پنج‌شنبه 9 فروردین 1403
از پوشیدن رنگ های مکمل نترسید!

از پوشیدن رنگ های مکمل نترسید!

از پوشیدن رنگ های مکمل نترسید!

لباس با رنگ مکمل

اکثرا خانم ها و همچنین آقایان از پوشیدن لباس هایی با رنگ های مکمل امتناع می کنندو بعد ازگشتن در بین لباس های یک بوتیک، آخر سر اغلب سراغ لباس های تیره و یا تک رنگ می روند اما بهتر است بدانید، رنگ ها می توانند برای شما یک استایل خاص را به وجود بیاورند و شما را منحصر به فرد کنند. بیایید این باربه جای رنگ های مشکی، خاکستری، قهوه ای، رنگ های زرد، بنفش ، نارنجی، قرمز و آبی را جایگزین کنید. اما چگونه؟
رنگ هایی که چرخه رنگ به عنوان رنگ مکمل نام برده می شوند. سه تقسیم بندی دوتایی از این رنگ ها وجود دارد که در کنار هم قرار گرفتن آن ها می تواند هارمونی و زیبایی خاصی را به وجود آورد. رنگ های مکمل عبارتند از :سبز و قرمز، نارنجی و آبی، زرد و بنفش.
شاید در نگاه اول بنظرتان بیاید که پوشیدن رنگ های مکمل باهم عجیب به نظر می رسد اما وقتی ترکیب آن ها را در تن خود ببینید متوجه جذابیت و خاص بودن آن می شوید.
مثلا اینبار به جای پوشیدن شال مشکی با مانتوی زرد، شال بنفش سر کنید و ببینید که تا چه اندازه جذاب خواهد بود. این کار را در باره سایر رنگ های مکمل  هم می توانید کنید.

می توانید از رنگ های مکمل در دامن و لباس  نیز استفاده کنید که تیپ شما را خاص و به اصطلاح هنری کند.
استفاده از رنگ مکمل آبی و نارنجی، سعی کنید از رنگ کمرنگ هردو در لباس استفاده کنید و ببینید که چقدر چشم نواز خواهد بود.
رنگ های مکمل را در کیف و کفش هم می توانید استفاده کنید. مثلا همراه مانتوی سبز، کیف یا کفش قرمز انتخاب کنید.

چه ساعتی بخرم؟

از پوشیدن رنگ های مکمل نترسید!

آقایان می توانند در رنگ پوشت نیز از رنگ های مکمل استفاده کنند. مثلا از پوشت قرمز با یک کت سبز استفاده کنید.این کار به شما استایل می بخشد؛ همچنین در ست کراوات و کت نیز استایل منحصر به فردی را تشکیل می دهد.

از پوشیدن رنگ های مکمل نترسید!

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *