما كاملا زيبا به نظر برسيد. راحتى يكى از اصلى ترين نكاتى است كه بايد براى انتخاب لباس عروسيتان به آن توجه كنيد اما تنها توجه به راحتى نيز كار درستى نيست. اگر اين ناراحتى شدت زيادى نداشته باشد و قابل تحمل باشد، بهتر است براى زيباتر به نظر رسيدن در اين شب كمى با اين مشكل مدارا كنيد.

٥- خريد لباس عروسى را عقب نياندازيد. گاهى به اين مسأله فكر مى كنيد كه به مقدارى كه لازم است وزنتان را كاهش دهيد و سپس جستجو براى خريد لباس عروسى را شروع كنيد

اين كار كاملا ريسكى و در بسيارى از مواقع اشتباه است با اين كار شما زمان را از دست مى دهيد و در بسيارى از مواقع بعد از گذشت مدت زمانى متوجه مى شويد كه وزنتان تغييرى نكرده است.بهتر است به جاى اين كار لباس مورد نظرتان را با آرامش و در زمان مناسب انتخاب كنيد و سپس اگر لازم بود براى رسيدن به وزن لازم تلاش كنيد.

٦- گاهى لباسى را انتخاب مى كنيد كه از همه لحاظ مناسب و زيبا به نظر مى رسد اما با قسمتى از اين لباس مشكل داريد. هيچ مشكلى ندارد. شما مى توانيد به راحتى با تغيير بعضى از جزئيات آن را به لباس دلخواهتان تبديل كنيد. به طور مثال لباسى را انتخاب كرده ايد كه از همه لحاظ با بدن شما هماهنگ است و باعث زيبايى و خوش اندامى شما مى شود اما در قسمت بازوهايتان هيچ پوششى ندارد و شما از اين موضوع ناراحت هستيد. كافى است پارچه اى را براى آن قسمت از دستتان تهيه كنيد و از خياطى بخواهيد تا پارچه را به لباستان بدوزد.

٧- بهتر است در مرحله اول به تمامى فروشگاه ها و مزون هايى كه مى شناسيد سر برنيد و لباس سايز بزرگ مد نظرتان را از آن ها بخواهيد. اما اگر پس از اتمام اين مرحله به نتيجه اى نرسيده بوديد و لباس مد نظرتان را پيدا نكرده بوديد به هيچ وجه نا اميد نشويد. يك خياط ماهر مى تواند لباسى را براى شما آماده كند كه از هرگونه لباسى كه در فروشگاه ها وجود دارد زيباتر و فيت تر به نظر برسد. همچنين زمانى كه شما تصميم مى گيريد كه لباس عروسيتان را بدوزيد تمامى جزئيات اين لباس در دست خود شماست و مى توانيد مرحله به مرحله از روند كار باخبر باشيد و تغييراتى را كه لازم است در آن ها اعمال كنيد.

نکات مهم در انتخاب سرویس جواهرات برای عروس خانم‌ها

٨- به هيچ وجه از اندام خود خجالت نكشيد و سعيتان بر اين نباشد كه آن را بپوشانيد. هرفرد با شاخصه هاى مخصوص به خود آفريده شده و همين تفاوت هاست كه انسان ها را زيبا و متمايز مى كند. با اعتماد به نفس كامل در اين راه قدم بگذاريد و تمامى كارهايى كه عروسى با اندام متناسب انجام مى دهد را تجربه و امتحان كنيد. از قضاوت ديگران و صحبتى كه قرار است راجع به شما بشود نيز واهمه اى نداشته باشيد. اين شب مخصوص شخص شماست و همه ى اين تشريفات انجام مى شود تا شما خاطره اى زيبا در اين شب بيافرينيد.

انتخاب لباس عروس متناسب براى خانم هاى درشت اندام قاعدتا مسيرى طولانى تر نسبت به ديگر عروس ها خواهد داشت. اما اين به اين معنى نيست كه شما نمى توانيد لباسى كه باب ميلتان است را پيدا كنيد. با كمى زمان بندى درست تر و به موقع تر شما هم مى توانيد مانند همه ى عروس هاى ديگر در اين شب راضى و خوشحال به نظر برسيد.

 

ترنم صارمی

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *